Kk Beterschap voor Esmée! is het vanacht beter gegaan? Leuke foto! Baby succes! ik hoop dat Dyoni gauw dr hapjes gaat eten! het is best heftig dat ze al zo'n afkeer tegen eten heeft gemaakt!Mooie foto van je meisje! Wendelaa Nou ik had van Noa echt niet verwacht dat ze opeens zo snel zou gaan eigenlijk omdat ze nog net maar rolde en verder erg slap was. Dus wie weet Is Tim volgende week ook aan het schuiven. Maar hier gaan de meiden echt heel vlug! Gusam gefeliciteerd! leuk een meisje! enne meidenhuis is o zo gezellig Josien Sam gaat idd hard! Ik heb juist het probleem dat Noa zo lang in dr maat blijft hangen.. heb nu alle zomer kleertjes in maat 68 gekocht maar het meeste is nog zo groot! dat ik nu maar voor de vakantie nog wat maatje 62 heb gekocht. Curly schattige foto van Britt! Joenka en Wen noa is hier dan ook het knulletje in huis want de andere meiden stonden, zaten en kruipte met deze leeftijd al. Mvj leuke foto van je meisje! Luna heftig zeg dat die ouders nog vast zitten lijk me verschikkelijk net je kind verloren en dan nog een vast zitten ook! Tamale ik zou voor de roze gaan! (o zie dat je al je keuze heb gemaakt) Balen dat je nog geen kijkers heb gehad Ik dacht al waarom verander je je naam? maar snap m! ik vind het soms ook minder dat ik hier onder mijn eigen naam zit omdat ik bekende ook weleens vertel over dit en ik het niet fijn vind als ze me gaan volgen ik heb nl wat nieuwsgierige mensen in mn kring En de betekenis had ik meteen al door van je naam Gandor hihi leuk een naamgenoot! En als het zo goed gaat zou ik het ook gewoon zo laten zeker als een ka ermee in toegestemd heeft. Nathalie leuke foto's! Luna o jeetje dan mischien maar goed dat ze nog even in hechtenis zitten! brr krijg er kippevel van.. dat arme kindje! Wbt met maatjes jou mannetje is best lang vind ik maar als ik kijk naar Luna die toen ook ongeveer die lengte had gaat nu over naar maat 86 en die is 20 maanden. Op een gegeven moment gaan ze niet meer zo hard.Dus denk dat je met maat 86 wel ff kan wachten. Balen van die jeuk! ik kreeg er toen mentholgel voor..werkt verkoelend mocht je er last van blijven houden. Chat ben er 2 keer op geweest en de ene keer vond ik het echt te snel gaan! als ik eindelijk wat had getypd was het al oud nieuws en de andere keer kon ik het wel bijhouden..Want er was niemand Noa veel plezier vandaag met zwemmen!! Maia ook balen dat je dag zo vroeg begint.. maar zo;n vrolijk meisje maakt het dan wel weer goed Jaja leuk de toppers!! veel plezier alvast! Tamale haha ik kom niet schoonmaken hoor! of we kunnen wel ruilen maar dan moet je de meiden er wel bij nemen Baby jammer dat je gister niet naar alexandrium ging dan had ik je zeker tegen gekomen Gelukkig heeft Dyoni doorgeslapen en shopse!ben benieuwd naar je aanwinsten aangezien we nog weleens hetzelfde kopen.. Sloppy sopse!
Zo, goedemorgen.. Maureen heeft wederom een goede nacht gehad (ken niet anders van haar..) ze heeft van kwart over 7 tot kwart voor 9 geslapen.. Slaapkoppie! Heerlijk! Hier is schema: 9 uur fles 210+7 10.30 fruit 11.00 bedje 13.30 heel broodje + fles 120+4 15.00 liga en naar bed 17.00 groente (vol potje) 19.00 fles 180+6 en 3 scheppen rijstebloem
@schema: 8.00: 200ml melk (vaak maar 130mlop) 9.00: Bed 11.00: Fruit en liga toe 14:00: 200ml melk (vaak 150ml op) 16:00: Roosvice (miss 50ml op) 17.30: Warme hap (ja dire happen en dan 150ml melk) 19.30: 200ml pap (deze gaat op)
Zo die lap tekst was gewoon van 1 dag!! Baby ik dacht dat ik Noa dr pasfoto al had laten zien! mischien alleen op hyves dan. Hier vandaag een niksdagje alleen even soppen en mischien naar de speeltuin maar ik kijk nog even
Zooo. Hier alles gepoetst en gekit... Ja dat moest ook nog gebeuren! Sloppy, hebben jullie ook een spider? Bevaltie goed? Ik vond de zwarte opzicht ook wel leuk maar ik snap toch echt niet waarom ze dat ding zo'n afgrijselijk rood handvat hebben gegeven. Wij halen er van marktplaats gewoon nog een maclearen bij voor op de fiets. Handiggg Wat leuk een nieuwe badkamer! Was het nodig? Sylvia, haha! Inderdaad t word de rose! Denk dat Tara daar straks ook wel blij mee is! Echt balen van de kijkers, dat is echt superrr frustrerend. Weet niet waarom mensen niet komen, of het aan de foto's ligt of de prijs? Wat een super lieve foto van Noa, wat een mooie ogen heeft ze! Wauw! Alexandrium...... wat is dat? Bedankt voor alle schema's! Wat is het hier trouwens rustig overdag zeg! Toen ik laatst net weg was hier, las ik een keertje terug en toen zag ik dat iemand (weet niet meer wie) een test ging doen! Wat was de uitslag? Zwanger of toch niet?
@Tamale: Wij hebben een maxicosi Mila en ik wilde graag de roze en anders de rode, maar dat duurde ook minimaal 8wkn en ik wilde daar niet op wachten
Zwemmen was weer super leuk, nu voor de 3de keer geweest.....Yara begint zelfs de liedjes en bewegingen al een beetje te herkennen. Lekker spetteren met haar handjes op het water. Ze is een echt waterratje hoor!! Ze is ondanks het spugen op haar buik een hele vrolijke meid, ze heeft er volgens mij zelf helemaal geen last van.... @sylvia, wat een hoop haar heeft Noa al zeg!! leuke buggy's kopen jullie hoor, hier gebruiken we gewoon de buggyzit van de kinderwagen....waarom kopen jullie een losse als ik vragen mag?
Noa, ik koop hem voor mee te nemen in het vliegtuig en voor me moeder, dat die hem mee kan nemen in haar auto. Sylvia, idd zelfde style en Britt d'r tweede naam is ook nog eens noa...
mijn moeder heeft haar eigen kinderwagen. Ik heb toen ik zwanger was de oude kinderwagen van een collega gekregen, die heb ik toen bij mijn ouders neergezet, scheelt een hoop gesleep. Maar inderdaad voor op het vliegveld is het wel super makkelijk.
Tamale ligt het nu niet gewoon aan de crisis? dat de mensen zo terughoudend zijn? en de markt is nu zo groot overal waar ik iig om me heen kijk zie ik te koop borden staan. Dus aanbod genoeg.. shopse! En Alexandrium is een winkelcentrum hihi! Noa ja Noa heeft wel veel haar maar deze foto is een maand geleden gemaakt en heb zelf het idee dat dr haar nog wat langer is geworden.Heeft Yara nog geen haartjes? heb je trouwens hyves? Ik heb ook de buggy voor het vliegtuig of als ik alleen met 1 van de meiden weg moet. Curly ow echt!! wat leuk!! en waarom is Noa 2e naam geworden?
Tamale jammer dat je nu een buggy heb aangeschaft en niet iets eerder want het was pas geleden mammamazzeldagen bij prenatal en krijg je 20% extra kassakorting.. volgens mij heb je dat elke maand?
Zo daar zijn we weer! Lekker even met opa geshopt, madame is weer verwend met nieuwe kleertjes hahaha..Ook gekeken voor een autostoel.Ik ga zelf voor een Tobi ivm een 3deurs auto, wilde zelf eerst een Priori maar die is toch niet zo handy en veilig in gebruik is mijn mening en manlief en mijn ouders voor een Axiss ideaal ding!Nu kijken waar ze het goedkoopst zijn hahaha! @sylvia;ooh was jij er gister!Ja ik twijfelde nog wilde eerst gister gaan maar Dyoon was na de logopedist zo saggo dus heb dr maar thuis op bed gelegd hahaha.ooooooh wat een scheetige foto!!!Wat een poppie!! @kk;wat een slaapkop heb jij! @Noa;heerlijk zon waterratje he?!
mijn hyvesnaam is nourdy Yara heeft ook al haartjes hoor, ze beginnen nu redelijk te groeien, alleen zijn haar haartjes veel lichter dus valt het minder op. zal weer eens wat nieuwe foto's op mijn hyves zetten.