Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jaja super dat t zo goed gaat

2. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! Hier ruk geslapen, vond het zo benauwd maar ach...

@Danjo: dat schiet niet echt op met de pil :(

@Wendelaa: dan is de rijstebloem ook niet prettig nee als je er zulke luiers van krijgt.

@baby: pff ook al zo vroeg :(

@sylvia: beterschap voor Noa. Hopelijk is de koorts snel weg.

@jaja: wat fijn om te horen dat het zo goed gaat! Jullie hebben het verdiend.

nou ik ga verder ontbijten en daarna naar m'n werk. Vanavond krijg ik m'n zwager op bezoek, die komt zijn vriendin (uit Mexico) aan ons voorstellen dus we hadden ze uitgenodigd om te komen eten. Moet dan ook nog een taartje bakken ;) dus dat wordt laat vanavond of heel vroeg morgen hihi...

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Morning meiden!
    Mag ik nog kletsen hier? Waren jullie van de week weer verhuisd zeg, zonder kaartje! :)

Het is hier een chaotische week geweest, ik hoop vanavond een beetje te kunnen bijlezen en kletsen anders weet ik helemaal niet wie ik morgen wel of niet zie!

Nu eerst douchen een aankleden, met kind door de regen naar de kruidvat en de bloemenwinkel, wil wat paasaankleding hebben in huis.

Knuffels en dergelijke en hopelijk tot vanavond!

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hé,

goedemorgen allemaal!

Ik kom even snel kijken hoor en later reageren. Hier alles goed, Guus is croissantjes halen bij de bakker en Juulz ligt hier bumba te kijken.

We gaan vanmiddag trouwringen kijken en een reis uitzoeken. ;)

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Welkom terug Moor;)
    Er zijn voor jou in ieder geval 2 bekende gezichten hihi

@Luna, o wat leuk! Heb je al een idee wat voor een ring jullie willen? En een reis haha, moet ik aan de reclame van Bavaria(?) denken, die vent die verteld dat ze op huwelijksreis gaan naar zuid-afrika

6. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    luna: leuk ringen en een vakantie uitzoeken leuk hoor!

moor:succes door de regen!

danjo: bedankt hoe voel jij je eigen nu?

maia: druk dagje dus veel plezier!

7. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    haha wen die is goed he ja van 11juni tot 11juli hahahaha. trap er niet in he luna!

8. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Goedemorgen,

Hier een laaaaaaaaaaange week achter de rug. Senna heeft vannacht van 20.30 uur tot 01.30 uur geslapen en van 2 tot 7.30 uur. Is voor mij al heel fijn. Maar ik ben wel heel jaloers op de rest hoor. Zou ook zo graag willen dat ze eens een nacht doorsliep. Heeft ze wel gedaan toen ze 2 maanden was...helaas nu al maanden niet meer. En ik snap er niks van :( :( Verder is ze wel lekker vrolijk hoor, alleen een raar ritme.

Einde ego!

Luna, veel plezier dan vandaag! Heb je al een idee waar je heen wilt op huwelijksreis?

Danjo, hoe voel jij je nu?

Baby en Rose, waarom zo vroeg wakker? Kunnen jullie uitslapen, gaat het niet! Ik KAN wel uitslapen maar bij mij laat die kleine het niet toe ;)

Moor, welkom back! Zie je morgen ;)

Maia, werk ze en veel plezier vanavond!

Jaja, super dat het zo goed gaat! Lekker van genieten!!

Sylvia, beterschap met die kleine!!

Sannie had het gisteren geloof ik ook gevraagd en ik ook al een keer eerder ;) Maar neemt iedereen morgen wat mee naar de meeting?? Iets te eten/drinken? Zodat niet alles op ei neerkomt? :)

Liefs!

9. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Goedemorgen,

Even kort...Jaja echt SUPER dat t zo goed gaat met Dylan. Weet niet of ik t heb gemist maar wat is er nu gedaan om hem weer vrolijk te krijgen?

@meeting...jullie hoeven niets mee te nemen meiden (behalve Maia :D) Zin in!!

@Danjo, hoop dat je snel een andere pil krijgt

@Baby, pffff das vroeg, is t bij jou eigenlijk gestopt met vloeien?

@Sylvia, beterschap en hoop ook echt dat jullie kunnen morgen.

en nu ga ik weer.... tot snel

10. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Luna, oh jij hebt een lekker dagje in het vooruitzicht!!! veel plezier!

Josien, thnx, ga het idd wel melden bij de arbo. schandalig gewoon.

blij ei, alles al klaar voor morgen? Als ik nog iets van een boxkleed ofzo moet meenemen om de beebs op te leggen (zag dat iig veel op de foto's van apeldoorn), laat het dan maar even weten!

hier, Britt snottert zich een ongeluk arm kind. Heb druk gesmeerd met Luuf en gesprayd, ze moet morgen wel fit zijn ;)
    Verder weinig plannen voor vandaag, beetje boodschappen doen, huishouden en met me moeder op stap....

11. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    jaja, super dat dylan zich zo goed voelt en dat hij al zo beweeglijk is in de box! heb je hem al wel eens op de grond laten spelen?

baby en rose, balen dat jullie zo vroeg wakker zijn steeds...

danjo, beterschap!

sylvia, beterschap voor Noa!

curly, hopelijk helpt de luuf en spray en kun je morgen gewoon naar de meeting!
    shaula, een goede nacht dus voor jou doen... geef je senna altijd een flesje als ze wakker wordt snachts? heb je al wel eens geprobeerd t af te bouwen, door steeds iets minder te geven ofzo? erg lastig...

wen, t paralympisch team? heeft rudi een handicap dan?

luna, heel veel plezier met t uitzoeken van ringen en een huwelijksreis! gaat Juliën mee of niet?

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hihi dan bedoel ik of hij mee gaat op die huwelijksreis...

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Even snell:

Josien: Wow 7 tandjes al!!! Dat is veel...

Babydr: Hahah! Zijn geheimpje is veilig bij mij.......... Ach hij kent jullie toch niet! ;)

Luna: aah wat leuk! Veel plezier met uitzoeken!

Jaja: Wat super gaaf om te lezen zeg.. geniet er lekker van meid. Dat hebben jullie echt wel verdient.

Danjo beterschap! :(

Wen: Dat is leukk.. Dus we zien Rudi straks bij studio sport!?

Sylvia: Aaah! Beterschap voor de kleine meid! :(

Curly, Ook beterschap voor jou meisje...

Shaula: Pffff, wat zul jij moe zijn zeg. Hopelijk krijgt ze het snel in de gaten!

wij gaan zo naar de opendag van het ziekenhuis in hengelooo. Mn mams werkt daar dus ff kijken.
    Daarna na de verjaardag van de opa en oma van Maus.
    Vanavond gaat maus naar zn ouders, en blijf ik lekkerrrr thuis!!!
    Ga dr echt niet heen, no way.
    Tara is ontzettend mopperig. Pfff, soms best lastig hoor!
    Gisteren niks anders gedaan dan huilen en mopperen.
    Ze heeft het rollen op de buik helemaal door, nu wil ze dus kruipen, maar ze krijgt het niet meer voor elkaar.
    BOOOSS dat ze dan word!
    Ik word dr soms bang van! ;)

Fijne dag iedereen!
    (ondanks het baggerweer )

14. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jaja, super dat het zo lekker gaat!

Wendelaa, je hebt wel een knappe man hoor :D

Josien, al 7 tanden :eek: Wow dat gaat hard! Hopelijk is het hoestje snel helemaal weg! Wat kan er zo mis mee zijn dan dat de arts nog belde?

Allemaal veel plezier morgen!

15. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Oh ja zeg....al 7 tandjes Josien!! Woooow...hier nog geen 1 te bekennen.

Leo, drukke dag voor de boeg dus! Veel plezier...enne...groot gelijk dat je vanavond lekker thuis blijft!

Ellen, heb al geprobeerd dat af te bouwen. Ze krijgt ook steeds minder...maar ze heeft ook echt honger dan. Ze drinkt alles op en Senna is een kind dat als ze niet echt honger heeft dan drinkt ze gewoon niet. Ze heeft dus gewoon een raar ritme. Ach we wachten het maar af...Heb net even op je hyves zitten kijken en wat een schattige foto's :D

Beide meisjes liggen op bed. Senna heeft wel een Pieterburen-hoestje. Ik hoop dat ze morgen niet alle andere kindjes aansteekt ;)

Zometeen verjaardag van mn ouders. Wel zin in! Oh ja...we hebben een andere auto gekocht!!!! :D:D:D:D:D Een Volvo...station. Voor ons een luxe auto. We hadden een heel oud Opel Astraatje 3 deurs. Niet handig met 2 kids. Deze is echt heeeeeeeerlijk vergeleken met dat oude ding. Ben helemaal blij!

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Shaula vervelend dat je meisje nniet doorslaapt zeg.

Leonie hier ook open dag is landelijk maar ik ga niet :D

Hier nog steeds niet lekker net wel ff met de hond gelopen en straks ff na de winkel voor de rest lekker niks

17. Zo, goedemiddag inmiddels!

hier gaat het super! maureen slaapt weer een beetje normaal overdag en wordt op een christelijkere tijd wakker als begin deze week (4 ochtenden op rij om 6 uur... grrr.) nu weer rond half 8 ongeveer..
    ze krijgt nu 4 flessen van 210! ze wordt gewoon boos als we 180 maken.. is toch niet erg, 210? ook heeft ze vanmorgen een half potje peer gehad met daardoor heen een halve liga.. lekker dat ze het vond!

jaja, super dat het zo goed gaat met dylan! je berichtjes komen weer wat positiever over! lekker zeg!

luna, huwelijksreis! enig idee waarheen? welke richting?

meeting morgen: heeeel veel plezier meiden!

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    leo, jammer dat tara wat mopperig is... frustratie omdat ze meer wil dan ze kan? hopelijk is t snel over!

shaula, niet leuk zo`n hoest... moest wel lachen om de omschrijving: pieterburen-hoestje, hahaha

danjo, rustig aan meid!

kk, fijn dat maureen weer beter slaapt!

tess heeft vanmorgen erg lang geslapen voor haar doen, pas om half 8 werd ze wakker, heerlijk! vanavond de derde verjaardag op rij, en dan is t weer ff rustig hier...

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    kk vind 4x 210 wel erg veel hoor en helemaal als je nu ook al wat bijvoeding gaat geven

ellen pff veel plezier

curly beterschap met je meisje

20. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ik geeft ook 4x 210 +groenten en fruit! dit zo via het zh?

jaja

Deel Deze Pagina