Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    #4821 sylvia111, 19 mei 2010
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
    Ik weet al welk setje je bedoel heb ik ook nog mee in mn handen gestaan maar had al zoveel. Ik vind die ruit weg hebben van tommy hilfiger (het is niet groen toch)

Maar wel leuk dat je een vader heb die van shoppen houd! meeste mannen houden daar niet van! leuk hoor!

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ben ik weer!!
    Lekker geshopt.
    Vrijdag avond weer voor kleren en morgenmiddag voor tv meubel. Leuukk.

Even terug lezen! :)

Noa, wij kopen een andere buggy erbij omdat ze in deze helemaal scheef zit en omdatie veeel te lomp is! Leuke foto!

Sylvia, Jaa ik heb nu ook 20% korting gekregen! :)
    Hadden ze op alle buggys. Scheelt een hoop!
    waaaahhh wat een gave autostoel hoes. Thnx voor de link hé! ;)

Baby, toe maar weer!
    Dat word een fortuin aan autostoeltjes dus! ;)
    Axiss lijkt mij ook ideaal!

Sylvia, wauw wat knap!!!
    Schattige foto.

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Zo dat was weer een drukke werkdag. Maar goed, toch nog wel even volgehouden ondanks de slapeloze nacht.

Er zaten er dus meer gezellig op zp vannacht.
    Danjo en Maia ik had jullie niet gezien inderdaad haha. jammer Anders hadden wel een nachtelijke meeting gehad.

@Sylvia, wat een lieve foto, leuk zo staan zeg. Juliën kan het ook wel, maar durf hem (schijterd dat ik ben) nog niet lost te laten als hij staat.

Zo ik ga teruglezen hoor

@Baby, mooie stoel trouwens voor Dyoon. Een echte diva stoel.

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hallo!!!!!

ik ben er nog hoor! (zag dat Tamale naar me vroeg, lief!)

ik zag superleuke foto`s voorbij komen, van Boaz van ei, van Britt, van Evi, van Emma, Esmée en Maureen, van Dyoni en nog n paar! geweldig!

wat kunnen jullie kids al veel! rollen, schuiven, zitten, praten, noem maar op! knap hoor!

o wacht ff tess wil ook typen:

bv g vtgh fjkhgvf [bgj bh bv vbµ nhb mnn bi mnhg;l,m

HAHA geweldig dit! en nu is ze boos dat ik haar armen tegen hou...

ok ff verder:

luna, wat erg dat guus zo iets moest meemaken... heftig! hopelijk krijgt hij hulp om het te verwerken?

tamale, wat super dat je terug bent! ik miste je berichtjes echt! goed dat je wat anoniemer wilt zijn, leuke naam!

hier:
    tess is supervrolijk, wil eindelijk liga en sap eten/drinken en ze slaapt iets langer smorgens. meestal is ze nu in ieder geval na half 7. daar ben ik al blij mee! ze heeft zich gisteren voor t eerst omgedraaid, met beugel en al! ooooo wat ben ik trots!!!!

ik moet vaak zo om dr lachen, gaat ze heel nep zitten hoesten als ze aandacht wil, of scheetgeluiden maken, en als ze de fles of hapjes niet meer wil, trekt ze zo de fles of lepel uit mijn handen en gooit t weg. en dan moet ik mijn best doen om niet keihard te lachen.aan 1 stuk door genieten hier!

ik hoop snel weer te kunnen bijlezen!

5. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@sylvia;nee hij is met roze geruit, hing daar een beetje beneden in de hoek....

@tamale;druk aan de shop jij

@luna;nu lekker uitrusten!

6. 0babydream0

@Ellen;jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej wat goed van je meisje!!!!!!!!

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sylvia, wat een mooie foto van noa, wat staat ze al goed zeg!!!

noa, (hihi lekker verwarrend) leuke foto van jou en Yara.

mijn meissie is nu een poepluier aan t produceren, hahah ze loopt rood aan! ga dr maar gauw verschonen. fijne avond!

8. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond :)

hier lekker gewerkt, met Fleur ook alles goed gegaan. Heb gewoon niets boeiends te vertellen :) heerlijk eigenlijk!

@sylvia: @noa: wat kan je dat goed zeg, zo staan! knap hoor.

@Ellen: wat kan Tess mooie verhalen schrijven ;)

@Luna: nee, had wel gezellig kunnen worden vannacht, net als toen we zwanger waren hihi... zaten er ook steeds een aantal 's nachts hier!

9. Momfulness

@Tamale, wat leuk dus je hebt geshopt en nog een hoop shoppen in het verschiet. Had je nog gegoogled naar shemale? Haha. Daar moest ik het eerst aan denken door je bijnaam.

@Baby, lief van opa zeg! Hoe heeft Dyoni vandaag gegeten?

@hier ook nog niet verdiept in een autostoel. We vouwen Juliën voorlopig nog even in de kinderstoel.

@Sloppy, leuke rompers. De middelste zou Jul zelfs te klein zijn. Haha

@Noa, o heerlijk zwemmen leuk hoor. Ik wil mss zondag gaan met Juliën.

@Syl, o nog bedankt voor je tip.ik houd het voorlopig maar inderdaad bij maatje 74/80. Denk dat hij nu voorlopig meer de breedte in gaat i.p.v. de lengte.

@Wen, haha dus het viel je al op dak nogal laat was? Ik ben om 05.30 uur nog een uurtje in slaap gevallen op de bank .Het 2 uur achter elkaar jeuk gehad. Omgek van te worden. Ga maar eens naar de dermatholoog. Goede tip ja van Josien en mij hahaha

@Maia, dus jij was er vroeg bij. Fijn dat het zo’n lekkere meid is. ;) Net weer even met Guus gepraat. Ik vraag hem er voorlopig nog maar even naar. Hij heeft er nog moeite mee. Natuurlijk ook wel moeilijk.

@KK, zal het eens proberen, foot care van de Hema dus.. Thx voor de tip.

@Jaja, jij vermaakt je wel zo te lezen. ;) Leuk naar de toppers.

@Danjo, waarom was jij zo wakker vannacht?

@Josien, Sammie is echt een binkie ja.

Ik moest jullie namens Guus bedanken voor alle sterkte wensen.!!

10. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    ellen, wat goed van tess!! Britt doet precies hetzelfde, zo'n overdreven hoestje van "huh mag ik even de aandacht".

11. Momfulness

@maia, ja precies, toen zaten we hier s'nachts regelmatig. Ben benieuwd of er weer een keer een clubje zwangeren onder ons komt.

@Ellen, wat knap van Tess dat ze al kan typen zeg! Een echte secretaresse haha. Zeg maar dat ik bbjrgweksdbnfnfdog...
    fijn dat het zo goed gaat.

@Baby, als je het niet erg vind kom ik toch nog ff kleppuhhh hihi Wat zag ik trouwens voor reactie van D bij T staan?!!!

12. 0babydream0

@luna;jaaaaa die zag je goed....J is overgelopen naar N en tussen T en D was het liefde op t 1e gezicht....

enne eten tja zoals altijd dusse laat maar hahaha

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ellen, Haha dankjewel!
    Wat superrrr knap van je meisje.
    Leuk om te horen dat je zo aan het genieten bent! :)
    Ook al zo'n aandacht trekkertje! Tara net zo.. Ben je met iemand anders aan het praten, dan eist madam haar aandacht wel op met gekuch of gegil! ;)
    Handiggg.
    Kom je hier nu weer wat vaker?
    Of heb je nog steeds problemen met internet?

Luna, hihi nee nog niet gedaan!
    Ik zal zo is googlen.

14. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Tamale geen dank;) ik wist dat je daarvan hield stipjes en ruitjes! ik ook namelijk:)
    Lekkere shop vooruit zichten zie ik! leuk hoor!

Luna nee hoor je bent helemaal geen schijtert (hihi) maar ze staat al zo stevig dat ik het wel durfde om dr voor een foto moment los te laten.

Hoi Tess gezellig dat je ook ff komt kletsen;)

Ellen wauw wat goed van Tess! met beugel en al omrollen! echt knap! En leuk dat je er weer bent!

Baby haha ik ken die h&m niet zo goed hoor maar weet wel welke je bedoel. leuk hoor!

Shemale haha ik heb m wel gegoogled ook al had ik al een vermoeden hihi!

Hebben jullie kindjes trouwens ook al een voorkeur voor links of rechts? Noa namelijk wel heel erg voor links! nu al vind het wel vroeg! maar ze zeggen linkse mensen zijn eigenwijze mensen dus dat belooft wat! aangezien Luna ook links is en ook erg eigenwijs:D

15. Gusam

Gusam Niet meer actief

Riley heeft geen voorkeur voor een houding.
    Morgen moet Riley weer naar het cb dus ik ben benieuwt of ze goed gegroeit is, en zeker na het geklooi met haar en de potjes.

@luna is echt kl*te voor je man, en zeker nu blijkt dat er al meer speelde, ik hoop dat hij goed zn ei kwijt kan.
    dikke knuf voor je man.

XXX gusam

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wat is het hier stilll vanavond!

Zijn jullie ook het blok aan het kijken?
    Lekker irriteren aan Martine en Dennis.

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sylvia, bedoel je met aanpakken enz?
    Heb ik heel eerlijk gezegd nog helemaal niet op gelet.
    Shame on me..

18. Zo, was ik ook weer ff.. Vanmiddag gezellig bij schoonouders geweest..

@Baby, dat wordt nog veel uitgeven aan autostoeltjes zeg! Leuk, een vader die van shoppen houdt.. HAD ik nog maar een vader.. Kon hij de dames tenminste kennen..
    Ach, ben gelukkig erg blij met mijn schoonpapa...

@Sylvia, wat goed van Noa zeg! Maureen begint ook steeds meer te snappen, maar staan, nee hoor!

@voorkeur, nee.. hier nog niet ontdekt...

Morgen naar het ziekenhuis om foto's te laten maken van Maureen haar hoofdje..
    Als je van bovenaf kijkt, loopt haar hoofdje iets taps toe van achter naar voren.. Kan gewoon de vorm van het hoofdje zijn, maar ook dat de schedelnaden voor al dichtgegroeid zijn en dat willen ze uitgesloten hebben...

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sylvia, tess is volgens mij gewoon rechts, ze pakt alles meer met die hand vast. vooral haar tandenborstel, die heeft ze altijd vast als ik haar verschoon. want zodra de beugel af is, ligt madam niet meer rustig op dr rug! met tandenborstel wel... :D

tamale: ik ben gewoon giga druk... ma-woe-do werken, di altijd ff t dorp in, of op stap (gisteren prenatal en op bezoek bij n collega) vrij boodschappen doen enz enz enz. en met t mooie weer wil ik veel naar buiten met tess. vandaar dat de comp dan uit blijft... maar ik probeer altijd alles bij te lezen hoor! misschien hebben we binnenkort n laptop, dan is t makkelijker om `s avonds ff te 'forummen'. nu moet ik altijd naar boven, en dat vindt teun niet zo gezellig.

kk, succes morgen! ik hoop dat alles goed is. wat zijn de consequenties als blijkt dat de schedelnaden inderdaad al dicht groeien? volgt er dan een operatie? of krijgt ze dan n helmpje ofzo? ik ga duimen!
    wat erg dat je vader zijn kleindochters nooit heeft gezien...wel fijn dat je zo goed met je schoonouders kunt.

20. @Ellen, ik weet niet wat de consequenties zijn.. Wel kan het zijn dat ze daardoor achter gaat lopen qua ontwikkeling. Weet niet wat ze gaan doen als het zo blijkt te zijn...

Ja, van mijn vader.. Die is dit jaar al 10 jaar geleden overleden helaas :(

Deel Deze Pagina