Tamale ja ik bedoel van aanpakken of iets pakken.Het viel me van de week op dat ze alles met links pakt dus ik ging het even testen en ja hoor weer steeds met links! Ik kijk geen blok heb het wel altijd gekeken.Kijk de laatste tijd helemaal niet echt tv meer (alleen mn soap!!) maar eerder een goed boek. Klinkt lekker saai he! maar ben best gezellig hoor Kk zo dat is ff spannend dan! ik duim voor je dat het gewoon dr vorm van dr hoofd is!! Ellen haha ja draaikonten zijn het he! hier ook hoor moet ook altijd wat in dr handen geven anders kan ik geen luier meer normaal omdoen!
Kk, wat lijkt me dat moeilijk zonder vader! Uberhaubt zonder een ouders. Bah.. Sylvia, vind ik super knap! Ik wil ook eens wat vaker lezen maar heb dan het idee dat ik iets mis ofzo? Heel stom. Geloof je direct dat je gezellig bent! Maar dat wisten we natuurlijk ook al een beetje! Ellen, och jeetje. Dan snap ik dat je hier wat minder bent. Helemaal als de computer boven staat! Laptop kopen!! Gezelliggg! Wat schattig dat Tess met een tandenborstel stil ligt! Haha. Tara MOET iets krakends hebben, anders is het niet interessant genoeg. SNAAIEN: Snaaien jullie (bijna) elke avond?? Ik wil het doorde weeks niet. Maar ik vind het zoooooooo moeilijk! Vraag me dan wel is af hoe jullie dit doen en of ik de enige ben die de neiging heeft savonds.
Tamale snaaien ik ook elke avond! ik kan het gewoon niet laten!! echt te erg is het dat ik het niet kan laten liggen! moet het eigenlijk gewoon niet meer kopen maarja dan is die kast zo leeg haha! Weet je wat ik van tv vind is dat je nu allemaal van die dagen heb de ene dag is kookdag de andere huizen, dan heb je nog de maandag csi, house enz of modellen/project catwalk .. Grace kijk ik niet want wil vanaf het begin gaan kijken.Ik vind dat niet echt heel erg leuk dus kijk ik meestal op vrijdag heel de avond rtl 4.
Sylvia.. En dan nog zo'n figuurtje... Zucht... Ben wel een beetje jaloers hoor. Is jullie buik ook nog slap?? Ik smeer me dood met die Q10 creme's. Maar t wil nog niet echt werken.
Nou kleding verbergt een hoop hoor! mn buik is nog steeds slap en mn (.)(.) zijn ook niet meer wat ze wezen moeten helaas.. En voor de rest moet ik wel 3 X 2,5 uur in de week in de sportschool zijn anders rijs is de pan uit!!
Zo hier ben ik weer even. Emma zit onder haar kin sinds gisteren wat onder de uitslag. Was eerst bang dat het de waterpokken zou zijn. Maar volgens mij komt het door de warmte. Het is steeds anders van kleur. Alleen weet ik niet wat ik er aan kan doen. Wat ze voelt verder niet warm aan en durf haar toch ook niet te weinig aan te kleden. Vandaag huis opgeruimd van de verjaardag, gesport en de auto goed gewassen en van binnen schoongemaakt. We hopen morgen telefoon te krijgen dat we morgenavond de nieuwe auto kunnen ophalen. Auto ziet er weer schoon uit, alleen ontdekte Mees bij thuis komst dat het dak niet helemaal schoon is. Daar kwam ik niet goed bij. @ voorkeur zijde; Emma heeft niet echt een voorkeur voor een kant. @ Sylvia, even een tip voor een dagje uit met jou meiden. Op 4 jui is het de dag van het paard op de kinderboerderij de kleine duiker in Barendrecht. Normaal doe ik daar met mijn paard ook aan mee, maar door mijn rug dit jaar niet. Maar ik ga zeker kijken, het is daar altijd reuze gezellig en zie veel bekende. Voor jullie is het ook niet ver en denk dat jouw meiden dit erg leuk vinden. Dus als je niets te doen heb die dag is het misschien een leuk uitstapje. Zie ook hun site: http://www.dekleineduiker.nl/de%20kleine%20duiker.htm Zo en nu ga ik nog even wat drinken en dan naar bed. Morgen weer werken.
Ja, zonder vader is het al moeilijk, maar helemaal als je weet dat hij nog had kunnen leven als het ziekenhuis geen fout had gemaakt ik ga slapen. tot morgen!
Riley heeft er nu een handje van om worm te spelen als ik haar moet dragen, is af en toe best irritant bvb op de trap, want als ze dat moet je opletten dat je haar niet laat vallen. ik hoop dat ze dat vlug afleert. en op de comode is riley net een vis die spartelt, zeker met haar beentjes en dan is het gevolg dat alle flessen die daar staan van de comode afliggen, ik heb al een andere comode voor haar maar die zet ik pas neer in ander huis, nu ga ik denk ik het aankleden en verschonen maar verplaatsen naar de eettafel XXX Gusam
goedemorgen @voorkeur: hier niet @tamale: blok is hier standaard. wat een irritant stel he @gusam: succes bij cb @buik: is wel weer aardig terug in oude vorm. iets slapper maar dat zal wel blijven nou hier is meisjelief weer aanwezig 's nachts al een aantal dagen ze sliep net zo lekker door.
Zo, wij zijn net wakker, ga zo even 100 euro wisselen in allemaal 5 euro's en dan hang ik die in een 'geldboompje' voor de bruiloft van morgen. Ben echt zenuwachtig.
@Riley, zo herkenbaar. Dat doet Juliën ook op de trap. HEb de grootste moeite om hem bij me te houden en niet te laten glippen. En dat trappen op het aankleedkussen. haha. Ben geen boxbal. Bedankt zal het guus doorgeven. @Syl, hier duidelijk links, dus denk dat hij mijn afwijking krijgt.
Hey meiden, Zo heb weekend!! Moesten met L. gisteren weer naar het ziekenhuis, ze heeft weer een verkoudheidsvirus... doordat ze RS heeft gehad blijven haar luchtwegen erg geprikkeld en reageert ze erg heftig op sommige virussen... ze is nu gelukkig niet heel ziek alleen zit ze helemaal vol, ze kunnen er niets aan doen... @luna, we hebben morgen toch niet dezelfde bruiloft... hihi... dat zou grappig zijn... Ik denk dat ik zometeen ook even geld ga wisselen en dat ik dan een doos koop en 1000 enveloppen en dan in sommige enveloppen geld stop... die geldboom klinkt ook erg grappig... iemand anders nog een leuk, simpel idee?? Nou meiden, ga zo lekker naar de kapper en dan aan de poets en alles klaarleggen voor morgen en dan is de dag alweer voorbij!!
snaaien, heb ik ook heel erg, maar probeer me in te houden. Dieet is momenteel ver te zoeken en me oude figuur is geemigeerd denk ik..... Voorkeur, ze ligt regelmatig met hoofdje naar links, maar niet opvallend veel. Ze wil tegenwoordig wel graag beetje op d'r zij liggen als ze de kans krijgt... Luna, ik heb nog wel plek voor een boompje in onze tuin Sloppy, succes he vandaag!! Ben benieuwd hoe megan het vindt. Hier, straks naar me ouders met Britt (is standaard donderdag ritueel). Vriendje heeft vanavond vergadering met sponsor van de club. Heb tijdje terug verteld dat als zijn team zou promoveren, dat ze naar Curaçao zouden gaan. Nu zijn ze gepromoveerd en nu krabbelt de sponsor terug!!! Niet echt netjes!
haha, thnx! Baal er wel van, moet over 2,5 wkn aan het strand liggen.... Maar anyway, eigen schuld....
Ja ik baal er ook van maar denk dat ik maar in een duikpak aan het strand ga liggen... houdt alles lekker strak.... nee zonder gekheid, ik denk dat ik maar een leuke tankini aan ga schaffen en dan volgend jaar hopelijk weer in bikini kan.... 2 zwangerschappen in 2 jaar tijd hebben mijn lichaam niet echt goed gedaan maar heb er iets moois voor terug gekregen...
@Wapa, hahaha, stel je voor! Is jou bruiloft in Venray? @Curly, al dat snaaien is ook veel te lekker. Ik heb momenteel ook echt geen discipline. haha ben al voor een tankini aan het kijken want mijn bikini's passen niet meer.
Zo wat een geklep hier zeg hihi. Vergeven jullie het mij als ik geen zin heb om alles terug te lezen en te reageren @Luna, leuk idee van dat boompje! @Wapa, dat is dan mooi ruk zeg. En kan wel een jaar duren, dat ze nog overal zo heftig op reageerd toch? @Curly, ach joh, hier na 2 kids al helemaal niet meer strak in t pak haha. Enne, bikini? Die verdwijnt denk ik hier tussen allerlei rolletjes haha. Moet om 10.00 voor de helm weg, ben benieuwd of hun er iets aan kunnen doen