Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maia tis maar goed dat ik jou hobby niet heb want anders groeide ik dicht :D feli met je mannetje

2. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Luna leuk idee van dat geld boompje! die ga ik onthouden mocht ik zelf ooit naar een bruiloft moeten.
    Die gat in je buikspieren dat is niet gescheurd. Ik heb dat namelijk ook en schok me rot toen ik het voelde! gelijk toen even gevraagd aan de dokter maar je buikspieren moeten weer naar elkaar groeien en bij de 1 gaat dat sneller als bij de ander.Je mag het nu alleen niet heel erg belasten anders heb je kans dat je een rare vorm van buikspieren gaat ontwikkelen.

Wapa beterschap voor L!

Curly ik bedoelde linkshandig of rechtshandig. Heb je daar al naar gekeken welke voorkeur ze daarvan heeft?
    Veel plezier bij je ouders dat ritueel is bij ons altijd op zondag;)

Wendelaa succes! hoop dat ze er wat aan kunnen doen!

Danjo dat is een lekker lang weekendje! heb je trouwens nog last van je bekken?

Mvj alvast gefeliciteerd met je vader!

Jaja belachelijke opmerking zeg! Wat een knapperd! en echt een ondeugend gezicht heeft die!!

Maia knuffelse!leuk dat je man een opdracht binnen heeft! wist niet dat hij een eigen bedrijf had?

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sylvia ja nog steeds last van mn bekken zal ook niet zo weg zijn maar het gaat steeds een stukje beter gelukkig.

4. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Danjo zo dat is echt al lang he! gelukkig gaat het wel steeds wat beter.

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja loop er nu meer dan een jaar mee helaas, ze hebben me ook wel gezegt dat het nog een jaar na zwangerschap kan duren en met een beetje pech zal er altijd wat pijn blijven

6. @Danjo, balen zeg van je bekken.. Hoop dat je er toch na een jaar wel vanaf bent hoor!

7. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Zo nou hoop het laatste niet voor je! En als het nu steeds een stukje beter gaat dan komt het mischien wel goed.

Ik kon net mijn tel niet vinden maar hoorde m wel overgaan.
    Ik zoeken! dan dacht ik dat ik er in de buurt was en was het toch weer niet zo. Had Luna m in dr romper gestopt daar bij dr luier! haha gekke meid! vond het al vreemd dat ik het geluid steeds op een andere plek hoorde:D

8. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Sylvia, hahahaha leuke plek voor je telefoon. Links o rechtshandig is hier nog niet helemaal duidelijk, ene keer alles met links andere keer alles met rechts....

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha wat kletsen jullie ineens veel.

Jaja, belachelijk zeg!!
    Daar hou ik ook niet van, zulke opmerkingen.
    Wat een mooi mannetje! Ondeugent koppie!

Sylvia, Wat een lekkerding, in dr romper! Haha!
    Kunnen de meiden leuk met elkaar spelen?
    Lijkt me zo gezellig 3 meisjes!

Luna, leuk bedacht dat geld boompje.
    Als ze m niet willen hebben breng je m maar langs hoor!

Autostoel: Ik heb nog geeeen idee. Ik vind de priori wel leuk.

Ooohhh goede tijden staat er nu op. Wat dramatisch allemaal weer. Pfff.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sylvia geweldige actie :D

Tamale haha gtst heb ik sowieso al niks mee

zo hier staat de nasi op het fornuis , sate al gemaakt hoef ik straks alleen f rijst en ei klaar te maken en de sate op de grill jammie heb dr zin aan

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

ooooh danjo!!!
    Ik zat net te denken: ik ga vanavond nasi met sate maken.
    Wat heb ik daar zin in!!!!
    Past niet in mn dieet. Maarja, jammer dan.

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wat een lekker weertje he!
    Heb net het balkon opgeruimt en schoongemaakt. Vanmiddag lekker in mn nieuwe bikini op t balkon liggen.

Sloppy, veel plezier vandaag!!
    Ik ben benieuwd hoe het word. Spannend.

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heerlijk en hoezo niet in dieet is gezond hoor zonder sateasaus :D nou in bikini vin dik nogal wat het waait hier best nog wel

14. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Tamale 3 meiden is echt heel leuk en gezellig! ze kunnen heel erg leuk met elkaar spelen met hun keukentje of met de poppen.Maar zoals mijn zijn kunnen ze ook heel kattig zijn en dan is het pas echt feest hier;)

Danjo hmmm! lekker hoor! ik moet nog even verzinnen wat we gaan eten vandaag..

Gtst ow dat vind ik leuk!!:D I love the DRAMA!! hihi! (soms is het wel te;)) Ik kijk het echt al vanaf ik het mocht kijken en zou echt niet meer zonder kunnen:)

Zometeen ga ik ff met die meiden naar de kinderboerderij met dat mooie weer is het zonde om binnen te blijven aangezien ik gister niks heb gedaan..

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sylvia veel plezier , ik ben alleen naomi zit op het kdv dus heb het hele huis gepoetst en ga straks nog ff de achtertuin doen.

16. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Danjo is opeens stil he zonder je meisje! maar je houdt jezelf wel bezig haha dan gaat de tijd wel. Hoelaat mag je dr weer ophalen?

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Zo we zijn weer terug van de opnames. Megan ligd in de Maxicosi te slapen en die heb ik maar in d'r bedje neer gezet.........lekker rustig.
    Ze deed het geweldig en ze vond al die aandacht prachtig! Ze deed niks anders al lachen...........behalve op de film :)

De diractor was Charley van LOST! Dat was wel grappig, en hij vond Megan erg leuk............dus weer een trots mama moment!

Nu ga ik ff terug lezen en reageren.

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    sylvia vanaf 4 uur , het voordeel is wel dat ik even de tijd aan mn zelf heb. morgen ga ik dan ook maar even shoppen voor mn zelf :D

Mn schoonvader gaat 31 mei starten met zn bestralingen 6 tot 8 weken lang. hij moet morgen nog een nieuwe mri maken en een masker aan laten meten. gaat dus een heftige periode worden

19. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden!
    Wat is er veel gekletst afgelopen dagen ;)
    Ik hoop dat ik ook weer wat meer tijd heb om hier te schrijven, zo druk de laatste tijd :)

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heey rose ben je dan eindelijk weer

Deel Deze Pagina