Danjo dat is ook wel ff lekker toch! en morgen lekker jezelf verwennen! als je eenmaal kinderen heb dan vergeet je jezelf best vaak Maar dat word idd een heftige perioden sterkte! Sloppy dus het was leuk! maar wat moest Megan precies doen?
@Ellen: Wat goed zeg! Lijkt me niet makkelijk voor haar met die beugel om dan om te draaien! Goed hoor hahaha dat nep hoesten, hier ook hoor........comedianten @maia: ook wel eens lekker om niks te melden te hebben, dat alles lekker gaat met fleur! @luna: Graag gedaan! Het is niet niks wat guus heeft moeten meemaken, zeker omdat je zelf een kleintje heb komt het dubbel zo hard aan. Wat een leuk idee en geld boompje maken! @Sylvia: Megan draait altijd over links. Ze kan het wel als het moet maar dan moet het wel een hele lastige situatie zijn Maar duidelijk een voorkeurs kant en ook met dingen aan pakken kiest ze voor links..........maar ik weet ook niet of dit betekend dat ze links word hoor. En uhhh ik ben links..........hoe zo eigenwijs???? Dat maak ik zelf nog wel uit hoor hahaha @Tamale: Nee ik kijk het blok niet. @KnuffelK: Spannend! Ik hoop dat het niks bijzonders is hoor! Hoe is die met jou? Al weer opgeknapt? Ik moet er niet aan denken om mijn vader te moeten missen.......en als ik dan ook nog lees dat het een fout van het ziekenhuis is geweest.......pfff moet een hele zware periode geweest zijn! Nog een knufffff van mij @Draaikonten: Hier is het echt een gevecht dat aan en uit kleden en de luier verschonen! Pfffff, ze wil gewoon op de commode kruipen. Ik zit er bijna over te denken om er een hekje omheem te zetten..........weet niet of dat te koop is anders moeten we maar wat maken want het is echt dood eng. Ik geef haar ook wat in d'r handen maar dan kan ze nog op d'r buik komen want als je op je buik ligd dan kan je het veel beter bekijken! @Gusam: Dus een echte worm? Glim word of een regen worm hihi @Snaaien: Moet ik het hier echt over hebben? Ik heb gister 3 ijsjes gegeten Magnum style...........hihi @vlubberbuik: Ja hier heel erg nog......ik ben wel lichter als voor de zwangerschap en ik kan al mn kleren aan, maar mn buik is niet meer dezelfde. Maar ik heb 3 laparoscopieën gehad en een zwangerschap ik heb niet meer de illusie dat het vanzelf weggaat..... Als ik klaar ben met zwanger worden dan laat ik er wat aan doen. Het zit bij mij ook echt in de weg hoor.... @wapa: verveldend dat je meisje weer verkouden is! Ik hoop dat het bij snotteren blijft en het snel over is! @Bikini: Ik ga gewoon in een bikini hoor! Ik heb dit buikje al zo lang en het kan me niks schelen! Ik vind een badpak ook gewoon niks............ @MVJ: Evi d'r hoofd is nog een beetje te zwaar dus....hahaha kan het helemaal voor me halen Leuk kado! En leuk om met je hele gezin op de foto te gaan! Jaja: Hoe goed was/is die vriendin van je?? Vind het niet echt een vriendelijke opmerking hoor! Ik kan me voorstellen dat je de afgelopen maanden niet de puf hebt kunnen vinden om op dieet te gaan Je moet doen wat je zelf wil hoor! Leuke foto! Echt een boefie @luna: bij jou werd het wel wat tactvoller gebracht. Ik zou het ook wel opprijs stellen als mn vriendinnen me inbescherming nemen voor mn style @Sylvia: hahahaha zo kan je wel blijven zoeken dan vind je hem nooit! En wat Megan moest doen: De Baby zijn Ze had het goed onder de knie hahahahaha Nee, d'r "moeder" had haar vast en ze moest een beetje naar de camera kijken en dat ging redelijk goed.
Het is voor Scheidegger opleidingen. En als alles mee zit dan komt hij over 4wkn op de TV. Het kan wel zo zijn dat Megan niet voorkomt omdat er nog een 2e baby was en als daar de opnames beter van waren dan komt die in de reclame Maar Megan blijft de eerste keuze en ze hebben van haar heel veel opnames gemaakt en dan die andere baby alleen tijdens het verschonen en een fles...........maar voor ik klaar was kwamen ze d'r al weer halen.
Sloppy oke leuk hoor! ben benieuwd! Chat als die weer in gebruik is kom ik wel een keer spieken! Hebben jullie trowuens msn? ik heb m wel maar wil m niet hier neerzetten dus mocht iemand mij willen dan hoor ik het wel
@Chat, o gezellig vanavond ga ik eens een paar keer spieken of er al iemand is. @Rose, alles goed met Eva? Nog bedankt voor de chat. Guus had hem uit mijn favorieten gemikt. @Sylvia, was het leuk bij de dierentuin? Ik ga zo ook even bij cp met Juliën.
@Sloppy, hopelijk komt ze in de spot, anders heb je alle moeite voor niets gedaan. Heeft ze haar eerste zelfverdiende cent op zak. Sterkte met je schoonvader.
@Syl, o nog niet geweest dus, ik ben ook aan het wachten tot Juliën wakker wordt. Wat gaat de dagtoch snel vandaag!
@ Luna ja hier alles goed met Eva, ligt ook lekker te slapen wilde ook even lekker eruit gaan. Lekker hoor naar CP wil ook haha