Oh nee hier gaat het vanzelf omhoog haha , eerder zat alles heel plat en nu begin alles een beetje te springen
Haha beetje jammer Julien anders had je lekker met mama kunnen zwemmen. Heb jij een kortingskaart van daar? Anders wel erg prijzig zo voor even te zwemmen.
ha dames. hier is mannetje ziek ik ging hem net halen bij oma en hij was de hele dag stilletjes en niet vrolijk slecht slapen enz. nu heb ik net efe kkorts gemeten en heeft hij gewoon 39.5 best hoog of niet? heb ook echt geen idee waar hij last van heeft hij heeft geen rare ontlasting en eet redelijk en moet niet spugen ofzo maar tot flinke koorts en moe hangerig enz? oke wou ik nog efe vertellen! gr jaja
@Jaja, beterschap. 39,5 is best hoog ja. Lekker rustig aan. @Maia, ja hé! vind het een heel ander gezicht nu. @Rose, we kunnen alles gratis omdat Guus er werkt. Meneer is net pas wakker geworden dus ik ga zondag wel met m babyzwemmen daar.
@luna: Geweldig die tanden!! @ rose: lekkere bos met haar al hoor Hier nog steeds niks @ Jaja: dat is best hoog hoor! Ff in de gaten houden en anders voor de nacht een paracetavriendje geven.
luna danny zegt zo vriendje van naomi heeft aardis wat tanden zeg ,is dr wel vroeg bij hahaha en niet alleen met tanden. En hij vraagt of jullie al aan het sparen zijn voor hun huwelijk hahaha. zo mama gaat zo de boel laten harsen en dan zichzelf ff in t nieuw steken
@danjo: veel plezier! @jaja: beterschap! dat heb je met kindjes he, soms onverklaarbare koorts oid opeens. HOpelijk is het snel over. Ik krijg zo een bruidspaar over de vloer voor een proeverijtje dus ben er vanavond niet. daana gaan manlief en ik aan de taart en champagne (die ik nog over heb voor een vulling van het bruidspaar hihi) om z'n opdrachtjes te vieren. Altijd reden voor een feestje nietwaar. @weetnietmeerwiehetvroeg/sylviamisschien???: hij werkt in loondienst maar is een aantal jaar geleden met iemand een bedrijfje begonnen maar hij heeft bij zijn oude baan daar nooit tijd voor gehad eigenlijk. En nu wel dus