@Maia: Klinkt als een hele leuke gezellige avond! Veel plezier. Ik verveel me een beetje.........meisje slaapt! Was niet de bedoeling dat ze zo lang zou slapen omdat ze dan straks niet slaapt maar ze was al vanaf 13uur wakker terwijl ze zo'n drukke ochtent had gehad. dus ik heb haar om 17uur in bed gelegd Ze huilde heel erg dus ik zei tegen haar dat mama haar 15min liet huilen voor ze kwam kijken..... Toen het 5min later stil werd ben ik heeel zachtjes gaan kijken en toen lag ze overdwars in d'r bed te slapen Ze heeft nog een keer gehuild omdat ze in een keukel wakker werd, toen heb ik haar goed gelegd en een speen gegeven en nu is het al weer 45min stil........... Ik had heerlijk voor d'r gekookt maar dat krijgt ze morgen wel, ik maak zo wel een grote pap fles en ik doe haar wel ff in bad Altijd leuk
Zo naar de kinderboerderij geweest! Luna heeft er niks van meegemaakt want die was in slaap gevallen..Dus daarna maar even met ze in de tuin gezeten zodat luna ook nog even van het mooie weer kon genieten. Nu wachten op papa dan kunnen we eten! Luna jeetje hoop tandjes heeft die al zeg!! En lekker hoor altijd gratis naar cp. Rose leuke foto! vind die pluk wel schattig bij dr staan! Jaja beterschap! 39.5 is wel hoog maar ik zou het even in de gate houden. Danjo auw harsen! ik deed het vroeger ook maar ben ermee gestopt die ene keer in de week dat ik het maar hoeft te scheren doe ik het liever zo (mn haar groeit niet zo snel) Maia ja ik was de weetnietwiehetwas leuk hoor! gefeliciteerd en succes!
Sloppy, ik ga de tv in de gaten houden hoor! en ik zou haar lekker laten slapen. Sylvia, ja msn gezellig!! Verder niet veel onthouden, sorry. Hier vroeg Britt veel aandacht vandaag... pffff... ze is heel lief maar af en toe wel vermoeiend hoor...
@Curly: Ze werd om 19.20 wakker. En ik heb haar even lekker over de vloer laten gaan en toen in bad en ze ligt nu weer in bed
@Curly, was Britt een beetje drukjes vandaag? Haha. Ik vind het soms ook pittig hoor, als Guus er niet is. @Sylvia, toch nog lekker naar de kinderboerderij geweest. Lekker hoor! @Sloppy, gaat goed daar, kleine slaapmuis. @Rose, lekkere wandeling gemaakt? @Maia, veel plezier, goede combi van werk en gezelligheid zo te lezen. @Danjo, hahahaha, wat mij betreft prima! Naomi is ook een snelle dame dus dat wordt een pittig stel later. Ben wel Nieuwsgierig. Ga je nog wat leuks doen vanavond? Omdat je ging harsen en nieuwe kleertjes aan enzo?
Luna heb je geen msn? Curly haha snap je wel hoor! het is soms ook best pittig vooral als ze niks anders willen als bij je zitten.. Hier zijn de meisjes weer gebadderd en in bed en nu niksen..
jaja beterschap met je mannetje Sylvia dus nog wel leuk gehad Luna nee hoor ga altijd elke 4 a 5 weken een gezichtsbehandeling doen en elke 2 weken laat ik mn snorrie en wenkbrauwen harsen , en in de zomer om de 8 weken bikinilijn en benen Hier 2 tuniekjes gehaalt een zwarte en een bruine en een blauwe en een witte legging en een jurkje voor naomi van de h&m en een slaapzak
Haha Sylvia, wat een actie van Luna zeg. Goede verstopplek voor een telefoon.. Autostoel, ik denk dat we dezelfde kopen als bij Esmée. Is de maxicosi priori sps geloof ik... Bevalt prima! GTST, ik kijk het hier ook iedere avond Sloppy, mooi dat het goed gegaan is! Ja, die fout van het ziekenhuis is een erg heftige periode geweest.. Ik begin het wel een plekje te geven.. Maar soms is het verrekte moeilijk.. Vooral nu met onze 2 meiden... Danjo, sterkte met je schoonvader de komende tijd.. Sylvia en Luna, was het leuk bij de beestjes? Leuke foto's gezien van lieve kindjes... Jaja, je mannetje ziek? Beterschap.. Hoe is het nu?
hallo allemaal! afvallen: hier na die leuke opmerking van de buurman van mijn schoonouders (ben je weer zwanger???) volop aan de lijn! ben goed op weg. t gaat niet zo snel, maar des te makkelijker is t om de kilo`s er ook af te houden. ik kan t redelijk volhouden. probeer meer water te drinken en als ik trek heb `s avonds, neem ik een appel of eierkoek. sloppy, ik hou de tv in de gaten! sylvia, wat leuk dat je met de meiden naar de kinderboerderij bent geweest! danjo, heftige tijd voor je schoonvader en ook voor jullie... sterkte! jaja, beterschap met je mannetje! maia, fijne avond nog! tamale, nog in de zon gelegen? bikini: hier n leuke tankini gekocht, heb m aangehad op landal, voelde me er heel prettig in. pffff. ik weet t niet meer sorry... ik heb n lekker lang weekend, vrijdag ben ik altijd vrij, maandag valt uit, en dinsdag ben ik ook altijd vrij. woensdag pas weer werken! hier in raalte is tijdens pinksteren altijd een muziekfestival, is landelijk redelijk bekend. Ribs and Blues. muziek, lekker eten (slecht voor de lijn!!!) en veel te doen voor kinderen. van zaterdagavond tot maandagavond. hopelijk vindt Tess t leuk, wil er natuurlijk wel ff met haar heen. en als ze t niet leuk vindt, zijn we ook zo weer thuis. het weer wordt in elk geval super!
Hallo allemaal, Ik heb al meerdere malen proberen mee te schrijven maar het lukt me gewoon niet.. Ik ben meer het type meelezer. Ik vind het wel ontzettend fijn om jullie verhalen te lezen en foto's te bekijken! Wat een heerlijke kids zijn het toch, de oktober2009 baby's! Veel liefs, Marian
o ja! luna, wat een mooie foto`s van Juliën! geweldig, die tanden! jaja, wat is dylan een heerlijk mannetje zeg, guitig koppie
heee meiden, daar was ik! ff geen puf om te reageren, vandaag en morgen 10 uur per dag werken pffffffffff Dyoni heeft t rollen steeds beter door , moet alleen dr arm leren mee te nemen!
@babydream hier heeft Riley altijd haar arm nog in de weg liggen om te kunnen draaien, en als ik haar arm goed leg legt ze hem weer terug en kan ze nog niet draaien. @luna wat een heerlijk ventje, en zeker nu met zn mooie tandjes. Riley is hier goed aangekomen, ze weegt nu precies 8000 gram en is 70,5 cm Alles was goed, ze loopt op veel dingen al voor, dus hier weer een trotse mama. XXX Gusam
Hey, Hier ook iemand die geen "zin" heeft om te reageren! Ben een beetje klaar met mijn kleine man! Vind het heel zielig maar de energie raakt nu een beetje op! Nog een paar dagen doorbijten en dan de ka! Nu had hij de hele dag ook niet geslapen, was om 17:30 bij oma op de arm in slaap gevallen... Maar nu is hij ook nog heel verkouden en hij had iets koorts 38,7... Dus een badje met eucalyptus, insmeren met Luuf, Tussikind, ventolin en een zetpil! En nu slaapt hij eindelijk! Britt morgen haar kinderfeestje! Ze heeft er helemaal zin in! Erg leuk.. Vandaag op schoolreisje geweest. Morgenavond probeer ik weer ff op iedereen te reageren als meneer een beetje wil slapen! Danjo: Graag gedaan!