joenka, kan me voorstellen dat je t moeilijk vindt.... waar gaat boaz morgen heen? of is hij erbij als je t feestje geeft? beterschap voor je ventje, en laat je bij de ka niet afschepen! (doe je ook vast niet) dit is niet normaal! knuffel voor jou en je mannetje!
kk hoe was het bij het ziekenhuis? je moest toch foto's maken met Maureen? Ellen succes met afvallen! Joenka balen dat het nog niet beter gaat met Boaz! kan me goed voorstellen dat je er ff doorheen zit..wel veel plezier morgen met Britt dr feestje! Slaap lekker dames!
Joenka, het was de h.a dus niet gelukt om de afspraak te vervroegen? Snap heel goed dat je er ff klaar mee bent en dan heb je nog een kleine dame die ook weleens de aandacht van mama heeft. Kan Boaz niet een dagje logeren? Ook al is ie niet helemaal fit, zodat jij ff door kunt slapen snachts. Dikke knuffel voor jullie in ieder geval!
Goede morgen! Megan slaapt nog steeds en is niet wakker geweest vannnacht en tocht ben ik wakker @Joenka: Het is heel normaal dat je er even doorheen zit hoor! Het is niet alleen dat hij zo huild het is ook dat je er zorgen over maakt waarom hij zo huild. Megan huilde van 7uur tot 22uur en viel dan pas als een blok in slaap......dit heeft ze tot 3mnd gedaan en wij dachten ook af en toe dat we gek werden! Wanneer moet je naar de ka? @Gusam: zo ze is goed gegroeid jou kleine meid! @MH81: Leuk dat je mee leest. Gefeliciteerd met je zwangerschap! @Ellen: Succes met het afvallen! @KK: Ik kan het me voorstellen dat het missen van je vader nu wel moeilijk is omdat je graag het geluk van je meiden met hem wil delen. Zo ik ga nu ff een cappuccino voor mezelf maken
goedemorgen! Fleur heef vannacht weer doorgeslapen (of wij lagen zo knock out van de champagne kan natuurlijk ook ) en zit nu heerlijk in de kinderstoel nog even te spelen met haar lepel en bakje @mh81:leuk dat je toch meeleest, gefeliciteerd zie ik! @joenka: knuffel! @gusam: fijn dat alles goed gaat met je meisje. @rest: vergeten sorrie gisteravond was wel leuk, mag de bruidstaart maken (jippie) straks Fleur wegbrengen, boodschappen doen, naar m'n werk.
@ Ellen fijn weekend er is iniedergeval genoeg te doen @ Gusam fijn dat het weer goed was bij cb. @ Joenka *knuffel* voor jou! Hopen dat de kleine man zich weer snel wat beter voelt. Veel plezier met het kinderfeestje. @ Maia werkse vandaag! Ik spring ook de auto in richting werk. Fijne dag allemaal!
goedemorgen. sorry niet terug gelezen ga ik nog doen. hier een verschrikkelijke nacht gehad om half 11 begon dylan met krijsen en niet kunnen slapen heb echt alles geprobeerd boven beneden drinken enz!!! niks hielp hij was zo ziek en de koorts van 39,5 bleef maar aanhouden ik had om 18.00 pas een para gegeven dus wou niet om 23.00 weer 1tje geven das een beetje veel uiteindelijk om half 3 vannacht weer een para gegeven en gelukkig ging hij 30 min later toch slapen wel nog heel vaak wakker geweest maar tutje was toen genoeg! en om half7 ging zijn automatische wekker weer af nu geen koorts meer netjes 37.5 maar ja zo ging het gisteren ook dus efe afwachten vandaag jeetje ben dit echt niet meer gewend mijn wallen hangen weer op mijn knieen. probeer straks efe terug te lezen. gr jaja
@Maia: gefeliciteerd met de opdracht! Hier werd Megan pas om 7.30 wakker geworden Nu zit ik dit berichtje te typen..........gaat ze gewoon staan in de box!!! Als of het niks is! Dus even achter haar gaan staan voor als ze om zou vallen...........helemaal niet nodig! Ze ging gewoon weer zitten Ik hoop dat ik er vandaag ff een film van kan maken dat ze het nog een keer doet
Klinkt als een hele zware nacht! Bij ons in het ziekenhuis hebben ze geleerd dat je ze om de 6uur een para mag geven hoor. Bij Megan was het tegen de pijn na de operatie, maar ook als ze koorts hebben mocht dat ook. Sterkte ik hoop dat je mannetje snel opknapt
wauw sloppy, megan loopt vast met een maand of 10! jaja, beterschap meid, hopelijk loopt de koorts niet weer op vandaag. rose, werkse! maia, gaaf dat je die taart mag maken! hier: gisteren sex and the city (film) gekeken tot bijna half 12, en vannacht om 4 uur ineens een heeeeel wakkere tess... huilen, kletsen, lachen, alles kwam voorbij. paar keer ernaar toe, maar slapen ho maar. om half 7 stonden we al onder de douche, toen een fles erin, en nu slaapt ze weer. en dat ga ik ook maar es doen. waar t nou aan ligt? misschien veel prikkels verwerken van 2 dagen kdv ofzo?
Mh gefeliciteerd meid Maia heerlijk nachtje zo te lezen en de champ heeft ook gesmaakt Rose werkse meid jaja poeh heftig nachtje dus ik hoop dat je vandaag een beetje kan bijtanken. knuf ellen zo dat is ook lekker vroeg zeg , hoop dat je zo nog even kan slapen Meiden met een buikje bij de action hebben ze corrigerende slips en die maken je buikje wat slanker Hier zo naomi na het kdv brengen dan ff na mn mannetje op het werk en dan ff na mn schoonzusje ( die is 38,5 week zwanger dus spannend)
Hey All, Trommelen jullie kleintjes ook zo graag? alle oppervakken waar je met je handje op kan slaan.......daar sla je op ........hihi
Ik heb net een "because I'm a Girl" romper besteld.........de grootste was helaas 62-68 maar het is voor een goed doel. Baby rompertje Because I am a Girl Pink - Gifts Ik heb zelf het t-shirt in het wit dus we kunnen straks uni over straat
sloppy: jaa dat doet dylan ook overal op slaan en als het maar herrie maakt haha geweldig! danjo: veel plezier vandaag en spannend 38,5 week kan zo maar gebeuren! ellen: hier ook sex in the city gekeken totdat meneer begon! en ja konden ze maar praen he onze beejes dan wisten hoe of wat haha jij ook slaapse! gr jaja
jaja lange nacht dus! hopelijk kan je je slaap vandaag nog een beetje inhalen.. Ellen Tess ook al zo'n vroege vogel! o zie al dat je ook nog ff bent gaan liggen. Trommelen ja dat doet Noa ook! Rose en maia werkse! Veel plezier bij je schoonzusje! spannend hoor voor jullie! dalijk heeft Naomi een neefje of nichtje erbij! wel leuk! kunnen ze met elkaar optrekken ze hebben niet zo veel leeftijdsverschil. Het zou vandaag een mooie dag worden maar de zon is hier nog ver te zoeken..
Goedenmorgen, Thanks voor jullie knuffels!!! Boaz heeft vannacht weer goed geslapen! Dat is ook niet het echte probleem, gelukkig! Het is meer het krijsen vd pijn en de onrust wat dat met hem meebrengt! Huisarts wou het wel proberen, maar ze dacht niet dat het veel sneller meer zou kunnen. De plekken die nu vrij zijn nog zijn voor de levensbedreigende kindjes! Nou dat is Boaz gelukkig niet! Sloppy: Moeten naar de kinderarts omdat hij bij erg last heeft van reflux.... Eerste 8 weken heeft hij ook redelijk full-time gekrijst en werden we afgescheept met dat krampen 4 maanden zouden duren. Nu met bijvoeden is het helemaal drama geworden en zitten we nu weer volledig op melk en verder niks! Alles wat anders is, gaat hij 3 kwartier later helemaal van uit zijn dakje! En hij heeft een randje onder zijn tong wat ik graag wil weten wat dat is, maar ineens een stuk minder belangrijk voor mij. Jaja: Beterschap met je mannetje!!! Maia: Champagne doet wonderen Danjo: spannend he! Ik was ook helemaal zenuwachtig bij mijn schoonzusje! Fijne dag! Sylvia: Hier is de zon volop! HEERLIJK Ellen: Zou kunnen natuurlijk dat ze de prikkels aan het verwerken is! Hoop dat ze vannacht weer lekker slaapt! Rose: Bijna weekend! Werkse! Wen: Durf hem al bijna niet bij andere te brengen omdat hij zo onrustig is! Is hij er niet lig ik toch op hem! Vanmiddag met het kinderfeestje gaat hij naar mijn ouders! En gaan wij genieten van het geweldige weer!!!!!
@joenka: Klinkt heel herkenbaar! voor de operatie vonden ze volgens mij dat we overbezorgt waren en na de operatie gingen ze er vanuit dat het door de operatie kwam pfff Heeft Boaz wel wat voor de reflux? Het klinkt als brandend maagzuur....Megan die heeft dat ook en wij moesten vorige week proberen te stoppen met de maagzuur remmers en na 5dgn ging ze onrustiger slapen en na 7dgn begon het huilen weer dus we zijn weer begonnen. Ik hoop dat ze je mannetje snel helpen want dit is ondoenlijk voor zo'n klein ventje!