Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ellen, ja Rudi heeft idd een handicap.
    Met zijn geboorte zuurstof tekort gehad nl. Hierdoor een hersenbeschadiging en aan zijn re-zijde spasme.

@Leonie, nou ze zenden eigenlijk nooti iets uit van zijn tak van voetbal. Wel als de Paralympics zelf zijn.....hoop dat volgend jaar wel wat wordt uitgezonden. Dan hebben ze het WK en dat is in Assen

O en ik zou ook niet mee gaan als ik jou was! Gaat Tara wel mee of blijft ze lekker bij mama

@KK, Tim wordt ook vaak boos als zijn fles leeg is, maar krijgt niet meer van mij haha. Maar goed, komt ook omdat de k.a t ons afraade. Maar qua hoeveelheid maakt t zeker niet uit!

@odess, hihi dank je...niet tegen hem zeggen, gaat ie naast zijn schoenen lopen.
    En hoesten, kan ze samen met Tim duet weggeven.

@Shaula, jeetje dat je t nog zolang hebt volgehouden met een 3deurs haha.

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Ellen, pfff jij hebt het wel even gehad met de verjaardagen denk ik na vanavond of niet? Gaat Tess mee? Lekker uit mogen slapen vanmorgen.

@Jaja, wat fijn dat het zo goed gaat. En de flessen en eten ook?

@Maia, druk dagje lees ik. Bakze voor morgen, jammer dat ik geen stukje kan komen eten.

@Moor, haha sorry mijn schuld

@Wen, die reclame ken ik helemaal niet! Ga ik toch eens beter opletten hoor. Haha

@Curly, fijn dagje gehad en gaat het al wat beter met Britt? Wat vervelend dat ze zo ziekjes is zeg.

@Leonie, hier dus ook een boze Juulz als hij probeert te gaan kruipen. Haha. Was de open dag leuk?

@Shaula, mooi zeg een Volvo! Fijne verjaardag.

@Danjo, niet helemaal lekker lees ik! Beterschap.

@Knuffel, fijn dat het super gaat bij jou!
    Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar heb even alleen vandaag teruggelezen.

@Huwelijksreis en ringen: we gaan naar Mallorca omdat we met Juliën nog niet te lang willen vliegen nu. We hebben een 4 sterren hotel geboekt en dan halfpension voor 8 dagen. We hebben er zin in. Het hotel ligt direct aan de zee en heeft lekker veel zwembaden en faciliteiten voor kinderen. Nu nog even een buggy scoren voor op vakantie. Voor de ringen hebben we wat folders meegenomen van juweliers en die laten we dan na maken door een goudsmid hier in de buurt. Gemeen hé! ;) Hier even de link van het hotelletje. We hebben er zin iiiiiiiin. Photos of Hotel Sabina, Cala Millor - Hotel Images - TripAdvisor

Wie gingen er ook alweer nog meer op vakantie met de kleine?

3. Momfulness

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    shaula, een volvo station, wat gaaf! zal inderdaad luxe zijn vergeleken met de oude auto!

voeding: ik denk dat het er gewoon aan ligt hoe zwaar je kindje is en wat het nodig heeft. tess heeft genoeg aan 4 x 180+6. de groente is nog steeds niet zo`n succes.

wen, wat heftig zo`n handicap... wat knap dat rudi in t nationale team voetbalt! ik hoop dat ze er wat meer aandacht aan gaan geven, net als aan vrouwenvoetbal.

luna, wij gaan ook op vakantie: naar n hutje op de hei! haha. t wordt de veluwe, maar welk park weten we nog niet. avontuurlijk he?

lekker lasagne gegeten, nu tess in bad doen en dan op naar de verjaardag.

o ja, ik schreeuw t maar weer es van de daken: ik ben zoooooooo verliefd op mijn lieve, schattige, mooie, gezellige, grappige, goedlachse, kletsende, gillende en knuffelige meisje!!!!!! sorry hoor, soms moet t er even uit.... hihi

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    luna, ik ben jaloers, wat een gaaf hotel!!!!

6. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Vandaag lekker wezen shoppen, leuke kleertjes weer voor Dyoni..Daarna thuis heeft manlief de gordijnrail in haar kamer gehangen (gelukkig zijn de gordijnen nog niet klaar hahaha) en heb weer eens haar kast anders ingeruimd

@Shaula;pff is ook vermoeiend elke nacht op..Oh wat lekker een nieuwe auto!!

@blijei;wat lief dat je het vraagt!Helaas vloei ik nog steeds, het mag 3 mnd duren..in april moet ik naar de gyn dus dan hoor ik wel verder

@leonie;hier ook een meisje dat vandaag ongeveer alleen aan mama geplakt wilde zijn anders was het jammeren

@ellen;veel plezier met al die verjaardagen..hahaha heeeerlijk he zoo verliefd zijn op je kind!!!Geniet ook elke dag met volle teugen!

@luna;ooh dat ziet er lekker uit hoor je huwelijksreis!Heerlijk!!

7. Momfulness

@Ellen, wij vermaken ons ook vaak prima in nederland op vakantie hoor. De veluwe is toch leuk? En je kunt van alles doen in de buurt. ;) Ja we zagen het hotel en we zeiden daar ook bij het boeken, het moet gewoon goed zijn want het is wel de huwelijksreis. dus toen kwamen ze hiermee.

@Baby, Jaaa we kunnen niet wachten. WAt heb je voor kleertjes voor Dyoni gekocht?

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    baby, heb je voor alle kleertjes weer een plekje gevonden? ga je nog foto`s spammen?

luna, tess gaat idd mee naar de verjaardagen. gaat prima. ze past nog in de kinderwagenbak, en slaapt dan zo!

gatver, t regent dat t giet!!!!

9. Momfulness

@Ellen, lekker dat ze er nog in past. Juliën wordt heel boos als hij in de bak moet.

Wij blijven vanavond thuis. Schoonouders vroegen of we kwamen eten maar we moesten zoveel doen vandaag en ik ben eigenlijk helemaal kapot. Ook wilde mijn schoonmoeder, de eerste week van juni, nog een hele week met ons op vakantie. Lief aangeboden, maar behalve dat ik er geen zin in heb om 7 dagen met Guus zijn familie in ee nvaakntie huisje te zitten, is het ook 1 maandje voordat we op zomervakantie gaan en dan zouden we de honden 2 maanden achter elkaar een hele week naar het pension moeten brengen. Dat feest gaat dus niet door!

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    luna, groot gelijk!

11. 0babydream0

@luna;een paar shirtjes en broekjes in maat 74

@ellen;de kast spammen van nu?haha je schrikt je rot

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hihi dat denk ik ook baby! ;)

ik ga, moet nog ff inpakken (voor 1 avondje, echt erg wat ik allemaal meeneem: setje kleren, slab, fles + poeder, speeltjes, muziekdoosje, knuffel, kinderwagenbak, luiers, doekjes, fototoestel.)

fijne avond allemaal!

13. 0babydream0

veel plezier ellen en zal speciaal voor jou vd week een foto maken

14. Momfulness

@Ellen, fijne verjaardag en volksverhuizing! ;)

@Baby, ja foto! foto! foto!

15. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Haha weer lekker geshopt Baby :)

Luna ikke jaloers!!! ;)

Ellen fijne avond!

Danjo hoe is het nu met je?

Hier ook druk dagje gehad, dadelijk lekker op de bank hangen.

16. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @KK, hier ook 4 keer 210/7 hoor. Sam geeft zelf wel aan als ie genoeg heeft. Dat bepaalt hij zelf heel prima. Ik zou wel willen dat ie ze allemaal leeg dronk, maar helaas :(. Hij blijft maar aan de magere kant. Mijn moeder zei het vandaag nog dat ie zo magertjes aanvoelt. Ze kon zijn ribbetjes voelen, maar ja... ik kan de kilo's er moeilijk aan kijken. Hij blijft wel vrolijk enzo. Het is gewoon balen dat ie in de lengte zo blijft groeien.

@Luna, thanks voor de H&M tips. Ik ben weer 45 euro armer ;). Je linkjes komen trouwens allemaal uit bij dezelfde pagina (waar ik nu ook weer een flink aantal dingen heb besteld :D). Leuke dingen hebben ze daar hè? Heerlijk hotel heb je uitgezocht zeg! Jaloers!

@Shaula, wat is je ritme nu? Misschien kunnen we nog ergens mee helpen? Tips geven ofzo...

@Wendelaa, hoe heeft Tim gereageerd op zijn standaard voeding?

@Jaja, ik ben zo blij dat het zo goed gaat bij jullie! Jullie hebben het zo verdiend :D!

@Sylvia, hoe is het met Noa? Gaat het al wat beter?

@Maia, leuke avond gehad met je Mexicaanse schoonzus-in-wording?

@Leonie, toch nog een beetje een leuke dag gehad?

@Odess, geen idee eigenlijk waar de arts op doelt. Hij liet wel het woord 'longontsteking' vallen. Misschien dat ie daar bang voor was. Gelukkig wordt zijn hoesten nu door de penicilline een stuk minder, dus ik ben er gelukkig mee!

@Meeting, allemaal super veel plezier morgen! Maak het net zo gezellig als wij het gehad hebben!

@Ellen en Rose, lekker even genieten van de rust!

@Babydream, gordijnen nog niet binnen...? Wat een geluk :D! Enne pica's: jaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Liefs,
    Josien

17. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    wen ik heb je een pb bericht gestuurd en oja IK STA TE KLETSEN TEGEN JE OP DE CHAT en je reageerd niet hihihi.

josien: wat ik nog efe wou zeggen wat een geweldige foto van sam met dat petje hihihi

18. Momfulness

@Rose, gaan jullie ook dance like michael kijken? Dan ga je toch ook in juli? Kunnen eva en juulz samen cocktails drinken.

@Josien, ja leuk hé! O ik wist dat niet va ndie links... Maar leuke dingen en niet duur.

19. Momfulness

Net even uitgerekend hoe Juliën verdunt is: die is

3,12.5 %Portugees15,12.5% Surinaams 81,25% Nederlands

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Jaja, sorry! was ff de beesten aan t voeren

@Josien, ken het effect dat je er gewicht aan zit te kijken;)
    Hier in 1,5 maand maar 80gr aangekomen
    En had de arts t over longontsteking ja?
    Tim loopt nu dus al sinds januari met een luchtweginfectie, zo noemen ze t schijnbaar als ze zo vol zitten met slijm.
    Maar ik krijg er verders niets voor

Deel Deze Pagina