Sloppy: Geweldige pica!! We hebben nu zantac gehad, maar zijn gestopt! Hier mee werd het nog erger.....
Evi heeft ook Omerprazol, die capsule moet ik dan uit elkaar halen en dan haar de korreltjes geven. We waren ermee gestopt, maar nu begon het weer van voren af aan. Volgens de k.a. kan dit omdat de beschadiging van haar slokdarm geheeld was en nu toch weer door het zuur beschadigd is. Sloppy: wat eeng eweldige pica zeg. Hier nog geen zitten of staan. Wel een heel klein stukkie vooruit komen of heel eventjes zitten met ondersteuning van eigen handjes. Volgens mij loopt Megan al voordat ze 1 jaar is dadelijk hoor.
@MvJ: Ja wij hebben ook die capcules.......beetje lastig maar goed het werkt Wij stoppen echt niet meer voordat Megan vast voetsel eet hoor of het spuggen moet helemaal weg zijn. Thanks van de pica, en ik ben ook bang dat ze voor d'r 1ste al gaat lopen.............wel trots als ze het doet maar ze mag er echt wel wat langer over doen hoor
Sloppy: Hahah die Megan! Leuke foto. Heb vanmorgen de filmpjes op je hyves nog eens bekeken. En iedereen hier maar tegen ons zeggen dat Tara snel is, nou dat is helemaal niks vergeleken met wat Megan allemaal kan! Joenka, dikke knuffel meid. Hopelijk kun je snel terecht! En heel veel plezier met het kinderfeestje! Ellen, had nog helemaal niet gereageerd op dat Tess rolt! Wat super goed.. Wauw. Lijkt me niet makkelijk met zon ding om de heupjes. En geniet lekker van je lange weekend! verder weet k het al niet meer. Solly
@tamale: Nou ik denk dat er geen baby aan Megan te meten is, die is gewoon een beetje zot bezig! Het is echt een peuter in een baby pak....
@Sloppy, geweldige foto van Megan.. Snelle meid.. Esmée was ook erg snel, Maureen gelukkig niet @Jaja, hoe gaat het nu met Dylan? Nog steeds koortsvrij? Hier hebben ze in zh ook gezegd dat ze om de 6 uur een pcm mocht. @Joenka.. Sneu zeg voor je mannetje!
Ellen: dat was ik vergeten!!! Wat goed van Tess, dat Tess met beugel en al rolt!!! Die heeft een beenspieren waar wij jaloers op zijn straks!! Sloppy: Ze gaan hem eerst maar eens goed nakijken en dan hoop ik dat ze iets hebben en dat hij gauw iets anders op een normale manier binnen kan houden zonder last! Tamale: Woensdag hebben we een date met de kinderarts... KK: Idd wel sneu! Hoe is het bij jou? Alles nu een beetje rustig? MvJ: Dat idee had ik bij Boaz dat die zantac zo'n pijn doet omdat zijn slokdarm misschien na 7 maanden zuur toch wel beschadigd is??!?!?! Maar nu ben je bij Evi ook begonnen met medicijnen weer?
Luna stond al met 6 maanden en liep met 10 maanden al zelfstandig en ook kon ze al wat woordjes zeggen dus er zijn er meer! Was super knap van je meisje natuurlijk!geniet er lekker van zeker nu dat ze zo snel gaat!
Wat gaan jullie weer hard, even een dag niet geweest en je bent een uur bezig om bij te lezen :x. Maar wel weer gezellig dat geklets van jullie @ Wapa, gaat het nu alweer wat beter? @ afvallen, hier had ik de hoop om nog voor de zomer 10 kilo kwijt te raken. Maar die hoop is nu ver te zoeken. Ik doe 1 dag in de week aan X-co, fiets 1x dag in de week een uur, probeer elke dag minimaal een uur met emma te gaan wandelen maar kan het snoepen niet laten en val dus ook niets af. Ik baal daar wel ontzettend van, maar ik krijg mijn disipline momenteel niet terug. Ik ben altijd al wel wat gezet geweest en dat zal ik dus waarschijnlijk ook wel blijven. @ bewegelijk, hier ook een drama om haar op de commode aan-en uit te kleden. Ze wringt zich in alle bochten en staanden om overal aan te zitten. Op schoot stil zitten zit er ook niet meer bij. Ze kruipt als een worm door je armen vandaan. @ Wendelaa, hoe is het met de helm afgelopen? Zit ie nu wel goed? @ MVJ, gefeliciteerd met je vader vandaag. @ Sylvia, leuke handige plek om je telefoon op te bergen. En weer gezellig naar de kinderboerderij geweest. Heb je mijn tip nog van het dag van het paard gelezen? @ foto's, wat een leuke koppie heb ik weer voorbij zien komen. Ik blijf smelten. @ Jaja, hoe is het met jou zieke? @ Joenka, sterkte ik hoop dat je het snel weer een beetje ziet zitten. Hier nog even tot half 3 vanmiddag werken. Had gedacht dat het ontzettend mooi weer zou worden en ben daar dus ook op gekleed, heb het nu dus een beetje frisjes. Morgenochtend vertrekken wij met onze boot naar Brielle om daar tot maandag te blijven liggen. Mees was net in de buurt met Emma en is dus even gezellig op bezoek geweest op mijn werk. Was ook wel handig want ik had vanochtend mijn brood vergeten en die kwamen ze dus ook gelijk maar even afgeven .
Joenka, oh sorry dat had ik niet mee gekregen. Nou nog eventjes. Hopelijk kunnen ze wat voor hem doen. Sylva, wauw dan was Luna ook snel zeg! Jij hoopt zeker dat Noa nog even lekker baby blijft?
Nathalie ja ik was helemaal vergeten om er nog even op te reageren! hardstikke bedankt voor de tip! het lijkt me erg leuk om met de meiden er naartoe te gaan! jammer dat je dit jaar niet gaat anders had ik je zeker tegen gekomen. Ja het is wel fris he! geen zonnetje te bekennen..Veel plezier op de boot dit weekend! ga je elk weekend?
tamale ja van mij mag ze wel klein blijven hoor! gelukkig doet ze dat ook hihi! En zeker omdat Noa de laatste is voor ons wil ik niet dat het zo snel gaat.. Ze zijn nog zolang groot dalijk en maar zo kort baby! niet dat de andere tijd niet leuk is nog veel leuker maar anders.
Ik ga wel kijken. En misschien dat mijn verzorgster toch mijn oudste fjord mee gaat doen. Daar moest ze nog even over nadenken. Dus we zullen elkaar dan vast wel tegen komen!
@Joenka, ja, bij ons lijkt het momenteel rustig.. Esmée haar waterpokken zijn al op de terugweg en Maureen is heerlijk tevreden.. Nog wel erg verkouden, maar dat hoort gewoon bij haar @Sylvia, Luna was ook zo snel dus.. Esmée liep heel snel in de box en om de tafel, maar toch liep ze pas met 15 maanden... @Nathalie, gezellig dat Mees ff langskwam met Emma.. Waarvoor hadden jullie nou een boot? Zomaar? Of had het een reden? @Sylvia, hier heb ik dat ook.. Maureen mag van mij best wel ff klein blijven Ik weet niet of er bij ons nog een derde komt, dus ik wil graag heerlijk genieten van het babytje... Hier vandaag de foto's gemaakt van Maureen haar hoofdje.. Nu maar afwachten tot dinsdag of woensdag voor de uitslag
KK dat Had ik ook met Danique dat ze met alles wel vlot was behalve loslopen dat ging ze ook pas doen met 15 maanden want dat durfde ze niet. Spannend nog ff wachten op de uitslag dus!
had danique dan ook dat ze in 1 keer heel erg goed liep? esmée heeft nooit gewaggeld of gewankeld, die stond heel vast op de voetjes toen ze los liep
kk toen Danique eenmaal liep liep ze idd gelijk heel stevig! Bij Luna was het echt veel meer vallen en opstaan hihi! nu nog steeds hoor want die ziet echt geen gevaar.. Hey het zonnetje komt hier eindelijk door! Gaan zo ff met een vriendin en dr zoontje opstap en langs de kinderboerderij haha! gelukkig kunnen ze er geen genoeg van krijgen