Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Hallo!!

Ik laat ook weer eens wat van me horen....t gaat hier niet zo super...

Tessa is om de een of andere reden elke ochtend om 5 uur/ half 6 wakker. Dennis zit nog steeds met zijn rug dus die kan niks, dus ik ben elke ochtend de pineut... En dan de hele dag werken tot 18.00 dat breekt me allemaal op. Ik loop op mijn wallen. Ik ga elke avond om 9 uur al naar bed dus ik heb dennis ook niet zo veel gezien deze week hehe.
    Hopelijk gaat ze weer een keer een beetje uitslapen...
    Geen idee hoe t komt. Ik denk niet door t eten. Ze krijgt genoeg binnen. Misschien omdat t al licht wordt rond die tijd? We gaan dit weekend voor verduisterende gordijnen kijken.

zo, ff ego hoor....kan amper de lettetjes lezen hehe. Nu liggen beide meiden te slapen (heb vandaag mijn nicthje ook) dus ik ga zo ff op de bank liggen.

sorry, kom de volgende keer wee bij lezen!

2. Hey Sannie..

Balen zeg van Tess dat ze zo vroeg wakker is...
    Hier geen last van moet ik zeggen.. Maar wij hebben een verduisterend electrisch rolluik, dus dat scheelt misschien ook.
    Esmée (bijna 2) werd ook elke keer zo vroeg wakker, maar daar hebben we nu ook zo'n rolluik voor en die slaapt weer heerlijk tot half 8/8 uur

3. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ KK, wij hebben een boot omdat dit gewoon een enorme hobby van Mees is. Hij is ook niets anders gewend. Zijn ouders hebben ook altijd al een boot gehad. Dus toen hij geld genoeg had om een oud wrak te kopen heeft hij dat 20 jaar gedaan, hij is 2 jaar lang bezig geweest om hem zo op te knappen dat hij er mee kon gaan varen. En nu nog is hij elke winter bezig om steeds weer een stukje bij stukje het op te knappen en te verbeteren. Maar dat is dan ook echt z'n "verslaving".

@ Sannie, balen dat het bij jou ook niet zo lekker loopt. Hoop voor je dat dit snel veranderd en je jezelf weer wat rust kunt geven.

Hier komt ook de zon door!

4. @Nathalie, klinkt leuk..
    Dus lekker varen en erop slapen enz? Hoeveel slaapruimte hebben jullie dan? Groot genoeg voor als Emma straks ouder is?

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sylvia veel plezier op de boederiee

Sannie meid doe je wel lekker ook even aan jezelf denken , en kinkt mischien hard je mannetje last van zn rug maar dan kan ie nog wel iets , ik heb ook mega pijn aan mn bekken gehad maar moest ook ( of zijn vrouwen echt van het sterke geslacht). iig een knuffel je hebt nu lang weekend en hoop dat die rolgordijnen werken

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sannie, balen zeg dat tessa zo vroeg wakker is steeds... hopelijk heb je lekker ff kunnen slapen net!

kk, moest Christiaan vandaag werken? want volgens mij heb ik m gezien vandaag in de aldi!!! (durfde m niet aan te spreken, voor t zelfde geld was t m niet... hahah) ik duim voor n goede uitslag van de foto`s! ennu, tess is van mij (hihi) en tessA is van Sannie! ;)

sylvia: wow, liep luna al met 11 mnd??? hihi ik vind dat er altijd zo schattig uitzien. das geen dreumes die loopt, maar echt nog n baby!

nathalie, heel veel plezier!

baby, hopelijk ben je bijna klaar, 2 pittige dagen achter elkaar, en dan weekend toch???

hier net een heel eind gewandeld, lekker buitenaf. tess viel in slaap en slaapt nu nog. ga ik ff poetsen. vanavond eten we ongezond, dus ik heb nu alleen nog maar brood, water en optimel gehad, dan kan ik vanavond smullen!
    mijn recept: gehakt, kruiden voor burrito`s, paprika, prei, ui, mexicaanse bonenschotel(= zak groente van HAK) in 1 pan bakken, in ovenschaal, tortillachips erover, geraspte kaas erover, en zo`n 15 minuten in de oven tot de kaas gesmolten is. jammie!!!!!

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    btw, voor de meiden die een ticker hebben van alternatickers: de tekst is steeds slechter te lezen of ligt dat aan mij???

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ik heb m ff aangepast. vind deze ook wel geinig.

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen klinkt lekker :D en over de tickers niet zon last van

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ja he danjo? moet wel bekennen dat ik t doe overkomen of ik t zelf bedacht heb, maar dat is niet zo. ga t vanavond voor t eerst eten. dus ik moet nog maar zien of t lekker is. ;) t lijkt me heerlijk!

11. @Ellen, ja Christian moest 12 uur beginnen.. Hij is blond en heeft stekels.. Hij is 23, dus als het goed is, kan het niet missen..

12. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hé,

even geen tijd om terug te lezen. Wij hadden even pauze van de bruiloft. Ceramonie en alles was super mooi. Nu gaan we bbq en en feesten.

Tot morgen. ;)

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    hahaha, jij bent niet verslaafd!

14. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    hai meiden,

ben de hele dag op pad geweest met vriendje, dus heb niet teruggelezen. Britt was naar het KDV en wij zijn lekker gaan shoppen. Albert Cuijp, Amstelveen en Bataviastad, laatste was een aanfluiting....

Nu even bijkomen en zo visje bakken!

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Zoo heerlijk geshopt!
    Wat een lekker weer.
    Heb 5 nieuwe topjes , nieuwe tuniek, nieuw broekje.
    Nieuwe blouse voor maus.
    Nu zo even naar babypark in Enter en dan door naar de camping in Markelooo.

Knuffelk: Wat een schattige fotos!!!
    Je maakt me wel jaloers met jullie tuin.
    Wat lijkt me dat heerlijk.

Luna, Haha verslaafde draak. HEEEL veel plezier!!

Wapa jij ook veel plezier op de bruiloft!!

Sannie ik wou net naar je vragen!
    Denk inderdaad goed aan je zelf meid.
    Weet natuurlijk niet hoe erg Dennis het met zn rug heeft, maar wat Danjo ook zegt: niet alles hoeft door jou te worden gedaan.
    Fijn weekend meid!

Sylvia heb je het liedje van Luna van je hyves af gehaald?
    Ik wou hem kijken bij de buzz, maar daar doettie het niet en op je hyves staattie niet?
    Was zo benieuwd! :D

Curly, ook zo lekker geshopt!
    Ben je ook nog geslaagd of alleen gekeken?
    Eetsmakelijk!

Ellen dat recept klinkt verrekte lekker.
    Las hem meteen voor aan Maurice.
    Ben benieuwd hoe het je smaakt!

Deel Deze Pagina