Ff vlug hoor want ben met mn eten bezig1 Tamale je bedoeld Danique die een liedje zingt? die staat er wel op. zal ff iet erbij zetten dan komt die weer tevoorschijn bij wiewatwaar. Leuk dagje gehad en lekker geshopt zo te zien!!
leuke fotos kk Tamale na de poppe of een andere? en ook al lekker geshopt ik gisteren lekker mn zelf verwend. ellen ik ben ook benieuwd curly vond je bataviastad leuk? en nog wat leuks gekocht
Curly ook een leuk dagje gehad dus! ook nog wat gekocht? Danjo En nog niet aan het rommelen bij je schoonzus? Hoe ging het vandaag met je schoonvader? vandaag moest hij toch voor het eerst? Baby ben je een beetje je lange dag doorgekomen? Tamale waren die kleren voor jouw of voor Tara? kk lieve foto's van Maureen! Luna haha toch nog ff komen spieken Hier zometeen naar de bios met mijn schoonzus!
Danjo, sylvia en tamale, ik vond bataviastad tegenvallen, zijn er een paar maanden terug geweest en toen wel leuke dingen gescoord nu niks. Wel voor Britt in de stad pyamaatjes, sokjes, kledingsetje en fotolijsten gekocht. Albert Cuijp lekkere verse groenten, fruit en pioenrozen. Heerlijk die markt, dan mis ik amsterdam toch weer even.
Jaaa weekend!Pff ben versleten na in 2 dagen 20 uur te hebben gewerkt hahah niet meer gewend Ach ja gelukkig is manlief dit weekend ook eens een keer vrij dus eindelijk weer eens lekker met zn 3tjes en heerlijk weer , wat wil een mens nog meer?! @jaja;pfff dat is een slopende nacht geweest! @ellen;jij ook al een slapeloze nacht, lijkt wel een fase waar die ukkies nu weer in zitten..je recept klinkt goed!enne dankje ja nu lekker weekend! @Joenka;hele dikke knuf nog vanuit hier @nathalie;fijn weekend je hebt iig mooi weer op de boot @Sylvia;Luna is ook een vlotte tante! @Sannie;[ff vermoeiend, hoop dat andere gordijnen gaan werken! @luna;lekker aan t partyen!!! @kk;wat lief ook een haarclipje in!Dyoni trekt ook zo haar neus op echt een geweldig gezicht! @curly & tamale; shopaholics! @rose;lekker weekend!
meiden ik word helemaal gestoord van het eetschema van Mike.. Hij weigert gewoon te eten savonds. het schema is nu als volgt 730 3/4 bordje pap 930 1/2 tot 3/4 potje fruit 1200 flesje 180cc 1500 flesje 180cc 1800 warm eten vers of potje 2 hapjes... toetje 1 klein danoontje en daarna gaat hij slapen Hij weigert als ik hem een flesje aanbied maakt niet uit hoe laat ik dat doe... Volgens mij krijgt hij dus veel te weinig binnen na 15uur smiddags... Ik weet t ff niet meer, iemand een tip?? Hij lijkt wel genoeg te hebben hij slaapt gewoon tot de volgende ochtend 7uur
@joenka: als je eens probeert: 7.30 pap 9.30 fruit 12.00 flesje 15.00 liga met roosvicee 16.30 of 17.00 groente 19.00 fles?
@anas; als je die fles van 15 uur vervangt voor bv wat yoghurt of sap/liga en dan om 17 uur groente en rond 19 uur nog een fles geeft?
Ja ik heb die fles v 15u wel eens geprobeerd te vervangen maar hij drinkt geen limonade of 2 slokjes.En liga of broodkorst eet hij niet. Maar jullie hebben gelijk dat ik daar misschien iets kan schuiven.. Alleen wij eten altijd pas om 18u vind t zo sneu als hij dan niks krijgt..
en als je de tijden verandert, en dan tim toch als jullie eten ook kleine hapjes geven van iets, dan krijgt hij toch iets. XXX Gusam
Eten alle kindjes hier tegelijk met jullie avondeten? Hier wilde Fleur eerst ook niets anders dan melk maar sinds ik thee of diksap uit een bekertje geef drinkt ze het wel. Blegh was om half 6 al wakker door dat stomme luilak. Een of andere idioot liep met een stadiontoeter door de wijk
morgen dames. hehe het is zaterdag vnavond naar de TOPPERS heb hier zo naar uitgekeken hihi. vanmiddag lekker tutten met de meiden dan lekker uit eten en dan heerlijk feesten. hier is dylan weer helemaal opgeknapt gisterenmiddag besloot meneer 3uur te slapen (doet hij nooit) hij had nog steeds wat verhoging en sliep slecht heb hem toen een para gegeven en hij tankte helemaal bij. daarna geen koorts meer en was hij weer gezellie maar wat hij nou had geen idee hij is nu in iedergeval vrolijk! anas: hier krijgt dylan om 16.30 avondeten en dan om 18.00 als wij eten een fles daar drinkt hij meestal maar honderd van en daarna naar bed toe en slaapt hij gewoon door hij geeft aan genoeg te hebben dus hou het hierbij. heb ook al eens later een fles geprobeerd maar dan drinkt hij even slecht dus waarom laat je hem niet gewoon slapen! hier werkt het ook! wat een heerlijk weertje was het gisteren zeg iedereen een heel fijn weekend met heeeeelllll mooi weer! morgen is dylan alweer 8 maanden jeetje zeg! en wij zijn morgen 2 jaar getrouwd hihi. gr jaja
We hadden eigenlijk maar 1 slaapplek, maar Mees heeft dus een bank en tafel eruit gesloopt zodat daar Emma kan slapen. Terzijndertijd kan hij daar een slaapkamer van maken. Dit is een vrij grote ruimte en zat onderin bij onze slaapruimte. In de stuurhut hebben we ook banken en een tafel dus die andere gaan we niet echt missen, daar zaten we eigenlijk nooit aan. In de toekomst wil Mees toch de hele indeling gaan veranderen en dan word het allemaal weer anders. Het is een boot uit 1935 dus die moet af en toe nog wat aan de moderne tijd aangepast worden. @ shoppen, weer heel wat moeders geshopt gistereren. Ik ben hier nog even bij Lief geweest, die hadden magazijnverkoop. Kon er alleen niet slagen. Ze hadden of hele kleine maten of hele grote maten liggen. Ook nog even op een kledingbeurs van het kinderdagverblijf geweest waar Emma zit en daar heb ik dan toch maar weer 7 kledingstukken gescoord. @ buitenspelen, heerlijk die kleintje die zich met het mooie weer zo kunnen vermaken. @ avondeten, Emma krijgt altijd tegelijkertijd om 18 uur met ons het eten. In het begin gaf ik haar al eerder omdat ik dan ook zelf makkelijker kon eten, maar ze wil tijdens ons eten er ook echt bij zitten en bleef vervelend jammeren. Nu ze tegelijkertijd mee eet vind ze het geweldig. Zo nu douchen en op naar de boot en de zon tegemoet.
Goedemorgen Lekker weertje vandaag. Jaja fijn dat het weer goed gaat met de kleine man. Maia pfff lekker irritant zo vroeg al hier ook veel toeters maar dan nog overdag. Gusam je ben al weer bijna op de helft wat gaat dat snel zeg
Goeiemorgen, Ik leef ook nog Wel iedere keer gelezen maar geen tijd om te reageren en er is ook niet veel blijven hangen. @ Joenka, succes ermee. Zielig als je kleintje zo huilt. @ anans, hoest bij jullie nu, ook de sit. met je moeder? @ Ellen, hopelijk helpen de verduisterende gordijnen of het is een "fase"? @ Danjo, gaat het werken bij jou een beetje? @ Luna, wat een verschrikkelijk verhaal zeg, bah. @ Maia, hoe gaat het eten van het brood met Fleur? Vorig weekend lang weekend weg geweest met alle vrienden, erg leuk en tijn heeft er een soort van zwaaien geleerd. Afgelopen donderdag is mn broertje getrouwd dus leuk feestje gehad. Maandag naar cb geweest, 70cm en 8500 gr. Alletwee heel iets boven gemiddeld. Drinken uitbreiden water, thee of diksap ofzo en liefst in een gewone beker en niet in een anti lek omdat dat het zelfde principe was als een fles. Nou hij drinkt uit een beker met oortjes beter dan uit een beker met tuit dus dat scheelt alweer. Gister begonnen met brood, dat vond hij niets, kwam er direct weer uit. Hoe zijn jullie dat op gaan bouwen? Fijn weekend allemaal!