Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oke maar dan yogurt idd en geen danoontjes etc

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    kk en mvj, wat een geweldige foto`s!!!

anas, wat latig met dat schema... een schepje melkpoeder door t eten is wel n oplossing. en als Mike goed groeit en doorslaapt, zou ik me denk ik niet zo heel druk maken... (makkelijk gezegd natuurlijk) balen dat het met je ouders nog niet lekker loopt...

wen, super dat t helmpje nu beter zit! hopelijk blijft dat zo!

rins, leuk om van je te horen, hoe gaat t met t helmpje van Tijn?

luna, leuk jurkje zeg! slaat je goed!

baby, je zei laatst dat Dyoni een aversie voor eten heeft ontwikkeld doordat ze pijn ahd van de reflux. heeft ze nu nog pijn dan? want t is wel op en af he? ik hoop zo dat t snel beter gaat! mag je de medicijnen niet nog iets ophogen?

jaja, hoe was t bij de toppers???

hier: vandaag naar de kapper geweest, in lagen en tot op de schouders. ik wil t wel nog in n staart kunnen doen, makkelijk met t warme weer en op t werk.
    we hebben vaanvond gebbqued met de kameraden, was erg gezellig. morgen en maandag naar de ribs and blues, vooral morgen wordt t mooi weer!

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Idd..

Word zoet voor hem nu niet te gewoon?
    Dat zo'n 'saaie' fles melk niet aantrekkelijk meer is voor hem?

Succes ermee, hopelijk vind je een oplossing meid!

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    o ja, nog ff minder leuk nieuws (voor mij dan, niet dat jullie er iets aan hebben, maar wil t gewoon ff kwijt)
    teun moet over n maandje ofzo een jaar lang naar een bouw in Hoofddorp. en dat is nogal n eindje vanaf hier. hij kan kiezen: heen en weer rijden elke dag, of 4 dagen in de kost.
    heeft beide voor- en nadelen. ws wordt t heen en weer rijden.
    ik zou m ook niet elke week 3 nachten willen missen hoor. maar ja, al die uren op de weg is ook niet super. ben benieuwd hoe t hem bevalt.

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    danoontjes is eigenlijk meer gemakzucht ( eerlijk is eerlijk ) maar ook yoghurt vind hij lekker hoor :) heeft hij eergister nog op !
    Vind persoonlijk die kleine kwarkpotjes voor kinderen zo handig,weet ik precies hoeveel hij op heeft :)
    Nouja misschien moet ik maar accpeteren dat hij gewoon neit meer nodig heeft maar ik vind het op dit moment gewoon rampzalig.

1 slechte eter ( onze dochter ) is al zon drama en om nu een 2e erbij te hebben :x

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Het gekke is dat de fles van 12 uur en normaal ook 16uur er ingaan als koek die drinkt hij zo leeg.
    het is echt de avond die een drama is..

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen das idd balen moeilijk maar heen en weer rijden lijk me ook niet gezond voor hem pff moeilijk

Anas doordat ie teveel heft zit ie mischien savonds vol? weet het anders ook nie

8. Gandor

Gandor Actief lid

13 mrt 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    Nog effe 2 foto's spammen.
    Demyan voor het eerst in zijn kinderstoel.

9. Gandor

Gandor Actief lid

13 mrt 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    En Demyan met zo'n gevaarlijke herder.:D

10. Gandor

Gandor Actief lid

13 mrt 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    @Ellen
    Dat is inderdaad niet prettig.
    Mijn mannetje heeft meestal ook veel reistijd of is ook 3 á 4 nachten weg.
    Leuk is anders maar het wend wel.

11. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Anas, wat en rotsituatie nog zeg. Kan me voorstellen dat je er het liefst helemaal vanaf wil zijn en je op je eigen leven wil gaan richten. Het is dat het je ouders zijn hé, maar anders....

12. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Slaap lekker :)

13. Gusam

Gusam Niet meer actief

meiden eff ego bericht, ik wilde dit eff kwijt.

Gistermiddag (vrijdag) was ik riley op gaan halen bij de opvang, ze had om 2 uur een half potje fruit op, en om half 4 nog een flesje van 200cc en daar 40cc van over.
    Om half 7 haar een voeding aangeboden deze wilde ze niet, dus ik haar in bed gelegt. om 22uur haar wakker gemaakt en haar medicijnen gegeven en dan moet ik een kwartier wachten voordat ze haar flesje mag. ik had haar nog even in bedje laten liggen en was op haar kamertje bezig toen riley in een keer vanuit het niets over gaf, het kwam via haar neus met een hele golf eruit (melk gemengt met fruit) ik haar vlug op haar zij gedraait en er kwam weer een hele golf uit, goed kan een keer gebeuren. in de ochtend haar flesje gegeven van 200cc daar had ze 80cc van laten staan, toen naar oma gegaan en daar brood (was lunch) aangeboden kwam haar fles van 9uur eruit, ook weer met grote golf, en vanaf dat moment wilde ze geen enkele druppel vocht meer, HAP gebeld daar langs geweest ze is niet uitgedroogt dus je mag weer naar huis, toen thuis in bedje gelegt en om 20uur weer wakker gemaakt voor voeding 10cc had ze op de rest liet ze staan, ook al 3 poepbroeken gehad waarvan 2 met diaree, toen wilde ze weer naar bed.
    om 22uur wakker gemaakt weer medicijnen gegeven en 15 min wachten, en weer spuugde ze wat op. haar weer een flesje aangeboden en wilde nu helemaal niets drinken, HAP weer gebeld konden langs komen.
    Ze is niet uitgedroogt en in 1e instantie werd ik voor blok gezet (tante was erbij en die heeft het gesprek over genomen) ik huilend naar buiten gelopen omdat ik niet gehoord werd, dat mijn meisje mijn meisje nu niet is, en zekker nu dat ze helemaal niets meer wilde drinken.
    De arts werd kwaad toen ik zei dat ik me niet gehoord voelde, toen zei ze: dan houd het op en kan ik niets voor je betekenen, en toen barste ik in huilen uit en ben naar buiten gegaan.
    na een tijdje weer terug naar binnen, en nu beld de ka van het zh me iedere dag op tot dinsdag hoe het gaat met haar voeding en andere evt tekenen van uitdrogen, net had ze wel 100cc op.
    nu blijkt dat die Ha tegen mijn tante heeft gezegt, van ja ik ken haar en ze heeft een verleden en dan doet ze zo en zo dus neem ik haar niet serieus, ook vertede deze arts dat tegen de ka, en daarop heeft mijn tante een stokkie voor gestoken en zei tegen die arts: ten 1e dat is het verleden, en nu is ze mama en ze heeft al vanaf het begin af aan gezegt dat er iets niet klopt met de voeding van riley, ten 2e je moet haar verleden er niet bij gaan trekken want nu is ze totaal anders, ze is nu een bezorgde moeder.
    Uiteindelijk zei de arts sorry, en stond ze even versteld dat ik al vanaf het begin aan aanhet geven ben van dat riley iets heeft met haar voeding.

Ik ben zo kwaad dat die arts mijn verleden erbij gebruikt terwijl ik nu totaal anders ben als toen, en dat ze mij wegwuifen prima, maar dat doen ze niet bij mijn dochter dan zijn ze heel fout bezig.
    En ik ben zo kwaad dat ik iedere keer weer aan de kant gezet word en uiteindelijk als overbezorgde moeder word weggewuift.
    Op het moment dat riley andere voeding krijgt als de omnio gaat het drastisch fout met haar, ik vermoed een intollerantie van eiwitten, en iedereen zegt heb je gelijk in als ze mijn verhaal horen behalve de artsen die er iets mee kunnen.
    en het geeft me ook heel veel verdriet, dat mijn meisje niet geholpen word, en dat het ook een deel aan mijn verleden ligt blijkbaar.

Sorry meiden maar wilde eff mijn hart luchten, riley slaapt nu bij mijn tante zodat ik eff goed kon slapen, maar ik ben zo bang dat het helemaal fout gaat met haar, maar ik hoop dat ik een beetje kan slapen.
    Sorry voor mijn lange verhaal.

XXX Gusam

14. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Gusam: jeetje meid, wat een verhaal. Ik vind t ook niet netjes dat de artsen je verleden erbij halen hoor. Je bent nu idd een bezorgde moeder met een baby en dan moeten ze je gewoon serieus nemen! Goed dat je tante er een stokje voor stak bij de ka! En heel goed dat ie nu elke dag even belt! Geeft je toch een geruststellender gevoel he. Hopelijk gaat riley weer normaal drinken!! Sterkte

anas: Bij jou ook al zo'n gedoe. Snap dat je er erg verdrietig van wordt dat je ouders het maar niet willen snappen. Ook dat je neit bij belangrijke beslissingen wordt betrokken enzo. Jammer dat je niet eens boos kan worden op je ouders omdat je dan meteen je moeder dan weer verdrietig maakt...lijkt me heel erg moeilijk!!! Jij ook heel veel sterkte en hopelijk gaan ze het een beetje snappen!

ellen: Wat een moeilijke keuzen. Lijtk me allebei niet leuk idd. Dennis is per dag ongeveer 3,5 uur onderweg. Ook altijd laat thuis. maar t went wel dus. Hij zal alleen wel echt zijn tijd met tess uit de weekenden moeten halen dan. En er komt veel op jouw schouders neer dan. Maar goed..een jaar is op zich ook wel zo voorbij...voor je t weet is t zomer en daarna de feestadagen en dan gaat t alweer snel toch? (postief proberen te blijven hehe)

|Hier was Tessa om 6 uur wakker. Dus valt wel mee. Helaas ging ik zelf pas om 12 uur slapen dus heb nog niet lange nacht gehad hahaha. Ik ga ook neit meer terug naar bed, want er liggen een [aar fruithappen klaar om gepureerd te worden en afwas enz enz enz. Dus ga lekker op mijn gemakkie mijn dingen doen en vanmiddag lekker de delftse hout in ofzo...ff de zon in!

15. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Dankjewel meiden voor jullie lieve reacties!
    Dyoni heeft van gister 18;00 uur tot vanochtend 8 uur geslapen!!Is wel erg lang en niks voor haar, nu was ze ook alweer moe dus slaapt alweer!Ze werd wakker met een diarree luier dus ff goed in de gaten houden vandaag…

@maia;zow jij hebt je kilometertjes weer in je benen!

@tamale;beterschap met je meisje!Wat goed dat ze papa zegt!!!

@kk;leuke foto’s van je meiden!

@Luna;leuk jurkje meis..een gevoelige mond tja uhm geen idee, ze weigert bij voorbaat al dus of dat het is

@sylvia;was je eindelijk achter de comp vandaan getrokken bleven de meiden slapen hihihih!

@mvj;leuke foto’s echt een poppetje nog zeg je meisje

@sannie;zo aan je schema te zien krijgt ze genoeg binnen hoor!Balen nog geen gordijnen

@anas;pff wat een verhaal meis, knuff

@ellen;dankjewel voor het vragen, de medicatie is al opgehoogd, dus dat zou het niet moeten zijn..heb soms ook ff werkelijk waar geen idee meer…En jij lekker naar de kapper leuk!Is Tess nog veel aan het rollen?hier heeft ze het nu 2x gedaan en heeft er geen zin meer in haha
    Jeetje wel heftig zeg voor Teun en voor jou dalijk

@Gandor;leuke foto’s!

@Gusam;wat een verhaal zeg, het mag niet dat ze je verleden erbij gaan betrekken hoor..Daar heeft Riley niks mee te maken!Beterschap met je meisje hoop dat ze snel opknapt…

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Gusam, ik snap dat je daar erg boos en verdrietig om bent.
    Het is idd van de zotte dat door dingen die in het verleden gebeurd zijn, Riley daar de dupe van is!
    Hoop echt dat je nu eens serieus genomen wordt......

@Baby, wat een klote situatie zeg.
    Zou willen dat ik je iets kon vertellen waardoor t beter gaat.
    Maar kan je alleen maar een dikike knuffel geven

@Sannie, mmm, das minder zo weinig slapen.
    Misschien doe je door de zon wat energie op;)

@Anas, lastig hoor als hij voor je gevoel niet genoeg binnen krijgt. Maar als ik je schema kijk, vind ik het best netjes hoor.

17. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Zo even een paar reacties, niet bewust op sommigen niet of wel gereageerd hoor maar heb gewoon geen tijd om het hier bij te houden.

@ Kk, leuke foto's joh!

@ Anas, ik heb helaas geen tips voor je, lastig is dat dan he?
    Maar als hij verder alert en vrolijk is enzo is het misschien een "fase"?
    Enne, bah wat een gedoe met je ouders zeg.
    Zo besef ik maar weer hoe goed ik het heb en heb gehad.

@ Wen, hoest eigenlijk bij jullie?
    Of lees ik daar overheen?

@ Ellen, het helmpje gaat op zich goed, al wel paar keer extra mee terug geweest omdat hij snel groeide, of iig het verbeterde erg goed waardoor de helm soms na 2 wkn al niet meer goed zat.
    Aan de achterkant zie je haast niets meer, ja wel iets omdat je het weet maar dat is het ook.
    Ze zijn nu aan het "'fine-tunen" voor op zn bolletje
    Balen zeg van Teun zijn werk.
    Moet hij er dan erg vroeg uit 's ochtends?
    Kan hij tussendoor nog switchen als hij denkt, de reistijd word me te lang?
    Waren jiullie nou laatst ook een keer naar een huis wezen kijken?
    Zoja, hoe is dat afgelopen?

@ Baby, lees het van dyoni, wat zielig zeg.

Hopelijk krijgt ze (en jullie) goede hulp met het eten.

@ Gandor, wat zit hij wijs in die stoel.
    Enne, gaan jullie weer voor een 2e?
    Of lees ik je ticker verkeerd?
    Zoja, succes!

@ Gusam, wat een verhaal zeg.
    Sterkte ermee.

@ Sannie, veel plezier vandaag.
    Tijn had ook een tijd dat hij rond 6:00/6:30 wakker was, fles was dan nog niet direct nodig maar wel wakker.
    Heb dat maar geaccepteerd en nu 2 dagen is ie om 6:30 even wakker en dan valt hij toch weeri n slaapn, en ik ook en dan word hij rond een uur of 8 wakker.
    Helaas kun je het bij hun niet sturen.
    Lekker 's avonds bankhangen en rustig aan doen dat je een beetje bij kunt komen ;)

@ Maia, goed bezig!
    m.b.t. eten, dacht dat toen bij jullie brood ook een tijdje niet zo goed ging, vandaar mijn vraag.

@ Brood, hoe groot maken jullie de stukjes?

@ Papspeen, welke gebruiken jullie voro de avent/difrax flessen?
    Heb een 123 speen gekocht voor op de avent (wel kruidvat eigen merk anders drinkt ie niet uit die speen) maar vanochtend voor het eerst wat bambix erdoor maar hij drinkt er niet uit.
    Ik denk dat ik het gaatje maar groter maak met een sate prikker ofzo.

@ Werken, hoe bevalt het jullie inmiddels allemaal met het werken en de combi kind/gezin?
    Hier gaat het goed, vind het lekker even aan het werk te zijn maar ook heeeeeeeeel fijn om weer thuis te zijn, geniet echt van mijn kleine mannetje.
    Ze kunnen ook iedere keer weer meer dingen, zo leuk!

Zo hier al gezogen (noodgewdongen) want had lekker een cracker met hagelslag klaar staan die op de grond viel :$
    Straks ff naar mn ouders en vanmiddag bij mn schoonouders eten.
    Lekker..........

Fijne dag en geniet van het weer.

18. Rose1982

Morgen :)

@ gusam jeetje wat een *** ha zeg! Hoop dat je snel serieus word genomen meis! *sterkte ermee*

@ Baby, Echt wat Wendy zegt een klote situatie, wou dat ik je kon helpen.

@ Wen en was mannetje laat thuis?

Het is nog frisjes buiten, zon mag van mij wel snel komen :)
    Iemand nog wat leuks doen vandaag?

19. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Zo hier heb ik een heerlijk nachtje gehad! nu net pas wakker geworden:p heerlijk! Voor Dominique was het een ander verhaal die heeft de halve nacht wakker gelopen met Noa. Ze is echt ff uit dr doen. Ik heb helemaal niks gehoord maar hij was dan ook naar de woonkamer gegaan zodat ik kon doorslapen. Erg lief van hem!

Vandaag gaan we naar mn schoonouders (goh wat verrassent haha) de meiden ophalen en lekker in de tuin zitten.Oma heeft nl zowat een speeltuin in dr tuin (schommel, 2 glijbanen, speelhuisje, enz.) dus dat vinden die meiden wel leuk!

Ellen zo dat worden lange dagen voor Teun! lijkt me best pittig!

Baby haha al mn charmes in de strijd gegooid en bijven ze slapen;)
    Hou dr zeker maar goed in de gate hoor! arme meid! zeker als ze nu opeens zoveel slaapt is niet echt een goed teken.. Dikke knuffel voor jullie!

Sannie en gordijnen gehaald?

Gandor leuke foto's! haha met de "gevaarlijke"herder.. als ze goed getraind zijn weten ze wanneer ze gevaarlijk moeten zijn;) (zie dat je ze opleid)

Rose ga jij nog wat doen?

Ei hoe is het daar????

20. Rose1982

@ Sylvia fijne dag vandaag :)
    Wij gaan zo naar een braderie/pinkstermarkt hier in de buurt.

@ Jaja gefeliciteerd met Dylan's 8maanden :) :)

Deel Deze Pagina