Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Danjo, heb ik!! moet ik nog spammen hier! ga ik zo doen, als het mag van de lady of the house

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wel odess anno houden

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

jep
    komen later lauren is in standje klier ;)

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@moor;aah jij ook al een lekkere stinbroek gehad, hier was die een half uurtje later...

@Danjo;hoest met u?

@Maia;ben benieuwd naar de taart!

5. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Goedemorgen,

@ Leoniee; te begrijpen dat je gisteravond niet meer te pruimen was. Heb je Maurice er vanochtend wel uit gekregen?

@ stinkluiers, gelukkig nog nooit zo vroeg een stinkluier gehad. Meestal heeft Emma ze 's middags. Dus dames van de meeting berg jullie vanmiddag maar :D

Even nog de paardjes doen, douchen en dan vroeg middageten. Dan gaan we daarna op pad.
    Gisteravond al tas ingepakt en navigatiesysteem ingesteld. Dus wij komen er wel.

6. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    morgen dames.

meeting: heel veel plezier en wel fotos maken he!!!!!!!!!!!!!

leo: hoe ist met maurice.??????

stinkluiers ieeee sinds dylan aan de nieuwe medicijnen is heeft hij soms wel 3x per dag een stinkluier bah!!!!

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

zo, klein klein kliertje en mama hebben gedouched, ukkie in bed en mama in dr zondagse kleren gehesen. Lees: Schone spijkerbroek :D

ik ben blijkbaar ernstige fan van Odess en baby, want op bijna iedere foto staat ze.
    Heb ook niet al jullie mailadressen om ze naar toe te sturen.

8. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Moor ben wel benieuwd naar de foto's van de kleintjes.

9. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
    :D

Senna heeft geslapen van 21 uur tot 6.30 uur (alleen 1 keer tussendoor speentje gegeven) en nu slaapt ze vanaf 7 uur alweer...nog steeds! :D IK IS BLIJ :D:$:D

Ok, genoeg over mij!

Whoehoehoe, ben een beetje zenuwachtig voor de meeting geloof ik. Heb al gedouched, navigatie staat ingesteld, spullen zijn gepakt. Maar ik ga pas om kwart voor 1 weg hahaha.

Joenka, heel veel sterkte. Ook al is ze al 94, het blijft vast moeilijk!

Moor, lekker zo'n stinkluier. Senna heeft ze ook vaak vroeg. De laatste tijd schuift het alleen op naar de middag. En ze STINKEN! Dus dames, pas maar op vanmiddag ;)

Natalieh, gezellig! Tot strakjes!

Leeeeeooo! Heb je Maus er al uitgeschopt?? Lekker dan zo'n drankorgel naast je die je ook nog eens verplicht om naar sport te kijken!;) Ik zou Michel lekker op de bank laten slapen hoor...

Maia, ben ook benieuwd naar de taart! Maar ik weet natuurlijk stiekem al een beetje dat ie toch wel lekker is ;)

Josien, lief dat je wilde helpen met het ritme van Senna. Ik ben er nu achter dat het toch zo was dat ze snachts gewoon honger heeft. Ik probeerde altijd al wel rijstebloem te geven maar dan verslikte ze zich zo erg. Nu heb ik gisteren 210+7 schepjes voeding gemaakt met daardoorheen echt 3 volle scheppen rijstebloem. Dus het was vrij dik. En dat dronk ze wel. Bijna helemaal op:$. En vannacht sliep ze dus eindelijk door. Nu maar hopen dat ze dat blijft doen! ;)

Wendelaa, arme Tim!!! Misschien ook over op de Pepti? Die heeft Senna ook want die kan ook echt niet tegen de gewone voeding. Ik moet ook echt opletten met de bijvoeding. Maar tot nu toe gaat het gelukkig goed.

Baby, wel komen hoor! Er komen sowieso wel meer verkouden kindjes (waaronder die van mij) dus we/ze steken elkaar toch wel allemaal aan...

Tralalala...beide kids slapen nog. Michel is met zn nieuwe speeltje aan het spelen (de auto, hij moet natuurlijk gewassen, gewaxt gestofzuigd, gepoetst worden etc;)) Dus ik heb even lekker tijd voor mezelf.

10. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Moor heb je een pb gestuurd met emailadres :)

11. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

meiden, stuur allemaal maar een pb met mail adres, stuur ik jullie allemaal de foto's door!
    ik zal zo een leuke opzoeken en hier posten.

12. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Rose, ja leuk! Doe maar!! Op Niederhein (luchthaven Weeze) kun je boeken! ;)

@Baby, ik heb je nu officieel shopverslaafd verklaard!

@Josien, lees ik nu goed dat Sam longontsteking heeft? Arm kind zeg! Veel beterschap ermee.

@Leonie, dan ga je toch ook lekker mee in Juli. Wordt het een gezellige boel! Dus je hebt wel van je vrije avondje genoten?

@Syl, precies, lekker goedkoop boeken! Wij hebben wel een dure vakantie dit jaar, maar we wilden voor de huwelijksreis ook het beste van het beste.

@MVJ, gefeliciteerd met de nieuwe ontwikkeling van Evi!Nam ze dr handjes nu wel mee?
    @Joenka, klinkt ook goed Italie. Hebben jullie daar camping of hotel? Heerlijk zeg. Ook leuk met Boaz.

@Leonie, ach, als maurice dt niet te vaak doet… Mag jij ook een keer zo dronken thuiskomen endna mag hij studio sport inruilen omdat jij met je vriendinnen gooise vrouwen gaat kijken toch J Ik zeg altijd maar zo. Wat hij mag, mag ik ook.

Meeting, heel veel plezier vandaag! Ik wil FOTO”S zien!!!

@Moor, Juulz vind Mango ook heerlijk. Zullen de surinaamse roots wel zijn..

@Schaula, dat klinkt als een goed ochtendje voor jou!!

Nou toedeeeeeels!!!

13. Momfulness

Baby's mee op vakantie in de zomer: even wat vraagjes hoor, want ik zit nu al in de stress.
    - wat nemen jullie mee?
    - gaan jullie daar ook dingetjes ondernemen?
    - hoe bereiden jullie je voop op een dagje weggaan?
    - nemen jullie wat mee voor in het vliegtuig.

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Meetinglady's en baby's: super veel plezier vandaag!

@All, iemand ervaring/tips tegen tandenknarsende baby's :D? Sam heeft het tandenknarsen ontdekt. Echt een vervelend geluid en het lijkt me ook niet echt goed voor z'n tandjes...

@Shaula, wauw! Geweldig nieuws zeg. Ik hoop dat Senna het nu door heeft en deze ingeslagen weg zal gaan doorzetten! In ieder geval is deze nacht mooi meegenomen!

@Leonie, hoe is de ochtend verlopen?

@Stinkluiers, hier sinds de groentes wel ja :D! Maakt niet uit... ik vind het ook wel makkelijker weg te vegen nu.

@Joenka, 94 is een gezegende leeftijd inderdaad... maar toch... Sterkte!

@Wendelaa, toch de kinderarts nog maar even bellen dan! Zielig!

@Moor, nee gelukkig kijkt ie niet ongezond mager, maar goed.... Hij krijgt trouwens wel groente. Iedere middag eet ie een potje van 4 maanden helemaal leeg. Verder dan nog vier flessen 210/7 maar die drinkt ie bijna nooit leeg (gek genoeg de fles na de groente wel, de rest laat ie vaak tussen 20 en 60 van staan).

Fijne zondag allemaal! Ik moet zo strijken :(.... blegh!

Liefs,
    Josien

15. Momfulness

@Danjo, ja hoe is het met jou? Nog ziekies of gaat het al wat beter? wel jammer dat we er niet bij kunnen zijn vandaag hé!

16. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Luna, hij was onder verdenking van een longontsteking. Vandaar denk ik ook de penicilline. Maar het gaat nu al een stukje beter met hem.

Vakantietips? Ik ga er tijdens het strijken eens over nadenken voor je ;)....

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna, kan wel..maar je weigert om 2,5 uur te rijden;)

@Josien, ieuw tandenknarsen! Geen tips...

@Sannie, ik heb een maand lang de soya getest en toen ging het goed met de ontlasting. Dit omdat de k.a vermoede dat zijn darmen lactose-intolerant zijn door het roat-virus wat hij heeft gehad

18. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Oh ja Luna, ik zag een heeeeeeeeeerlijk vakantieplek langskomen! Wow.

Wij zijn vorig jaar met Aïsha een weekje naar Turkije geweest. Dit was ongeveer ons lijstje:
    10 zomersetjes (wisten niet of we daar konden wassen)
    2 setjes voor als het wat frisser is 's avonds
    waterschoentjes (maar zij kon wel al lopen)
    Badcape (zo een die je over hun hoofd kan trekken, ideaal!!)
    Handdoeken
    Potjes eten + flessenwarmer om ze op de kamer op te kunnen warmen
    Een paar luiers (de rest daar gekocht)
    Zwemluiers
    Badpakje
    Knuffeltjes
    Veeeeel speentjes (voor als ze ze kwijt zou raken)
    Zwembandjes
    Sunblock factor 50 en 40 en 35
    Een bandana (petje hield ze niet op en zo'n bandana wel. Tegen de zon)
    2 slaapzakjes
    Flessen
    Babyfoon (konden wij op het terras voor het hotel zitten savonds en dan namen we gewoon dat ding mee)
    Neusspray (voor het vliegen)
    Wat speeltjes.
    Dekentje (hebben ze vaak ook wel in het hotel maar dat vind ik dan weer een beetje vies...stom he)

Dat was het volgens mij wel ongeveer. En dat was dan alleen nog maar voor haar hahaha ;)

19. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Josien;ie indd eng geluid dat tandenknarsen!Strijkse

@Meeting;hoop dat Dyoni dalijk wat vrolijker is gilt vanaf half 8 de boel bij elkaar hahahaha..ligt nu maar weer op bed hopelijk slaapt ze nog even en anders zou ik zeggen neem jullie oordopjes mee!

Deel Deze Pagina