Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ik denk dat je mij bedoeld ;) Ok, dat wist ik niet. Bij Senna hebben ze ook even getwijfeld of ze lactose-intolerant was omdat de Pepti in eerste instantie niet leek aan te slaan. Later gelukkig wel. Tsja, dan zou ik ook overstappen naar de soya meid (heb ik vroeger ook gehad. Alles op soyabasis en volgens mijn moeder vond ik het nog lekker ook ;) ) En nu heb ik nergens last meer van. Enkel als ik nog teveel melkproducten op een dag eet/drink dan krijg ik weer een beetje last van mn darmen.

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Let met een babyfoon op of die het land van bestemming in mag!
    Bijvoorbeeld Tunesie mag je geen babyfoon naar toe meenemen ivm afluister mogelijkheden!

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    leo, hoe is t met maus? kater???

dames, heeeel veel plezier op de meeting!

luna, in t vliegtuig zou ik julien op n speen, of flesje laten zuigen tijdens t stijgen en landen. als je n dagje weggaat, water en poeder en luiers mee, dan ben je al een heel eind toch? slaapt julien gemakkelijk in de buggy of wandelwagen? op vakantie loopt alles nou eenmaal anders, zou ik me gewoon bij neerleggen. ritme komt dan thuis wel weer. niet te veel gaan stressen hoor!!!

fijne dag allemaal, en foto`s spammen hoor!

4. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

zo, nu eerst eens een wasje wegvouwen, anders blijft dat maar weer liggen...

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Shaula, ja zag ineens dat jij t zei haha...maar je was me voor met corrigeren;)
    Maar ik vind het nu dus wel moeilijk wat te doen met bijvoeden, dus ik wil ook advies van de k.a daarover...
    Want rijstebloem kan ie ook niet tegen

6. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

moor zijn weer leuke foto's!

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    moor, leuk die foto`s! jeetje, zijn ze zo streng daar? dat zou wat zijn, zit je in de gevangenis omdat ze denken dat je n spion bent.... vanwege n babyfoon! hahaha

8. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Ben ook wel zenuwachtig... en verkouden maakt niets uit...

Iedereen komt toch rond 13 a 13.30 uur? Opeens zo'n beeld dat jullie om 11.30 voor de deur staan...omdat dat vorige keer was... dan ben ik nog nietklaar hoor ;)

Zin in!

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nee hoor, ik kom netjes tegen 13.30 haha

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    baby, wat een gigantisch berg kleren... volgens mij kan ze t niet eens allemaal 1 x dragen tot ze in maat 74 zit! hahahahaha

wen, is er geen alternatief voor rijstebloem? iets waar kindjes met een allergie wel tegen kunnen? hopelijk komt tim snel meer aan!

joenka, hoe is t nu met de oma van rob? zijn zijn ouders al weer in nederland? zou erg zijn als ze niet op tijd zijn... :( sterkte!

11. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Ei t was toch om 11 uur?????:(

;):D

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

dacht ik ook, ik wilde net een sms sturen dat ik wat later ben ;)

eens kijken hoe lang het ongeveer precies rijden is

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ellen, ja er schijnt van het merk Biobim rijstebloem te zijn die ook lactose vrij is....maar die moet ik nog even zien te vinden haha

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

1 uur en 10 minuten.
    ik rij dus om 12 uur weg! mooie tijd toch ;) onderweg nog een burgerkingetje happen :p

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Moor hihi...lekker hoor Burgerking!
    Ik rij op de terug weg ff langs een Mac....

16. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ik kom onderweg zoveel lekkers tegen! Mac, BK, KFC, febo, la place... SLEEEEEECHT

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    haha, is altijd zo lastig als je ergens heen moet en over de snelweg rijdt... om de paar kilometer valt er wel wat lekkers te halen.

wen, zou ik zeker eens proberen, als tim daar wat meer spek van krijgt!

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    moor, thnx voor de pica`s! je hebt wel alleen rechtuit gefotografeerd he? hihi, ik zat rechts van jou, maar sta er niet op!

Deel Deze Pagina