wat ik bij esmée deed, was haar kaakjes van elkaar halen.. vond ze niet altijd leuk, maar ze heeft het niet lang gedaan daardoor..
Gusam beterschap voor je meisje! Joenka gecondoleerd We zijn vakantie aan het kijken voor in augustus, iets van een bungalowpark ofzo. Iemand tips?
@ Rose, wij zijn naar limburg geweest, veel mogelijkheden, wel leuk! En wij zaten bij een roompot park en waar op het park een watertje was met een strandje en ligweide, ook leuk straks met de kleintjes.
Ja weet je, als ze nog zo klein zijn, wat heb je dan nodig? En het shceelt best veel geld hoor qua roompot, cp of landal. En wij hadden slechte recensies gelezen over roomkpotpark waar we zaten maar waren er zeer tevreden over, zelfs betere bedden dan in dec. in center parcs.
Moor nice picas Luna lekker vooruit zicht zeg heerlijk Joenka gecondoleerd meid Gusam beterschap en hoe is het met jezelf? Rose genoeg leuke huisjes te vinden wat ik zelf heerlijk vind is het kijkduinpark heerlijk aan de zee maar ook op het park een binnen zwembad en lekker dicht bij scheveningen en den haag Hier nog steeds niet fit maar wel beter, wel ben ik weer tijdens de pil heftig ongesteld geworden pff.
@Knuffelkonijn, thanks voor de tips! @Luna, nou... dit is wat er tijdens het strijken bij me op kwam . Ik zou flink wat kleertjes enzo meenemen. Beter te veel dan te weinig. En eigenlijk nemen ze ook amper ruimte in beslag. Petje en zonnebrilletje denk ik ook. En vooral veel zonnebrand en een wit shirtje met lange mouwtjes voor als je gaat zwemmen. Ik zou wel wat dingetjes gaan ondernemen als je zo'n reis gaat maken . Het schema zal moeilijk te handhaven zijn, maar daar zou ik me misschien ook maar bij neer proberen te leggen. Als je een kinderwagen meeneemt kan je hem toch lekker te slapen neerleggen. In het vliegtuig zou ik in ieder geval zorgen voor genoeg speentjes zodat hij kan zuigen. Dan heeft ie wellicht minder last van zijn oortjes. Dat lijkt me wel zielig.... @Joenka, gecondoleerd ....... ook voor Rob! @Danjo, lekker hè die ongesteldheid... bleghhh, dat heb ik die negen maanden gemist als kiespijn. @Gusam, beterschap voor Riley. Voel je jezelf goed? @Meetingmeiden, hopelijk hebben jullie het net zo leuk als bij vorige week hadden! Liefs, Josien
Nog niet alles teruggelezen maar Joenka, gecondoleerd met het verlies van oma... Veel sterkte voor jullie allemaal. x
Tips voor op vakantie: Bedankt allemaal. Ben nu alvast een inventarisatielijstje aan het maken en daar knip en plak ik jullie tips even in! @Wen, haha ja das ook weer waar! Nou, eens kijken hoeveel mensen er komen als ik hier in Noord-Limburg een meeting organiseer. @Josien, vervelend geluid dat tandenknarsen. Echt tips heb ik er niet voor. Ik knars ook en heb iedere avond zo'n plastick gebitje in. haha. @Rose, wij zijn tijdens mijn zwangerschap naar Sunparcs België (de Haan) geweest. Van het zwembad moet je niet al te veel verwachten maar je zit aan zee en er zijn leuke dingetjes te ondernemen. Misschien is dat wat?
meenemen voor je kleintje. flessenwarmer potjes voeding flesjes water zwemkleding kleding dekentje jasje buggy speentje zonnebril en zonnebrand luiers smeersels genoeg rompers tube wasgel petje lekkere joggingspak en als je besluit beneden wat te gaan drinken zonder julien babyfoon alleen zou ik dat niet kunnen. was volgens mij wel het belangrijkste
@Danjo, bedankt! Vooral die flessenwarmer heb ik al een paar keer voorbij zien komen. Moet ik nog even een aanschaffen want in het spaans kenbaar maken dat ik daar een flesje op wil laten warmen. Fijn dat jij je al wat beter voelt, maar nog niet helemaal fit dus? Het zonnetje komt weer, kunnen we ons weer een beetje opladen. BEN BENIEUWD WIE ZICH ALS EERSTE MELDT VAN DE SPIJK MEETING!!
komt door de ongi maar ja doen we niks aan heb net ook ff in het zonnetje gezeten. ja ben benieuwd hoe ze het hebben vast wel gezellig.
vaak staat er in het eet gedeelte wel een mag maar tis wel fijn om een warmer te hebben op de kamer hoef je niet altijd na beneden
ja hier schijnt vanaf 12 uur al de zon super weer buiten. Af en toe ff een wolkje ervoor haha. Hier is naomi gewoon al vanaf half 11 wakker net maar een fles gegeven eerder dan normaal en in bed gelegt maar ze blijft brabbelen haha. ben zelf ook even gaan liggen
haha lekker toch, als ze maar vrolijk is! Die wordt ook blij van het zonnetje. Hier begint hij nu ook meer door te komen. Zo, even mijn gal gespuwd op een ander topic... Wat kunnen sommige mensen toch bevooroordeeld zijn.