Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Gusam: Beterschap voor je kleine meisje!
    Hoe voel jij je?

2. wat ik bij esmée deed, was haar kaakjes van elkaar halen.. vond ze niet altijd leuk, maar ze heeft het niet lang gedaan daardoor..

3. hey meiden! heel veel plezier op de meeting!

joenka, gecondoleerd meis :(

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Gusam beterschap voor je meisje!

Joenka gecondoleerd :(

We zijn vakantie aan het kijken voor in augustus, iets van een bungalowpark ofzo. Iemand tips?:p

5. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    joenka:gecondeleerd veel sterkte!

meeting :veel plezier dames julie zullen en ong nu wel zijn hihi.

6. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ Rose, wij zijn naar limburg geweest, veel mogelijkheden, wel leuk!
    En wij zaten bij een roompot park en waar op het park een watertje was met een strandje en ligweide, ook leuk straks met de kleintjes.

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Thanks Rins toevallig nu ook in de roompot boeken aan het kijken. :)

8. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Heb trouwens net voor Tijn zijn eerst zonnebrilletje besteld.

9. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Ja weet je, als ze nog zo klein zijn, wat heb je dan nodig?
    En het shceelt best veel geld hoor qua roompot, cp of landal.
    En wij hadden slechte recensies gelezen over roomkpotpark waar we zaten maar waren er zeer tevreden over, zelfs betere bedden dan in dec. in center parcs.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Moor nice picas

Luna lekker vooruit zicht zeg heerlijk

Joenka gecondoleerd meid

Gusam beterschap en hoe is het met jezelf?

Rose genoeg leuke huisjes te vinden wat ik zelf heerlijk vind is het kijkduinpark heerlijk aan de zee maar ook op het park een binnen zwembad en lekker dicht bij scheveningen en den haag :D

Hier nog steeds niet fit maar wel beter, wel ben ik weer tijdens de pil heftig ongesteld geworden pff.

11. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Knuffelkonijn, thanks voor de tips!

@Luna, nou... dit is wat er tijdens het strijken bij me op kwam ;). Ik zou flink wat kleertjes enzo meenemen. Beter te veel dan te weinig. En eigenlijk nemen ze ook amper ruimte in beslag. Petje en zonnebrilletje denk ik ook. En vooral veel zonnebrand en een wit shirtje met lange mouwtjes voor als je gaat zwemmen.

Ik zou wel wat dingetjes gaan ondernemen als je zo'n reis gaat maken ;). Het schema zal moeilijk te handhaven zijn, maar daar zou ik me misschien ook maar bij neer proberen te leggen. Als je een kinderwagen meeneemt kan je hem toch lekker te slapen neerleggen.

In het vliegtuig zou ik in ieder geval zorgen voor genoeg speentjes zodat hij kan zuigen. Dan heeft ie wellicht minder last van zijn oortjes. Dat lijkt me wel zielig....

@Joenka, gecondoleerd :(....... ook voor Rob!

@Danjo, lekker hè die ongesteldheid... bleghhh, dat heb ik die negen maanden gemist als kiespijn.

@Gusam, beterschap voor Riley. Voel je jezelf goed?

@Meetingmeiden, hopelijk hebben jullie het net zo leuk als bij vorige week hadden!

Liefs,
    Josien

12. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Nog niet alles teruggelezen maar Joenka,
    gecondoleerd met het verlies van oma... Veel sterkte voor jullie allemaal. x

13. Momfulness

Tips voor op vakantie: Bedankt allemaal. Ben nu alvast een inventarisatielijstje aan het maken en daar knip en plak ik jullie tips even in!

@Wen, haha ja das ook weer waar! Nou, eens kijken hoeveel mensen er komen als ik hier in Noord-Limburg een meeting organiseer. :)

@Josien, vervelend geluid dat tandenknarsen. Echt tips heb ik er niet voor. Ik knars ook en heb iedere avond zo'n plastick gebitje in. haha.

@Rose, wij zijn tijdens mijn zwangerschap naar Sunparcs België (de Haan) geweest. Van het zwembad moet je niet al te veel verwachten maar je zit aan zee en er zijn leuke dingetjes te ondernemen. Misschien is dat wat?

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meenemen voor je kleintje.
    flessenwarmer
    potjes
    voeding
    flesjes water
    zwemkleding
    kleding
    dekentje
    jasje
    buggy
    speentje
    zonnebril en zonnebrand
    luiers
    smeersels
    genoeg rompers
    tube wasgel
    petje
    lekkere joggingspak
    en als je besluit beneden wat te gaan drinken zonder julien babyfoon alleen zou ik dat niet kunnen.
    was volgens mij wel het belangrijkste

15. Momfulness

@Danjo, bedankt! Vooral die flessenwarmer heb ik al een paar keer voorbij zien komen. Moet ik nog even een aanschaffen want in het spaans kenbaar maken dat ik daar een flesje op wil laten warmen.;)
    Fijn dat jij je al wat beter voelt, maar nog niet helemaal fit dus?
    Het zonnetje komt weer, kunnen we ons weer een beetje opladen.

BEN BENIEUWD WIE ZICH ALS EERSTE MELDT VAN DE SPIJK MEETING!!:D

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    komt door de ongi maar ja doen we niks aan heb net ook ff in het zonnetje gezeten.

ja ben benieuwd hoe ze het hebben vast wel gezellig.

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    vaak staat er in het eet gedeelte wel een mag maar tis wel fijn om een warmer te hebben op de kamer hoef je niet altijd na beneden

18. Momfulness

Schijnt de zon bij jou? Hier is het niet echt zonnig... Lekker zeg

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ja hier schijnt vanaf 12 uur al de zon super weer buiten. Af en toe ff een wolkje ervoor haha. Hier is naomi gewoon al vanaf half 11 wakker net maar een fles gegeven eerder dan normaal en in bed gelegt maar ze blijft brabbelen haha.
    ben zelf ook even gaan liggen

20. Momfulness

haha lekker toch, als ze maar vrolijk is! Die wordt ook blij van het zonnetje. Hier begint hij nu ook meer door te komen.

Zo, even mijn gal gespuwd op een ander topic... Wat kunnen sommige mensen toch bevooroordeeld zijn.

Deel Deze Pagina