Joenka: gecondoleerd! @meeting: het was gezellig dames! Jammer dat ik door de drukte van de beebs (en Fleur die het er op een gegeven moment even niet helemaal mee eens was) niet iedereen heb kunnen spreken maar ach Fijn dat jullie de taart lekker vonden, dat vind ik (nog steeds na 2 jaar ) altijd spannend hihi... ik zal straks ook even wat foto's spammen. Fleur heeft net gegeten (doperwtjes met worteltjes want ik had niets meer in de vriezer dus heb een pot opengetrokken en enigzins gepureerd .. heel slecht maar ach, voor die ene keer...) en ze vond het heerlijk en nu is manlief haar in bed aan het leggen want ze is echt supermoe! Eitje, bedankt voor de gastvrijheid! ik ga zo even m'n foto's op m'n laptop zetten en hier spammen.
Zo...hier ook weer thuis @Joenka, gecondoleerd met de oma van Rob @Ei, meid super bedankt voor de gastvrijheid! En arme Boaz hihi.....wat is t toch ook een heerlijk mannetje. Zou hij later problemen hebben met 4 jaar leeftijdsverschil Maar goed, ik zal jou maar niet opzadelen met zon drukke schoondochter haha Het was echt heel gezellig en leuk om weer nieuwe gezichten te zien. En vooral al die knappe beebs! Eva was gesloopt en heeft heel de weg geslapen, net als Tim hihi. Die heeft thuis snel een fles op en slaapt ook weer
@Maia, ik val in de herhaling...maar prachtige taart en zaliggg... waarom kende ik jou niet toen ik trouwde haha
Wat een leuke foto van de meeting zeg! De meiden waren in de meerderheid zo te zien. Tim en Boaz zullen hun ogen uitgekeken hebben. En een mooie taart zeg.