Wat een gezellige foto's... ik heb een paar foto's van de mama's maar wil ook nog even weten of ik die hier mag plaatsen.. Dus alle mama's graag even laten weten of t oke is. Zo Boaz was idd meteen een stuk vrolijker toen zn huis weer leeg was... denk dat hij t na 2 dagen kdv wel even genoeg vond. Nu is hij lekker aan t slapen. @Joenka...best een gevoel van 'ojee als er maar genoeg is en als t maar oke is en als t maarr...' Maar t was gewoon een lekker chaos volgens mij. @Wen..hihi (daar heb je m weer ) ik zal Boaz influisteren dat een rijpere vrouw juist heel interessant is. En lijkt me best leuk om die felle tante van jou als schoondochter te hebben. En dankje... ik smste dat de kust weer veilig was, maar hij vond t wel leuk om al die beebs (en mama's) even te zien. @Joenka & Rob; gecondoleerd en lijkt me wel moeilijk voor je schoonmoeder zeg. Is t voor Britt ook heel moeilijk of was er niet een hele echte band? @Maia...ja gelukkig kende ik jou wel toen wij gingen trouwen Patrick viel meteen de strik aan...
volgens mij staat iedereen hier op...behalve boaz zijn hoofd... (meer heb ik er niet..tenminste, zijn allemaal hetzelfde als die van jullie haha) Bekijk bijlage 60329
@Ei, hoopte hij dat er onder t paars iets anders zat Maar van mij mag je alles plaatsen....als t leuke fotos zijn haha En de felle tante heeft net lekker uitgekuurt buiten, dus die kan ook zo naar bed haha
joenka: gecondoleerd met rob zijn oma. Wat erg dat zijn moeder er niet bij kon zijn. Heel veel sterkte! Gusaqm:beterschap! Hoe gaat het met je zwangerschap verder?? Wanneer mag je nou voor de 12 weken echo? Volgende week ofzo toch? Hier een heel moe meisje die niet wil slapen haaha. Nogmaals, ik vond het echt heel leuk! (ei, hoop dat je een vaatwasser hebt, zag erg veel borden en glazen op t aanrecht staan hehe)
Ei nogmaals heel erg bedankt voor de gastvrijheid! mooi huis heb je ook! erg lief dat je je huis ter beschikking heb gesteld! vond je het meevallen? Ach Boaz vond al die baby's en vreemden dus maar niks! Maia nog bedankt voor de taart het was echt heel lekker en erg mooi! Ff vlug hoor want ik zit nu bij mn schoonouders dus de foto's komen vanavond.Ei ik heb volgens mij 3 foto's waar je opstaat en van Boaz ook nog 2. ik zal ze naar je toesturen. Voor degene wiens babay er ook opstaat of die het gewoon leuk vind kan ik ze ook naa r sturen als je wilt. Zo het was me wel een terug reis hihi! niet zozeer het lopen want ik was er veel sneller dan de heenweg maar Eva had het al tegen me gezegd dat mn band zacht was.. Maar hij is lek! dus moest met een lekke band terug.. Ik vond het echt heel leuk! normaal ben ik wel gezelliger hoor maar zo voor de eerste keer vond ik het wel goed gaan hihi! Moor mijn excuus nog voor Lauren dat ik me vergiste! ik voelde me een beetje lullig eronder zeker omdat ik zelf met Danique heel vaak hoorde dat ik er gek van werd! hoop dat je het niet "erg" vind.
@Sylvia, Eva ziet ook alles he! En tussenhaakjes, wat voelde ik me reusachtig naast jou zeg! Vorig week Luna al die me dat gevoel gaf en nu jij hihi.... En wat is Noa een schatje! En dat huiltje....mijn hemel wat klonk dat lief hihi O en respect zeg, dat je op die schoenen kan lopen haha... Ik heb, vind ik zelf, leuke foto van Noa maar sta jij ook op....mag die hier
@Wen, Heb ook nog wel wat sappige kiekjes van Tim met enkele dames van de vorige meeting hoor! Juulz heeft ze hier al in een envelop gestopt en is nu onderweg naar de brievenbus.
wendela haha hij mag erop hoor! Eva is echt een wijs meisje en volgens mij niet op dr mondje gevallen! Dat huiltje van Noa klonk nu wel lief ja maar ze kan ook anders hoor! Haha die scoenen! loop normaal nooit op hakken heb nu ook blaren maar anders ben ik zo klein haha!
@Wen, Juulz wilde Naomi gewoon bedanken voor het fruithapje dat ze met hem had gedeeld en van het een kwam het ander....
@Sannie...Ja vaatwasser staat al aan... ik was boven met Boaz bezig, beetje rustig krijgen enzo en liedjes zingen en pyjama aan en toen ik weer beneden kwam had Patrick alles opgeruimd, dus dat was een fijne verrassing. @Sylvia...dankje! en leuk kijk uit naar de mail. Wat balen van je wagen, lijkt me idd heel rot lopen. En ik vond je heel gezellig hoor, iedereen moet gewoon een beetje wennen. Je merkt ook in t begin is iedereen wat stiller en tegen de tijd dat de mama;s zijn gewend zijn de beebs het zat. Ik vond t zeker meevallen, zou t zo weer doen, maar denk dat 22 mama's en beebs echt te druk wordt...en dan kunnen er vast ook al wat lopen als ze 1 jaar zijn.. dus dat wordt een speeltuin