pfoe naast jou Sylvia ben ik helemaal een bolle hahahahahaha...wat erg! Maar ja, had je al gevraagd hoe je dat deed...na 3 kids zo'n mooi figuurtje!! Heb een hoop mooie foto's voorbij zien komen Joenka, beetje laat maar nog gecondoleerd meis
Oja en heb nog hele schattige waaruit blijkt dat Fleur haar mama net zo lekker vindt als wij de taarten van haar mama... Maar die zijn onder embargo dus die stuur ik naar Maia en dan kijkt Maia maar wat ze ermee doet.
We zijn niet nieuwsgierig: Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (13 leden en 1 gasten)
Haha Sannie en Sylvia, we moeten maar een zanggroepje beginnen denk ik...S3 inderdaad Ik playback dan wel
ladies leuke picas en dus na jullie zin gehad super hoor. hier heeft naomi om 7 uur de laatste fles gehad ben benieuwd. wen was eva weer bezig hahahahaha draak luna ja dat krijg je met zon mannetje he hahaha
wat een leuke fotos!!!!!!!!!! en wat een lieve beebjes leuk hoor. Is er ook nog iemand die net zoals mij helemaal niet naar een meeting is geweest?????? baal best dat ik niet kon maar ja met de volg meeting kom ik zoiezo!
@Danjo, yep....t kind kreeg t weer op dr heupen haha.... En helaas dit keer geen andere 4 jarige om te koeieneren dus dan maar dr broertje of mama
@haha wen, en dan een elfje spelen. @danjo, het was toch ook een leuk stel. @Josien, de strijk al weg? goed dat je "dat ene" topic gesloten hebt.
@Jaja...Wapa kon helaas op t laatste moment niet, was ziek. Hoe is t eigenlijk met je Wapa? En nog een paar dames waren er helaas niet bij.
ja hij keek ook echt zo van .... geweldig! @Luna: ik schijn lange benen te hebben en op die foto is dat inderdaad wel duidelijk @Sylvia: heb ik je mailadres? anders moet je hem me even pb'en, dan mail ik je ze. @wendelaa: (zo noemde ik je ook op de meeting *oeps*) ik vond Eva wel leuk! Maar lekker druk als ik het zo mag noemen. Als Fleur over 4 jaar zo is.. maar ze was wel lief. @foto: mmm zal ik hem posten?
Dames, thanx allemaal. Wat een geweldige foto's! En.....ik had hier meer verrassingen qua types dan vorige meeting! Shaula,Curly,Sylvia & Sannie had ik me toch anders voorgesteld! Grappig hoor! Dus idd volgende meeting in het midden van het land met een speeltuin/kinderboerderij en een plek waar wij heerlijk kunnen genieten van Maia taart en koffie/thee/limonade.