He meiden, Ik ben ook niet naar de meeting geweest. Gisteren mijn feestje gehad en Evi was ook wat van de leg, dus leek me niet zo geslaagd nu nogmaals weg te gaan. Leuk dat jullie het zo leuk hebben gehad. En Maia wat een super mooie taart. Mijlpaal: Mijn oudste fietst vandaag voor het eerst zonder zijwieltjes! Mag ik hier toch ook wel melden of niet hihi? Hij is 30 december 4 jaar geworden. Vandaag voor het eerst en het ging meteen goed. In het begin nog wel wat wiebelig maar na flink oefenen rijd hij nu bijna als een coureur haha. Hij moet alleen nog wel leren niet te hard te fietsen en dan vergeten te remmen want dan staat er bijv. een muur in de weg haha. Trotse mama!
Ladies bedankt voor de gezellige middag, lekkere taart en gastvrijheid! Wendelaa, thnx voor het compliment, krullen genoeg idd. Luna, we zijn toch ook hyvesvriendjes, daar staan ook wel een paar foto's met me haar los volgens mij...
Wen: Dan heeft Eva in ieder geval de goede persoon uitgekozen omdat te zeggen! Baby kan dat wel handelen! Geweldig toch! Rudi al weer thuis???
@Maia, haha...ik ben gewend zo genoemd te worden, was mijn bijnaam 5 jaar lang bij mijn oude werkgever. En ja, je mag zeker zeggen dat ze druk is, want daar waren we zelf ook al achter Het is onwijs lief en sociaal kind, maar ik ben erug blij als t savond 19.00 is hihi.... Gelukkig groei je er langzaam in als je kind zo is en Eva was als beeb als druk. Nooit huilen en tevreden, maar als ze wakker was, dan was ze ook echt wakker haha
@Maia, was zo schattig om te zien! @Joenka, ik verwacht m over een half uur thuis. @MvJ, wat goed zeg! Volgens mij zijn jongens daar sneller mee toch? Buurjongetje van 4 fietst ook al zonder zijwielen, maar alle meiden van 4/5 hier dus echt nog niet
@Maia, wat een geweldige foto ! Mamma is heel lekker zeker! @Luna, ja.... na anderhalf uur strijken was het weer klaar. Elke week weer prijs op zondagochtend. Bleghhhh, ik heb er zo'n hekel aan. En tja, soms moet een topicje ff dicht . @Meetinglady's, wat een leuke foto's weer! Ik hoop dat we snel weer een nieuwe meeting kunnen plannen. Inderdaad mooi in het midden van het land met een speeltuin én een Maia-taart . @MvJ, weer een trots mamma-moment! Knap hoor. Dat is volgens mij wel heel erg snel, niet? @All, ik lach mezelf de hele dag al ziek met Sam. Hij is zo grappig. Ik heb me net gewoon om kunnen kleden omdat ik zeiknat was . Pappa gaat altijd met hem in bad en ik sop hem dan lekker in. Maar dat trappelen in badje vind ie de laatste tijd zo leuk. Alles zit dan onder het water! Vraag me af hoe de dames hier dat doen die geen groot bad hebben. Als ik Sam in zo'n klein badje moest wassen, zag ik het al voor me: dan zat er binnen de kortste keren geen water meer in . Liefs, Josien
Even heel emo.... zit net alle meeting foto's te kijken van beide dagen en dan ben ik echt ontroerd van alle beebs.. Ben echt blij dat ik ze in t eggie heb ontmoet...En hoop ook echt dat we elkaar blijven 'volgen'..
agos ei , we delen natuurlijk ook al meer dan een jaar lief en leed he knuffel wen lekker je vent erweer josien gebruik vanaf het begin het kleine bad zelden, gelukkig komt naomi wel tot rust in het water
ei, van mij mag je de foto's plaatsen hoor. Nogmaals dank voor je gastvrijheid! joenka, hoe had je mij dan voorgesteld?
zo, ff bijgelezen.. leuke foto's van de meeting hoor.. hier ook nog geen 1 keer naar de meeting geweest..
Haha Joenka, daar ben ik ook wel benieuwd naar En ei, het is ook best emo! Snap je wel hoor. Dit zijn toch de mensen waar je inderdaad zoals Danjo zei, al een jaar lief en leed mee deelt. En dan zie je het prachtige resultaat waar we het allemaal voor deden. En dan is alles ook nog eens zo goed gegaan!
ik ben ook niet naar een meeting geweest, allebei te ver voor weg voor mij had me wel leuk geleken, zeker nu ik de foto's zie!
Ben ook niet naar beide meetings geweest. Was me ook allemaal te ver weg, maar denk dat ik er de volgende keer best bij wil zijn.
joenka nog gecondoleerd! Ben wel nieuwsgierig hoe je me eigenlijk had voorgesteld! S3 hihi! maar ik playback dan ook hoor!ben niet echt prettig gestemd als ik zing! Dan word Sannie de leadsinger! zal ook ff wat foto'spammen