Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    hmm de foto's zien er hier veel waziger uit dan dat ze eigenlijk zijn..

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    sylvia leuke fotos.

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey dames mooie foto's en fijn dat het gezellig is geweest.
    ik wou dat ik er ook bij had kunnen zijn, maar helaas.
    als het de volgende keer wat dichter in de buurt is wil ik proberen om te komen.
    of als ik een groter huis heb dan nodig ik jullie allemaal uit voor een meeting:)

hier met mij gaat alles goed, morgen het grote gesprek over de toekomst en evt een huisje.
    over 3 weken heb ik weer een echo en dan weet ik echt mijn uitgerekende datum.
    Ik ben wel weer misselijk maar gelukkig niet net als bij Riley en nu kan ik het vaak minder maken door Coca cola.

Riley is echt nog niet lekker, haar neusje zit dicht en had vanmorgen 38.4 , en vanmiddag had ze 37.8 .
    maar ze blijft vrolijk, ze heeft vandaag veel geslapen, maar dat is niet erg, heb haar ook extra veel geknuffeld.

Verder heb ik niet veel nieuws te vertellen, nu net weer over moeten geven waarschijnlijk door combi van zenuwen voor morgen en de misselijkheid van de zwangerschap.

ow en ik wil de meiden die een berichtje op mijn hyves bij mijn blog hebben geplaatst even bedanken, al die reacties doen me heel goed.

XXX Gusam

4. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Gusam, goed te horen dat het allemaal redelijk doet gaat. Hopelijk blijf je niet lang meer misselijk! Succes met het gesprek, ik duim voor je!

Sylvia, leuke foto's hoor. En ik sluit mij aan bij de rest, knappe kindjes, knappe mama!

Jammer dat ik niet iedereen gesproken heb gister, in het begin is het toch een beetje onwenning.....
    Britt was gister helemaal uitgeteld! Heeft heerlijk geslapen onderweg terug, hebben nog eters gehad, dus was kapot eind van de dag. Nu weer over tot de orde van de dag, poetsen, wassen, strijken, boodschappen doen enz.....

5. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! Nou prima geslapen :) Fleur ook (tot 6 uur maar ach..)
    Heb net even een voetafdruk van haar gemaakt in klei, verjaardagscadeautje voor m'n schoonmoeder. Gaan we zo lekker douchen..
    En manlief is weer vergeten de kinderwagen uit de auto te halen (ik lig nog in bed op het tijdstip dat hij weggaat.. had zelfs een briefje neergelegd.. volgende keer sta ik wel even op) dus mocht ik vanmiddag willen winkelen.. pffff ;)

leuke foto's zie ik allemaal zeg!

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hoi Allemaal,

Sorry dat ik hier zo lang niet geweest ben.........er is zelf al weer een nieuw topic :D

Hier gaat het niet zo heel goed..........sommige hebben het al op mijn hyves kunnen lezen.
    Megan slaapt bijna niet op het moment. 's Nachts is ze minimaal 2keer wakker maar vaak is ze echt een stuk of 6keer wakker.
    Ook overdag wil ze niet slapen.
    We leggen haar wel in haar betje, maar ze blijft gewoon wakker. Dan ligt ze of te krijsen of ze is aan het spelen...........
    We weten ook even niet meer wat we moeten doen en gaan vandaag eht CB even bellen.

Misschien hebben jullie tips?

Ze is inmiddels al 1,5week zo en ze is ook steeds minder vrolijk. Ze eet heel slecht, er zijn dgn dat ze niet over de 500ml komt.
    Ze heeft geen koorts en ze maakt verder geen zieke indruk en gezien ze hier ook niks doen als ze wel ziek is............weet ik niet of het nu heeft om naar de HA te gaan.

Hoe gaat het met jullie? Ik hoop goed!

Nogmaals sorry dat ik niet reageer maar ik hoop dat jullie begrijpen dat ik mn handen vol heb nu.

7. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Sloppy, had idd al gelezen op je hyves dat het niet zo lekker gaat. Ik heb helaas geen tips voor je... Ik hoop voor je dat het niks ernstigs is. (hopelijk gewoon een sprongetje, maar ik heb er geen verstand van hoor). Sterkte meid!

8. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Goedemorgen!

Leuke foto's sylvia :)

Gusam succes vandaag met het gesprek.

9. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Goede morgen!

Noa was uitgeteld gister! ze is in de avond ook wat mopperig geweest maar de nacht wel goed doorgekomen.

Curly jij had ook nog een aardig stukje om terug te gaan he! was dat wel allemaal goed gegaan met Britt? Zo en ook nog eens eters gehad! ik was na Ei ook gelijk doorgegaan naar mn schoonouders want daar eten we elke zondag.
    Ik vond jou trouwens ook een knappe mama om te zien!volgens mij ben je ook nog best jong he?

Baby wat een schatje is Dyoni! hihi en dat mopperen van dr haha! echt schattig!! Ik vond jou best stil hihi! had je drukker verwacht.Mischien ook omdat het de eerste keer was?

Maia dus nu zit je weer zonder kinderwagen! haha mannen..

Gusam fijn dat alles ok gaat! succes met je gesprek!

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    gusam nog ff en dan voel je je vast weer beter, beterschap voor de kleine meid.

rose moet je niet werken?

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Goeiemorgennn..

Wat een leuke foto's van de meeting!
    Leuk om bij (bijna) iedereen een beeld te hebben nu.

Blij ei, snap best dat je t even emo vond hoor.
    Had ik laatst ook wel, is toch appart, je kent elkaar niet maar eigenlijk ook wel weer héél goed!
    Viel het je mee en vond je het leuk om thuis te houden? :)
    En heb je nog een foto gemaakt van de groep meiden en de beebs?

Slopp, dat is vervelend!
    Als ze geen zieke indruk maakt en geen koorts heeft zou ik me niet druk maken. Tara heeft ook wel is van die dagen dat ze t vertikt om te slapen, alleen in de nacht ken ik niet.
    Misschien net wat curly zegt, een sprongetje?

Knuffelk: Jammer dat je niet bent geweest hoor! Ik ben wel heel benieuwd naar je!

Mvj: Wat goed van je zoontje, tuurlijk mag je dat hier ook vertellen! :D

Maia: ooooh MANNEN!:D Werkt hij niet in de buurt? Dat je er even langs wandelt of hij mn komt brengen natuurlijk! ;) hier is het heerlijk weer, zonnetje.. mm!!

Gusam, succes vandaag!!

Shaula, haha ik had jou ook blond verwacht! Dacht ik een keer te zien op een zwangerschapsfoto. Zal me wel vergist hebben! :)

12. Zo, ff snel. hier een redelijke nacht gehad..

gister de fotoshoot was erg geslaagd!

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Maia, zo irritant zeg! Volgende keer briefje op t stuur plakken;)

@KK, wel showen als je de fotos hebt hoor;)

@Hier....zo de k.a maar even proberen te bellen

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wen: Had je gisteren nog gebelt?
    Succes..

15. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Danjo nope hele week niet.

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    t word de hele week heerlijk weer. Ga ff douchen en werk bellen.

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Waarheen?

18. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Sylvia, thnx!! Ik ben idd nog niet heel oud, 25! en jij dan? Volgens mij ben jij ook niet zo oud toch?? Lekker hoor zo aanschuiven bij je schoonouders! Ik heb er terug 1 uur 20 minuten over gedaan. Gelukkig lag Britt heerlijk te slapen. Hoe is het met je kinderwagen? Kan je de band plakken ofzo??

Wendelaa, Tim nog wilde dromen gehad van al die vrouwen?

19. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Nou ik hoop dat ik gister niemand heb aangestoken, heb nu echt de griep.Hoofdpijn spierpijn enzo..Vandaag maar lekker een dagje relaxen!

@Luna;ach Dyoni heeft hem nu toch niet zn 1e gebroken hart gegeven he?

@Sylvia;dat is even balen met een lekke band!Hoop dat ie inmiddels weer gemaakt is en wauw dat je dat hele eind op je hakken kan lopen breek mn nek al als ik er aan denk..En indd wat een lief huiltje heeft Noa, kom ik met die schreeuwerd aan..En ik was indd stil kwam omdat ik me niet echt lekker voel en nu dus helaas ook ziek ben…ik zei het ook al tegen Wen hahah

@ei;wat lief van je mannetje!Ach dikke knuf voor jou!

@foto’swat zijn ze leuk maarre zie Dyoni telkens met een andere man (waren er maar 2) hand in hand oeps moet toch even een hartig woordje met die dame spreken

@maia;hihi die foto is echt leuk geworden!!

@mvj;goed van je zoon!

@wen;jaa lag helemaal in een deuk om Eva en haar opmerkingen echt geweldig!

@Gusam;balen van de misselijkheid, fijn dat het verder wel goed gaat!Spannend indd voor huis!

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Naar de ha?
    Ik las gister of eergister dat Tim aan de diarree was en t kapot had daar. En dat je toen ook wou bellen, of heb ik dat verkeerd gelezen..

Deel Deze Pagina