Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    jaaaaaaaaaaaa het is eindelijk dinsdag vanmiddag hebben we eindgesprek met de ka en dan mag hij mee naar huis toe JIPPIE!

en het gaat echt een stuk beter met hem hoop dat het thuis ook goed blijft gaan al zal het wel weer wennen zijn voor hem maar komt helemaal goed!

Dames BEDANKT voor alle lieve berichtjes de afgelopen weken heeft me veel goed gedaan!

veel liefs jaja

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jaja heerlijk dylan weermee na huis en wij duimen dat ie het goed gaat doen.

maia fijn dat fleur het goed heeft gedaan op de rb toch weer wat meer slaap voor je.

zo hier alweer een was aanstaan zo maar even met danjo eruit en dan ff met naomi douchen (als ze wakker blijft in de mc)

en moet ook nog ff na de etos dan maar 3 pakken voor 16,50
    als die actie nog is straks maar ff kijken

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    danjo, die aktie dacht ik gister nog te zien bij de etos.

jaja, succes nog even in het ZH hoop dat het eindgesprek goed gaat.

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Curly: Haha, helemaal fijn voelde ik me er nog niet in hoor..
    Maar dat gaat hopelijk nog komen..
    Lekker gesport? Wat doe je nu, cardio fitness?

Rose, dankjewel. En werkze!

Jaja: ooh helemaal super meid!!
    Geniet ervan en succes met het eindgesprek!

5. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Jeej!M’n meisje is vandaag alweer 5 maanden!

@Odess;beterschap met je meisje!

@Blijei;succes vandaag meid weer aan de slag….

@luna;ik denk precies hetzelfde over werken als jij….dubbel he?

@Josien;hopelijk werkt de peniciline snel bij je mannetje..

@Rins;wat een leuke foto!

@maia;fijn dat alles goed was bij de ouderavond hihih klinkt leuk.jeej wat heerlijk dat de rijstebloem werkt en je weer een nachtje hebt door kunnen slapen!

@danjo;dat dromen(volgens mij) heeft Dyoni ook wel een paar keer.Dan word ze echt gillend en met tranen die over dr wangen rollen wakker, zo zielig om te zien

@Leonie;die zwemfoto zag er gezellie uit en toch niet in je boerkini gegaan hahaha..Fijn dat het gesprek voor Maurice goed is gegaan…

@jaja;Yes wat heerlijk dat hij het weer beter doen en lekker mee naar huis kan vanmiddag!!Weer genieten!!!!!

6. 0babydream0

danjo hier in de folder zie ik 3 pakken 25 euro

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Danjo:
    Het begrijpen en interpreteren van dromen – Baby’s en dromen
    Begrijpen hoe we dromen en waarom we dromen is vitaal voor degelijke droominterpretatie en analyse. Een van de meest fascinerende gebieden van droomonderzoek omvat de studie van baby’s en jonge kinderen. We-tenschappers weten al enige tijd dat baby’s, en alle andere menselijke we-zens, elke nacht dromen. Vele studies hebben zelfs geopperd dat baby’s al beginnen dromen voor ze geboren zijn.
    Waarover deze baby’s dromen blijft natuurlijk een mysterie, maar een re-cente studie heeft aangetoond dat baby’s een groot deel van hun slaap doorbrengen in de droomslaap. Tijdens de studie ontdekte men dat baby’s ongeveer twee derde van hun slaaptijd in de fase van de REM-slaap zijn, vergeleken met een gemiddelde van 15 tot 20% voor de meeste volwas-senen.
    Dromen Bij Baby’s - droominterpretatie.com

Dat is precies wat ik ook gehoord heb.
    Ik heb ook een dvd over de zwangerschap, en daarin zeggen ze zelfs al dat de baby in de buik droomt!

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Goedemorgen all,

wij moeten zo naar de tandarts. Guus zal wel weer niks hebben. Ik weet zeker dat ik wat heb. Moet al een paar jaar mijn verstandskiezen eruit laten halen, ben er al 2x voor onderweg geweest en beide keren omgedraait. Ik was te bang. haha.
    Verder zal ik wel wat gaatjes hebben.

Juliën ligt nog even in bed. Hopelijk is hij een beetje lief daar...

Daarna werken tot 17.00 uur.

Fijne dag allemaal.

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wow baby! Gefeli met de 5 maand!!
    En nee, de boerkini ligt allang weer bij de neckermann :D haha.
    ik had wel ook een tankini mee, maar daar voelde ik me op 1 of andere manier ook niet fijn in.

10. 0babydream0

@Leonie;nee je ziet er ook goed uit dus als jij niet in een bikini kan kan niemand het hahaha

@luna;succes bij de tandarts

11. Momfulness

@baby, erg dubbel inderdaad, dus jij weet ook nog niet of dit het werk is waar je je hele leven goed bij voelt? Gefeli met de 5 mnddag!

@leonie, lekker wezen zwemmen! Ik ga binnenkort een badpak kopen. heb al een mooie gezien van Marlies Dekkers. Misschien ook iets voor jou?! Wel een uitgave, maar mooie dessigns.

@Jaja, lekker dat Dylan weer naar huis mag.

12. Momfulness

@Leonie, ze hebben ook bikini's. Ik bedoel niet dat jij ook een badpak nodig hebt hoor!! haha. Maar de bikini's zijn erg mooi. ;)

13. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    1 dag niet op de site geweest, moest weer een hoop bij lezen en opeens ook weer opnieuw zoeken, het gaat misschien toch te hard :D.

@ spelen; Emma kan hier uren met haar knisperboekje liggen spelen en haar winnie de poehbeertje rammelaar is ook favoriet.

@ wandelbak; Emma past er nog wel in, maar niet lang meer.

@ voetenzak; ik ben wel even er naar op zoek geweest. Maar begin er toch niet aan op dit moment. Ik vind ze te dik om met wat warmer weer aan te trekken en echt koud is het niet meer.

Gisteren heerlijk bij geklets bij mijn vriendin en de kindjes hebben zich vergapen aan elkaar.
    De kraamvisitie met het werk van Mees was ook gezellig en weer een schattig lief jochie erbij.
    Gelukkig is ook Mees weer opgeknapt.
    Straks even stofzuigen en konijnenhok schoonmaken. En dan moet ik om 14.00 uur met 1 van mijn paarden in de dierenkliniek zijn. Ze loopt nu alweer bijna 2 weken kreupel, hoefsmid heeft al 2 kleine hoefzweren weg gesneden, maar dat heeft niet geholpen. Dus nu maar eens kijken of ze in de kliniek iets kunnen vinden.

Hier nog even een foto van Huub 14-01-2010 en Emma 28-10-2009

14. 0babydream0

Luna nee niet zogezegd mn werk maar uberhaupt werken/thuis zijn..

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah neee Luna, ik snap m hoor ;)..
    Ik zal zo is kijken! Bedankt voor de tip iig.
    En waarom jij een badpak??? :O

Baby: Haha dat zal je flink tegenvallen als je me in bikini ziet! ;)
    Maar ik zeg er niks meer over, haha..

Natalieh: Aahh, haha wat een verschil dan al he!
    Lieve foto!!

16. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Babyd, gefeliciteerd met de 5 maanden!!

luna, succes straks!

Leonie, ik doe voornamelijk crosstrainen, steppen en buikspieroefeningen. Vooral crosstrainen is favo, oordopjes in, tv aan en 45/60 min gaan! Leuke foto trouwens van jou en Tara in het zwembad!

17. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ All, thx voor de reacties op mn foto, vond m ook wel mooi geworden.

@ maia, das wel een mooie middenverdeling zo voor t cb, zit je er mooi tussenin.
    Hoe laat heeft fleur de laatste fles gister gehad?
    Mooi dat de rijstebloem zijn werk doet.

@ Wen, wanneer moesten jullie?

@ Danjo, hoe gaat t met werken met jou eigenlijk?

@ Ellen, lekker gehangen?
    Als ik veel heb gewerkt vind ik het lekker om hier ff bij te lezen maa r reageren aak geen puf voor hoor.

@ Leonie, goed dat maurice zn eerste gesprek heeft gehad!
    Hopelijk gaat het werken en brengt het positiviteit.

@ Speeltjes, hier een knisperboekje en sleugels en een beestje dat als je die aanraakt geluidjes maakt.

@ Jaja, al gebak in huis voor vanmiddag?
    Geniet ervan en hopelijk blijft het wat beter gaan!

@ Luna, succes bij de tandarts.

@ Nathalie, leuke foto!

18. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Hey 3de deel alweer! en dat is gelijk goed begonnen! alweer 8 pagina's!!!:$

Luna succes bij de tandarts vandaag! ik ben ook altijd een geluksvogel mag altijd zo weer de stoel verlaten! heb nog nooit iets gehad trouwens..
    Hier gaat alles goed hoor! bij jou ook?
    Noa vind de voetenzak wel fijn ze stribbelt nooit tegen iig.
    Die badmode van marlies decker is zeker mooi! maar vind het wel een beetje prijzig voor mezelf hihi! ga dan liever voor Sapph (de goedkopere versie van marlies!)

Baby wat fijn dat de operatie goed is verlopen bij je vader!
    En ook alweer in de wandelwagenbak! wat gaat het snel he!!
    Gefeliciteerd met Dyoni dr vermaandag!

Maia grappig zo vroeg al een ouderavond!

Curly wat voor Quinny heb je dan?
    Ik heb de buzz maar vind de bak juist best ruim ook kwa breedte omdat die bak een beetje rond loopt.

Wen Tim al een eerste schoolfoto? kon je dat laten doen bij Eva op dr school dan?

Ei vandaag weer aan het werk! succes!

Josien beterschap voor Sam hopelijk slaan de medicijnen snel aan!

Rins wat een leuke foto! mooie oogjes ook!

Dromen dat doet noa ook wel volgens mij want soms hoor ik dr brabbelen en dan ga ik kijken en dan slaapt ze gewoon!

Danjo ik zag dat setje in het blaadje staan! echt geen geld zeg! en nog leuk ook! denk dat mn mannetje heel blij zou worden als ik voor zulke bedragen thuis zou komen!;)
    En weer pampers inslaan! jammer dat er geen actie is 3 voor 20 maar 15 euro is ook niet slecht! ik ga ze ook halen en bewaar dan 1 bon voor later..

Leo leuk hoor die foto op je hyves!! Danique zat mee te kijken (na t eten) en ze zei telkens noa met de buurvrouw hihi! alle andere baby's die ze ziet op foto's zijn Noa en alle vrouwen daarbij zijn buurvrouwen:D

jaja jeeeeh!! vandaag Dylan naar huis!!! leuk hoor genieten ervan!

Nathalie leuke foto! wat lijkt emma dan weer groot he als je ze zo naast elkaar ziet.

Zo hopelijk ben ik niemand vergeten:)

Morgen ga ik ws met Noa babyzwemmen ben benieuwd hoe ze het gaat vinden! in bad vind ze het altijd al een feestje dus zal wel goedkomen.
    Donderdag moeten we naar het ziekenhuis voor een echo van dr hart (ruisje) dus ben benieuwd! het zal wel meevallen maar toch blijft het spannend!! Vandaag lekker niks alleen ff boodschappen doen..kijken wat we vandaag weer eens gaan eten..

19. 0babydream0

Aaaah even mn frustraties eruit gooien!!Afgelopen donderdag liep ik met mn wagen buiten brak het achterwiel eraf en vandaag brak het voorwiel!!Ik ben zo pissed zo’n dure wagen en dan zulke problemen..Ga dus zo terug naar de Prenatal krijg ik een leenwagen en mijn wagen wordt naar de fabriek opgestuurd…

@sylvia;welk zwembad ga je altijd?Succes met t hartfilmpje

20. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    baby ik ging altijd bij zuidplein die heet charlios volgens mij.
    Nu gaan we er weer maar het is nu volgens mij wel aangepast want het is alleen nog op woensdag en eerst was het 3 ochtenden in de week.. Dus ben wel benieuwd hoe het nu is!

Wat balen zeg van je wagen!! wat voor 1 heb je? Dat zou echt niet mogen! zo kort heb je het pas in gebruik!!

Deel Deze Pagina