Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Beterschap babydr!

2. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Zo daar zijn wij ook weer. Emma is een beetje van slag geweest gisteravond en vannacht. Misschien dat ze de ontmoeting met 2 knappe mannen nog niet aankon?
    Ze was wel moe, maar wilde maar niet in slaap komen en bleef maar mopperen en huilen. Normaal krijgt Emma om 8 uur 's avonds haar laatste voeding en kan daar tot half 7 op doorslapen. Gisteravond vond ze het al nodig om, om half 7 flinke honger te hebben en dus flink te gaan brullen tot ze eten kreeg. Ze wilde daarna niet in slaap vallen. Om negen uur veel ze ineens in slaap, we hebben nog getwijfeld om haar wakker te maken rond een uur of 11 voor nog een voeding maar hebben haar toch laten slapen. Om 3 uur vannacht werd ze krijsend wakker en heb ik haar nog maar een fles gegeven. Maar helaas wilde ze niet gelijk in slaap vallen en heeft ze me nog een uurtje bezig gehouden.
    Vannacht werd ze gewoon weer om half 7 wakker, al heeft ze niet volledig haar flesje leeg gedronken. Nu ligt ze haar slaap in te halen.

@MVJ, natuurlijk ben je vreselijk trots op je zoon en dat mag je hier gewoon uiten.

@Gusam, succes vandaag met het gesprek. Hopelijk een goed bericht.

@foto's meeting, heb weer leuke foto's voorbij zien komen.
    Wat ik ontzettend leuk vond van onze babies was het ontdekken van elkaar. Sommige moesten elkaar toch even aanraken of vastpakken om elkaar beter te leren kennen. Het omwisselen van elkaar spenen was ook enig en elkaar op volgen met huilen om te kijken wie dat het beste kon was ook erg leuk :D

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    babyd, beterschap meid. Ik vond je ook een beetje stil (had je drukker verwacht denk ik), maar was zelf ook stiller dan normaal ;)

4. De foto's hebben wij al wel wat van, maar nog onbewerkt.. Hij wil ze eerst nog helemaal bewerken.. In mn banner en avatar staat er 1 en bij de juli mama's heb ik er 2 van esmée gepost

5. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Curly;jaa ik wilde niemand aansteken hahahaha hoop dat t ook niet gebeurd is enne gefeliciflap je meisje is alweer 5 maanden!

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Curly gefeliciteerd met je meisje.

Baby beterschap meid

7. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @babydream, beterschap. Heb er niets van gemerkt en je hebt me (nog) niet aangestoken.

@ Sloppy, had al gelezen dat het niet helemaal lekker gaat op dit moment. Hoop dat je vandaag wat tips krijgt. Ik kan je helaas niet helpen.

@ leeftijd mama's, volgens mij waren we allemaal wel zo'n beetje rond dezelfde leeftijd als ik dat zo in kan schatten. Al vind ik dat soms erg moeilijk. Ik schatte de meeste tussen de 25 en 35 jaar. Er zaten in ieder geval geen extreme jonge of oude moeders bij.

8. Maia

Maia Niet meer actief

@baby: beterschap!

@knuffel: leuk zo'n shoot!

@leo: helaas niet. Hij moet 45 min reizen :( maar draagdoek is ook prima hoor, wil alleen even wat kleertjes voor Fleur kopen (rompers mt. 62/68 worden nu echt te klein) en een zomerjasje.

Nou ik ga zo maar even het eten voor deze week voor Fleur koken.

9. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Rose lekker een weekje vrij dus! ga je ook nog iets doen?

Wendelaa ben benieuwd wat de K.a te zeggen heeft! zielig is dat he als die zo'n last hebben van diarree!

Curly nee ik ben 24 dus dat scheelt niet zoveel.
    1uur en 20 min valt wel mee toch? lekker dat Britt lag te slapen rijdt toch beter dan dat ze uit dr doen was van al die indrukken enz..
    Ja mn band ik moet er nog even naar kijken hoop dat het te plakken is anders moet ik een andere bestellen..gelukkig heb ik nog een kinderwagen die bouw ik dan nog even om en dan kan Noa daarin en dan gaat Danique maar lopen als het nodig is.
    Gefeliciteerd met Britt dr vermaandag!

Baby beterschap! mij heb je niet aangestoken maar Wendelaa zat dichter in de buurt. Hihi mn hakken ja die bleven ook steeds hangen tussen die stoeptegels! doe ik dus nooit meer! voortaan ga ik gewoon normaal met platte schoenen!:D

Sloppy ik heb geen tips voor je maar sterkte ermee!

Nathalie dus Emma was ook een beetje uit haar doen! Noa ook hoor maar ach zal vandaag wel weer goedkomen!

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sylvia binnenband kun je zo halen bij een fietsenmaker :D hier ook al een lekke band gehad

11. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@maia;shopse!

@sylvia;gelukkig heb je nog een wagen!ja als wen morgen ziek is weten we hoe t komt

12. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Babyd, danjo en sylvia, thnx, 5 maanden alweer. Het gaat zoooo snel!!

Sylvia, gelukkig heb je nog een wagen. Qua rijden viel het gelukkig mee, Britt is gelukkig makkelijk in de auto. En dan te denken dat ik gister eigenlijk kraamvisite zou hebben, pffff zat ik echt niet op te wachten.
    24 jaar, mooie leeftijd! Ook een jonge moeder dus, wel leuk kan je later nog veel doen met je meiden!

13. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Baby beterschap

Curly feli met de 5 maanden.

Sylvia we gaan vrijdag naar centerparcs.
    Heb ook al lekke band gehad fietsen maker heeft hem geplakt ;)

Danjo jij weer helemaal opgeknapt?

14. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hé goedemorgen, ik flits even binnen want heb veel te doen vandaag.

Ga zometeen even het e.e.a. verven buiten, altijd beter voor de verkoop. En de tuin een beetje fatsoeneren.

Hoop dat alles goed gaat hier!

Ik spring even onder de douche en ga aan de slag.

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Rose lekker vooruitzicht zeg. nee nog steeds niet super maar gelukkig alwel weer wat beter.
    ha gebelt maar die is weer eens op vakantie zoals gewoonlijk

16. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Rose lekker hoor weekendje cp!

Bedankt voor de tip!danjo en rose ik ga ff kijken waar hier een fietsenmaker zit!

Curly ja idd een jonge mama! Noa is ook nooit zo moeilijk in de auto die gaat 9 van de 10 keer slapen dus dat is wel lekker!
    Nou gelukkig is je kraamvisite niet geweest! meeting, kraamvisite en dan nog eters had wel erg druk geweest!

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Luna je kunt beter na die tijd gaan douchen hahahaha

18. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Danjo, niet als je weet wat wij hier vanmorgen hebben gedaan.:):p

Fijn dat het met jou wat beter gaat! ;)

19. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

hahah Luna ;)

20. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Sylvia, ik had geen zin in kraamvisite, toen ze zaterdagavond belde heb ik gezegd dat ik het helemaal was vergeten. Anders had ik niet eens naar de meeting kunnen komen. Heerlijk dat Noa zo makkelijk is in de auto. Britt sliep ook altijd, tegenwoordig is ze wel meer wakker, maar ze gaat niet huilen gelukkig.

Deel Deze Pagina