Ehm...gedeeltelijk goed gelezen hihi.... Geen zin om terug te lezen, maar kan zijn dat ik t verkeerd schreef haha, maar wilde dus vandaag de k.a bellen. Omdat ik van hem officieel een recept moet hebben voor soya, dan kan ik t vergoed krijgen nl
@Baby, beterschap meid! En hier niets te merken van een griep...ja verkouden, maar dat hangt hier al weken in huis rond haha
goedemorgen dames. Riley heeft goed geslapen alleen liggen blaffen als een hond, is echt zielig. @meiden of kleintjes die niet lekker zijn beterschap. XXX Gusam
wat een leuk stel he Naomi is al weken helemaal in to Danjo alles wat hij doet ze volgt hem en als ze kusjes krijgt schatert ze het uit echt super.
@Danjo....o wat een heerlijk stel! En wat een prachtige hond is zeg..... Nou, poging gedaan om de k.a te bellen. Maar die is donderdag pas weer aanwezig.....wordt ik dan terug gebeld
Wat een lieve pica Danjo. Het is volgens mij echt een heerlijke hond om te hebben. Super dat het zo goed gaat tussen die 2. Hier zit ik in de wacht. Nog tot 0.00 uur vannacht. Sloppy: dikke knuf voor jou. Hopelijk gaat eht snel weer wat beter. Evi weet volgens mij niet meer wat slapen is op het moment. Ze slaapt overdag maar 1x een redelijk grote slaap van een paar uurtjes. Voor de rest is ze wakker. Als we haar in bed leggen begint ze te krijsen. Ze wil erbij zijn. Houd ook niet op dan. Dit heeft dan weer als gevolg dat ze doodmoe is en jengelig. Ach gaat wel weer een keer over (hoop ik hihi).
mvj is het ook een super beest zo lief voor alles en iedereen, over het slapen en eten mij is gezegt door het cb dat rond de 5 mnd echt een drama kan zijn. Naomi dronk nl ook heel lang heel slecht dus hiervoor waarschuwde ze me. Al loopt ze nu tegen de 5 mnd aan en gaat het goed
Curly dus als je een keer zegt dat je het helmaal verdgeten bent weet ik hoe het echt zit hihi! nee grapje hoor maar groot gelijk!Zeg ik ook weleens En zo'n meeting is best lastig te plannen en niet snel weer gedaan kan worden omdat iedereen er wel tijd voor moet hebben. En kraamvisite kan ook een week later gedaan worden en anders hadden ze eerder moeten komen Danjo lief hoor die foto! Onze hond diesel is ook helemaal weg van de kinderen en hun ook op hem. Ze kunnen echt alles bij hem doen houd het natuurlijk wel altijd in de gaten omdat ze soms nog weleens lomp kunnen zijn. Luna veel plezier met verven! ben je ook degene die zulk soort dingen moet doen omdat Guus het niet kan? of is die wel handig? Hier namelijk iemand met 2 linkerhanden dus ben ik altijd de aangewezen persoon voor dat soort dingen.
Danjo haha maar zo 50 kilo!! ik ben even zwaar als je hond!! Verven heb er ook een hekel aan! maar moet het helaas wel altijd zelf doen vandaar dat het bijna nooit gebeurd is eigenlijk ook niet zo vaak nodig alles in kunstof
Hout blijft wel het mooist haha , maar goed daar hebben wij zo de mensen voor dat scheelt. Ja Danjo is 50 kilo hahahaha
@Wen, hopelijk krijg je het inderdaad vergoed! Scheelt weer. @Baby, beterschap, ook alziekjes? @Gusam, beterschap met Riley. @Danjo, wat schattig zeg die foto met Danjo! Super lief.Mooie hond met een glanzend vachie. @Sylvia, nee Guus is eigenlijk heel handig. Gewoon een schop onder de billetjes geven daar! @Verven, op zich geen hekel aan. Het is maar net hoe het uitkomt maar als ik zie dat er iets bijgewerkt moet worden doe ik het net zo lief zelf. Vind het ook lekker om buiten bezig te zijn met klusjes. Ben wat dat betreft niet echt een meisje, meisje. Haha.
Ja valt wel op luna, Ik ben ook geen meisje meisje maar verven is niet mijn ding begin dr wel eens aan maar maak het dan niet af hahahaha
Sylvia, pff ze mogen terugkomen als ze 1 is. geen zin meer in hoor. Hadden ze idd maar eerder moeten komen. Verven, ik heb samen met me moeder het hele huis van binnen geverfd: muren, plafonds, kozijnen, deuren. Het maakt me niet uit. Vriendje is van de grote klussen en ik van de afwerking. Dit jaar willen we de buitenboel verven. Oftewel: vriendje regelt een steiger en ik ga verven!