Priori XP: 1 Side Protection System 2 Gordelspanner voor rotsvaste bevestiging in auto 3 Gordelhoogte eenvoudig aan voorzijde te verstellen 4 Vier comfortabele standen 5 Handige haken houden gordels opzij 6 Makkelijk weg te klappen slot MaxiCosi Tobi: 1 Door innovatief harnassysteem zitten harnasgordels en gordelslot niet meer in de weg 2 Maxi-Cosi Tobi groeit met uw kind mee, doordat hoofdsteun en harnasgordels gelijktijdig aan voorzijde in hoogte te verstellen zijn 3 Met optimale zijdelingse bescherming 4 Vijf verschillende zit- of slaapstanden 5 Kleurindicator geeft aan of uw kind goed vast zit in de Maxi-Cosi Tobi ff van google geplukt
Ik heb de tobi, en ben er op zich wel tevreden over. Alleen trekt het gordelsysteem bij ons heel stroef aan.
Wen: ooh dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben! jeetje, donderdag pas. hebben jullie geen vervangende ha? Gusam, beterschap voor je meisje! Dankjo: wat een lievvve foto!! En Danjo is echt een mooi beestje!! Wauw.. Kan me wel voorstellen dat je zoveel stofzuigt! Verven: Leukkk! Maar niet altijd........ Bodypaint hou ik wel van! Sloppy: Tara past ook nog wel in 62! Maat 62/68 draagt ze nu.. Sylvia: Hahah wat een schatje! Stiekem bij jou spullen gezeten? Ooh wat een dropje!! Wat een mooie meiden heb je toch! Babydr: Haha ik moest daar gisteren nog aan denken!! Hoe spreek je Dyoni uit? Diejoonie of, dieonnie. Oooh ik zie t al!! Soepstengel/liga: Ik ben zooo bang dat ze een stuk in dr keel krijgt! Hoe doen jullie dat toch? Hier een beetje een vreemd dagje.. Maurice en ik lopen vandaag 4,5 jaar met elkaar.. Dat is leuk natuurlijK! Maar vandaag word de buurvrouw (van mijn ouders) mijn oude buurvrouw dus, begraven. Zomaar overleden aan een hersenbloeding. Vandaag is de moeder van een oude vriendin/teamgenootje begraven, overleden aan kanker. Vandaag is de vriendin van mijn moeder die hier laatst nog was, wéér opgenomen. Die heeft elke keer maagbloedingen, maar nu bloed ze ergens , ze weten alleen niet waar! Ze heeft al 5 zakken bloed gehad, alleen blijft haar HB zakken.. Gisteren heeft mijn tante een zware chemokuur over haar been gekregen anders moettie worden geamputeert.. dus hopen dat de chemo zn werk heeft gedaan. En woensdag gaat een vriend van ons voor 4,5 maand naar afgani.. Mn zus heeft gisteren haar zoontjes verteld dat zij en haar man uit elkaar gaan, die hadden we huilent aan de telefoon.. Bah... is toch ongelooflijk!!!! Voor de één is het een fijne dag en voor de ander is het een angstige of heel verdrietige dag.. Verder gaat t hier wel goed. Tara lijkt iets minder miepig dan vorige week. Net alle ramen gelapt en schoongemaakt. Nu lekker ff zitten! T word lekker weer van de week! Superr!
@Soepstengel(dat klinkt stom haha), nog lang niet! Eerst uberhaupt maar kijken hoe ik het nu moet gaan doen met bijvoeden @Baby, als t beestje maar een naam heeft @Sylvia, jee alledrie van die knappe meiden! Wat zul jij later een horde mannen aan de deur hebben haha @Leonie...ehm...kinderarts is er donderdag pas. Niet de h.a, daar heb ik nu ff niks aan haha En wat een ellende zeg om je heen. Daardoor ben je denk ik des te dankbaarder voor alle het geluk binnen je gezinnetje @Hier, echt waar, volgens mij gelooft niemand dat Tim zo aan de diarree is!. Gister tijdens de meeting houd ie alles binnen, terwijl hij thuis gelijk na de fles poept. Vandaag op het KDV(8-16.00) geen enkele volle luier. Terwijl ik er dus voor die tijd al 2 had en net op de terugweg naar huis hoorde ik m al poepen....voel me er gewoon lullig over zeg!
Leonie dank je! maar jeetje wat een elende zeg!en dat allemaal tegelijk! dan zie je maar weer dat we blij mogen zijn met onze gezondheid! Wendelaa dank je! maar denk niet dat die jongens later bij papa's meisjes aan de deur durven te staan hoor!! Dat heb ik nou ook altijd dat als ze het moeten laten zien( ff zo gezegd) dan doen ze het niet! of dan zijn ze weer helemaal op de been!
Wendelaa: Jeetje, wat een muts ben ik. Zal de teksten van jou in vervolg HEEL GOED lezen! En ik heb dat ook hoor, alleen neit met diarree maar met spugen. Soms zijn we bij andere mensen en dan spuugt ze noooooit. Dan ben ik thuis en gooit ze me er alles uit, soms denk ik ook: Dadelijk gelooft niemand me. En dan denk: Zou mij me aan mn reet roesten! Dan geloven ze t lekker niet, ik lig dr niet wakker van.. En idd, zo besef je je wel hoe gelukkig je dan mag zijn met je leven, gezondheid en die van je gezin enz..
hallo dames. curly: jeetje het is maar waar je zin in hebt bah hou niet van verven schoonma is dr dol op dus dan doet zij het! danjo:hoe ist gegaan met naomi??? ze had gisteren toch voor het eerst de laatste fles om 7 uur gehad of heb ik er al overheen gelezen? wen: bij welke ka zit je als ik vragen mag? jij zit toch ook in het jbz? rest alweer kwijt voor alle dames die ziekjes zijn veel beterschap ik hoor wel dat er heel veel ziek zijn. hier gaat alles MANNETJE IS MORGEN ALWEER EEN HALF JAAR! gr jaja
@wen: ik geloof je ook wel hoor @jaja: wat gaat de tijd toch snel! @leo: wat heftig zeg allemaal. @luna: lekker geklust? @soepstengel: hier nog niet. werd voor 6 mnd hier ook afgeraden door het cb doe inmiddels wel wat liga door hapje kruimelen om wat meer structuur te krijgen (vooral bij peer, niet bij alles) en dat hapt ze dan ook lekker op.
jaja, wow morgen alweer een half jaar? Gaar hard zeg. Reden van zelf verven is ook een deel kostenbesparing. Ik heb er geen hekel aan, dus doe het dan maar zelf. Wendelaa, volgens mij ben jij ook nog niet zo oud toch?? Of heb je goede dagcreme?? Leonie, je zou er zelf depri van worden van al die ellende om je heen, maaruh niet door hoor!!! Geniet van de mooie dingen, je mooie meisje en van maus natuurlijk
@Wendelaa, dat is altijd zo, maar goed, mensen moeten het maar geloven. het zou tochraar zijn als je over je eigen kind zou liegen. Jij zegt niet voor de lol dat hij diarree heeft. Kan me voorstellen dat het je toch soms zorgen baart als het maar doorgaat. Wat zeggen ze ervan? @Leonie, ja, that's me... Moeilijk hé, om te genieten van de leuke dingen als je ziet dat andere mensen hun leven op de kop hebben staan? Ieder krijgt zijn portie ellende en vreugde in het leven. Probeer er maar lekker van te genieten! Het leven gaat zo snel... @Danjo, hihi, trouwens, die foto van Juulz en Naomi is wel erg leuk op hyves. O even teruglezen, ben nog steeds een zeef
@Jaja, wow alweer een half jaar! Wat gaat het toch snel. Jij bent volgens mij dan de eerste. Wel een mijlpaal hoor. @Sylvia, leuke en mooie foto's van je poppetjes. Nou, hier geklust en naar de hypotheek adviseur geweest. Vandaag gaat het huis officieel in de verkoop! Jeeey We weten nu wat we kunnen en het viel ons reuze mee. met Julien gaat het verder wat minder. Hij heeft 1 traanoog al vanaf gisteren avond. Hij zit verder ook niet zo lekker in zijn vel heb ik het idee en hij drinkt al 2 dagen zijn flessen niet meer leeg en eet geen hap van zijn fruithapjes. Hij is wel een aardig stevig kereltje maar toch heb ik liever dat hij gewoon goed drinkt en eet. @Maia/Soepstengels: Ik probeerde bij Juliën gisteren weer een liga maar hij stikt iedere keer bijna in de stukjes die hij eraf bijt, ben best geschrokken want gisteren moest ik hem echt even helpen om de zooi uit zijn keel te krijgen. hebben meer mensen dit weleens meegemaakt? Want ik let wel op dat er geen te grote stukken naar binnen gaan,maar dan heeft hij het nog.
Luna, ik houd de soepstengel vast omdat ik daar ook bang voor ben. Britt bijt niet echt door ze kauwt en sabbelt erop. Hoop voor je dat je huis snel verkocht wordt!! Wendelaa, ik denk jaartje of 27/28??
@luna: ik verkruimel alleen maar een liga dus dat zijn kleine stukjes. btw: volgens mij krijgt Fleur hier te weinig eten Jullie hebben allemaal de foto van gisteren gezien van m'n kin. Nou ik werd net aangevallen (dus m'n gezicht zit nu onder de krabben)... helemaal boos toen ik haar even weglegde hihi ... dus ga zo maar d'r groentenhapje maken.. moest echt keihard lachen..
Zo weer uitgepoetst voor vandaag. Had nog gehoopt vanmiddag even in de tuin te kunnen gaan zitten, maar dat is er niet meer van gekomen. En volgens mij veel het buiten toch nog wel tegen, heb niet echt volop de zon zien schijnen. Hopelijk morgen meer geluk. Vanavond nog op visite en dan is de dag weer voorbij. Nu witlof, aardappelen en cordenbleu aan het koken. Mees staat onder de douche. Dus zodra hij klaar is kunnen we gaan eten. Emma ligt nu nog heerlijk te slapen vanaf 4 uur. Ze heeft haar schade van gisteren wel weer ingehaald. @ verfen, ik vind verfen altijd erg leuk. Gelukkig hebben we een eigen huis met veel hout en een oude boot met veel hout, dus dat is bijna elk jaar wel iets in de verf zetten. @ Luna, hoop dat je huis snel verkocht is. @ Wendelaa, Tim weet gewoon al hoe hij de mensen voor gek kan zetten. Maar leuk voor jou is het niet. @ Sloppy, gelukkig niets ernstig. Heel veel geduld hebben dus. @ Sylvia, wat heb ik weer leuke foto's van je prachtige meiden voorbij zien komen.