Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hoihoi,

Ik ben alles een beetje vergeten...ben eeeeerg moe vandaag. Terwijl Senna toch best redelijk heeft geslapen. Maar moest de hele dag alleen maar lezen met kindjes met dyslexie op school. Word je best moe van!! ;)

Leonie, ik las dat jij dacht dat ik blond was. Klopt ook, heb een aantal maanden geleden mn haar naar donker geverfd :D

6 maanden; ik was de eerste ;) Had het gisteren al gemeld dat ze 6 maanden was maar volgens mij had bijna iedereen daarover heen gelezen :) Jaja, alweer bijna 6 maanden ook! Wat gaat het snel he?? Pfff...

Baby, nog beterschap! Hoe voel je je nu?

Sylvia, wat een prachtige meiden heb je toch! En inderdaad een lekker jonge moeder! Ik had mn eerste op mn 24e...is ook niet heel oud ;)

Luna, balen dat Julien niet helemaal lekker in zn velletje zit! Hopelijk knapt ie snel weer op! Hopelijk hebben jullie snel een koper voor het huis!

Soepstengel, Senna krijgt hier wel soepstengel en liga in haar handje. Bij Aïsha was ik ook bang dat ze hem zo naar binnen zou schuiven (de soepstengel) maar deed dat nooit. Bij Senna ben ik er dus ook niet bang voor. Ben er wel altijd bij maar laat haar lekker zelf haar gang gaan.

Leo, gefeliciteerd en tegelijk ook sterkte met alle nare dingen!

Zo, ik ga nu even lekker eten en dan met mn meisjes in bad :D

2. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Luna spannend hoor je huis te koop! hoop voor je dat het snel verkocht word! maar ben je zelf dan ook al aan het rondneuzen voor huizen? beterschap voor Juliën!!
    Ervaring met liga's heb ik niet echt..

Wendelaa ik schat je ook zo 26/27 jaar..Maar dat komt omdat Eva 4+ jaar is.

Maia ja dat was echt schattig! zo'n aanval op je kin hihi!

Nathalie was Emma ook een beetje uit haar ritme van gister?

Shaula daar moet je echt geduldig voor zijn, kinderen met dyslexie en lezen..
    Nog gefeliciteerd met het 6de vermaandag van Senna!!En ook al een jonge moeder! we zijn volgens mij allemaal niet echt "oud" toch?

Zo mn soapies beginnen dus ik ben weg!!

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Curly, je bent warm;)
    Ik wordt in mei alweer 30 jaar....was benieuwd, want soms wordt ik gewoon begin 20 geschat, zeker als ze niet weten dat ik al een dochter van 4 heb

@Luna, nee zou idd nooit liegen over hun gezondheid! Dat vind ik echt de goden verzoeken.....
    De k.a zei een maand terug, dat door het rota virus, het soms voorkomt dat ze(tijdelijk)lactose intolerant zijn.
    Vandaar dus een eliminatie/provocatie test.....eerst een maand lang soya en dan weer even terug naar de standaard.
    Had gehoopt, dat door zijn darmen rust te geven, het weg zou zijn. Maar helaas niet dus....ben benieuwd hoe lang zo iets dan gaat duren.

@Shaula, o wat erg zeg! heb daar idd glad over heen gelezen...ppff...half jaar al weer zeg!
    Nog gefeliciteerd en over een half jaar groot feest!

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @jaja, ik kom idd ook in het JBZ en dan in het Carolus.
    Wij hebben dr Essink, echt zon verstrooide professor haha

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Shaula, echt overheen gelezen gisteren.... Toch gefeliciteerd!

@Jaja, jij ook alvast proficiat. Dylan ook alweer een half jaar oud. Wat gaat het toch snel!

@Soepstengel of liga, hier eigenlijk nog niets van dag. Sam eet soms een ligaatje als hij tussen 6 en 8 ´s avonds in bed ligt te huilen. Ik ga hem er dan wel uithalen en dan krijgt hij wel eens een ligaatje. Maar verder eigenlijk nog niet.

@Sloppy, gelukkig dat het verder niets ernstigs is. Misschien toch even een sprongetje. Maar goh... is Megan al aan het proberen te kruipen? Dat is snel, niet?

@Baby, hoe voel je je nu?

@All, moet zo meteen volgens mij een gigantische poepbroek verschonen... weet wel niet wat ik allemaal net vanuit de box hoorde komen...

Sam is vandaag naar de dokter geweest voor controle. De dokter heeft hem weer goedgekeurd. Vond dat zijn longetjes weer een stuk schoner klonken. Dus ik ben er happy mee!

Liefs,
    Josien

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Leonie heftig allemaal zeg

Luna kom je daar nu pas achter die fotos hahaha

Jaja moest dr gewoon om 8 uur wekken :D

Hier kapot heb erg veel pijn dus hang lekker op de bank

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Shaula nog gefeliciteerd met de 6 mnd weet niet of ik het gisteren heb gedaan ?

Sylvia leuke meiden heb je hoor

soepstengel wel een paar x gehad hier , ze mag het nog niet maar ze vind alles lekker en geef nergens reactie op

Josien fijn dat het weer goed klonk

jaja jou mannetje ook alweer een half jaar tjee waar blijf de tijd weet het nog als de dag van gisteren dat we smste terwijl je bezig was:D

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Danjo: Balen meid! Lekker laten verzorgen door je kerel!

Luna: Succes met de verkoop..

Josien: Wat fijn dattie helemaal is goedgekeurd!

Shaula: WOEHOEEEE Senna een half jaar! :D (sorry heb het echt niet gezien) Gefeliiiii!!!

Jaja: WOEHOEEEE Dylan morgen een half jaar!!

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

We hebben as zaterdag open huis, ik denken dat er dan een makelaar komt.. NOu niet dus!
    We moeten zelf (als er iemand komt) rondleidingen geven. WAAAH ik weet niet of ik dat wel kannn..
    En zouden jullie echt een appeltaart bakken? Ze zeggen dat dat helpt om een huis te verkopen?
    Stel dat er dan niemand komt, vreet ik lekker uit frustratie de taart zelf op.

Spelen jullie wel is bordspellen??;)

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Luna: Ik had dat vorige week, Tara was mooi aan het sabbelen op een liga, en ineens brak er een heel stuk af.
    Ik schrok me kapot, heb meteen het stukje uit dr mond gehaald en de liga afgepakt. Nu durf ik het niet zo goed meer...

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    tis ook balen leonie kan wel janken van de pijn ben nu ook mn bed ingekropen. Van taart of cake gaat je huis wel lekker ruiken en ook lekker toch haha

12. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Leonie, ja precies, dat bedoel ik dus. Juliën stikte erin. Ben nu ook een beetje bang. O leuk, op en huis.

@Danjo, hé bah, beterschap, knuffel.

@Wendelaa, nee precies. Jij voelt het beste of het normaal is wat Tim heeft of niet! Je vertrouwt het niet en maakt hem de hele dag mee en zij niet. Jou gevoel moet er goed bij zijn en zo niet, moeten ze blijven proberen en zoeken! Hopelijk slaat de soya aan.

@Josien, hihi, poepbroek meegevallen??

@Sylvia, kijk jij ook gtst?? Hihi. Nee we gaan pas kijken als het huis verkochti s.

@Shaula, pittig dagje gehad zo te lezen! Even lekker ontspannen in bad dan.

@Natalieh, je hebt flink je best gedaan vandaag lees ik1!

@Baby en Curly, bedankt, denk niet dat we het snel verkopen maar we hebben niet zo’n haast. We zullen zien.

Verder heb ik nog een topic geopend, misschien is het voor jullie ook wel herkenbaar dus plaats de link even. Hopelijk komt het niet te zwaar over.. Is gewoon een algemene vraag. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/198648-angstig-sinds-geboorte-mijn-zoon.html

13. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Luna, ga zo ff je topic lezen.

@Leonie, ik zou een taartje bakken hoor ;). Van ellende kan je hem altijd zelf nog opeten, toch? :D

@Ligastukjes, Sam bijt zelf echt stukjes af en kokhalst af en toe ook wel eens als het nog een beetje groot is. Voordeel van die 4 maanden liga's is toch wel dat het meteen hartstikke week wordt in dat mondje. Ik maak me er niet zo heel veel zorgen om. Hij moet het toch met schade en schande leren denk ik dan.

Liefs,
    Josien

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Autostoel, hier wordt het trouwens de Pearl. Die past op de Familyfix ;).

15. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Danjo Echt balen joh dat je nog steeds zo'n last heb! beterschap!

Leo ik heb er totaal geen verstand van huiszen verkopen enz.. maar het is iig erg gastvrij als je een taart gaat bakken!
    Succes ermee!!
    Bordspellen speel ik nooit eigenlijk, we hebben het ook niet.. Jij wel?

Luna ja ik ben echt een doorgewinterde gtst kijker hihi! kijk echt al vanaf dat ik zo laat op mocht blijven:D
    Kijk je ook gtst? ga ff je topic lezen!

16. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Danjo doe het rustig aan meid!

Leonie ik zou ook een taart bakken. Kont helemaal goed het rondleiden zaterdag :)

Luna ik ga zo je topic lezen.

Shaula Feli nog met de 6 maanden.

Sylvia wat heb je toch mooie meiden!

Josien viel de poepbroek mee?
    Fijn bij dokter alles goed was.

Wen wanneer moest je nou voor helmpje?

Lig al lekker in bed :)
    Lig al lekker in

17. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Goedemorgen :)

18. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Goedemorgen,

@iedereen:
    Werkse, fijne vrije dag en beterschap....:)

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Rose, ik heb voor morgenvroeg een afspraak bij Livit hier in den Bosch. Maar kan ook vandaag terecht in Tilburg.
    Ga alleen zo eerst even bellen of het dezelfde soort helm is, want anders ga ik dus niet naar Tilburg

20. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    goedemorgen!

wendelaa, succes vandaag. Hoop dat het meevalt met het helmpje.

hier, vandaag strijken, boodschappen doen, zusje komt eten en poetsen.

Deel Deze Pagina