Morgen allemaal. Gisteravond belde de fysio van Emma nog voor haar uitslag van haar meting. Ze heeft wel een iets afgeplat hoofd, maar hoeft geen helm op. Wel wil hij kijken of we nog iets meer kunnen gaan stimuleren om haar voorkeurshouding te wijzigen. @half jaar, alle kindjes die een half jaar zijn; gefeliciteerd. Ik ben even kwijt geraakt wie dat allemaal zijn op dit moment. @soepstengels/liga, daar beginnen we voorlopig nog niet aan. Ik deed zo af en toe rijstebloem door de melk. Maar sinds gisteren wil Emma dat niet meer drinken als het er doorheen zit. Dus geven we maar gewoon weer zonder. Ook de groente-/fruithapjes gaan er niet lekker in, dus ook daar stoppen we maar even mee. Vandaag word het voor Emma en mij een shopdag. Ik ga op pad voor een tweedehands zadel voor mijn jongste paard. Hoop wel snel te slagen, kunnen we nog van het zonnetje gaan genieten.
ga ff klagen, ben blij dat mannetje thuis is want ik heb mega last van mn bekken wat doortrekt na rug en benen ,kan echt bijna niks meer op dit moment....pffff eigewijze ikkkkk
@Danjo....laat dit nu een les zijn voor je! Zo is toch ook geen doen, doe nu eens rustig aan!!!! Je hoeft niet alles te kunnen en te doen...... Laat je vertroetelen door je ventje en rust wat uit vandaag
hallo! jeetje, ik heb alles gelezen, maar er blijft niet zoveel hangen.... gisteren gewerkt, daarna vergadering en toen kon ik nog even knuffelen met tess voor ze naar bed ging! ik zag mooie foto`s voorbijkomen van de meeting, van de meiden van sylvia. shaula en jaja, senna en dylan een half jaar oud alweer.... wat gaat t snel he? ik ga zo ons topic van toen nog eens lezen, ben benieuwd! bordspellen, ik ben gek op colonisten, maar ook ouderwetse spellen zoals monopoly en kaartspelletjes. jammer genoeg zijn er niet veel mensen die mee willen doen. teun kan niet tegen zijn verlies. als ik bv een keer weer yahtzee gooi, vliegen de dobbelstenen door de kamer! haha shaula, helpt de rijstebloem nou? heeft senna de afgelopen nachten beter geslapen? las ook over zieke mama`s en kindjes, allemaal beterschap! luna: haha, dus lekker gedouched vóór t verven! sloppy, zelf proberen rustig te blijven en niet je stress op megan overbrengen. misschien is t een korte periode. je zegt dat megan er goed uitziet, dus ze kan vast tegen een stootje. tuurlijk wil je dat je kind goed drinkt en slaapt, maar als je zelf onrustig bent, merkt megan dat ook. ik heb makkelijk praten, maar heb t zelf ook 2 weken gehad met tess, en ze reageerde echt op mijn stemming. wat een heerlijk weer. ik ga eerst ff t dorp in, dan een wandeling maken. fijne dag!
danjo, sterkte meid!! Leonie, ik zou geen appeltaart bakken hoor. Klopt idd dat je zelf rondleidingen moet geven. Er bestaat ook een kans dat er helemaal geen kijkers komen.... wij hebben het destijds niet gedaan, aangezien we wel veel kijkers hadden.
danjo, meid! nu moet je beter luisteren naar je lichaam hoor! volgens mij moeten we allemaal even streng voor je zijn... beterschap, hopelijk knap je op nu je mannetje thuis alles uit je handen kan nemen. vind t echt balen voor je, de hele winter baal je van de kou en sneeuw, nu schijnt eindelijk de zon en heb jij weer zo`n pijn... knuffel voor jou!
Goooooooooooooooodmorning, the suuuuuuuuuuuuuuun is shining....i feel good! Danjo, let je wel een beetje op jezelf! Beterschap! Nathalie, shop ze! En fijn dat Emma geen helmpje hoeft! Luna, succes met het helmpje. Hopelijk is die in tilburg ook goed, dan kun je al vandaag! Ik heb gereageerd op je topic. Ik heb je trouwens ook een PB gestuurd. Ik kon niet alle info die ik wilde vertellen op het forum plaatsen. Leo ik zou ook lekker een taartje bakken hoor. Wie weet helpt het Hier wordt de oudste net wakker dus die ga ik maar eens uit bed vissen. Senna heeft helaas vannacht weer niet zo goed geslapen. Was om half 2 alweer klaarwakker....zucht....het komt vast wel een keer
goedemorgen! moet zo weer werken heb ik wel weer zin in. Verder weinig te melden, Fleur sliep weer lekker door, en ligt nu gezellig te spelen! Fijne dag allemaal.
Ellen wandel ze!! En nee Senna slaapt helaas nog niet beter... Bordspellen; hier een fan! Monopoly, Risk, Catan, Triviant etc. Helaas doen we het nu vrijwel nooit meer sinds we kids hebben. Komt wel weer als ze wat ouder zijn
morgen dames. zo weer werken hier! verders weinig te melden de zon schijnt heerlijk!!!!!!!!!!!!! danjo:rustig aan he en ind nog als de dag van gisteren dat we smsten hihi. wen: oke ik ga in het groot en ken essink niet succes vandaag met helmpje toch? leo: spannend open huis ben benieuwd! liga: binnekort eens proberen hier! jaja
Heb vandaga idd afspraak in Tilburg, kan morgenvroeg ook terecht in Den Bosch. Net Tilburg gebeld om te vragen of ik me nog kan bedenken als ik daarben...ze moest wel lachen, ben zo onzeker nl over t hele gebeuren. Nou ga een mopperende Tim in de MC leggen en dan maar opweg naar Tilburg...zucht
goede morgen! Ff vlug Jaja gefeliciteerd! Dylan alweer 6 maanden! gaat snel he! Wendelaa succes vandaag! Danjo jeetje dat is echt ff rot zeg! idd rustig aan doen want dit is toch ff weer een terugslag of niet? Zo lees dalijk wel ff verder..
@Josien: Ja ze probeerd al te kruipen! Ze gaat op d'r handen en knieën zitten en dan wibbels ze heen en weer.........tot ze om kukeld @Ellen: Ja rustig blijven is het belangrijkste Ik heb inmiddels ook wat gelezen en er is een methode dat je in de slaapkamer mag blijven staan tot dat je kindje slaapt. Dit gaat redelijk goed, ze heeft gister al veel beter geslapen als de dgn er voor en nu ligt ze ook in d'r bed Ga nu ff opschieten want mn vriendin belde net dat ze koffie komt drinken.