Wendelaa, heel veel succes meid!!!!! ROSE: GEFELICITEERDD! NOg wat leuks gekregen?? Danjo, beterschap meid! Nu ga k weer, wou hier ff op reageren. ben drukkkkkk..
Ooh ik lees het al! Vast wel een dikke kus gehad toch? En wedden dattie wel wat koopt! Fijne dag iig, je hebt er echt TOP weer bij!
Rose gefeliciteeeeeerd! Wat een weertje. Net lekker met de meiden naar de speeltuin geweest. Straks weer even lekker naar buiten... Ooooooh ik wil een tuin!! Als ze dat stomme huis van ons nou eens opleveren! kan ik me dit soort dagen gewoon lekker in de tuin liggen!!
Gefeliciteerd! rose! ik zag het al staan bij hyves maar heb meerdere van jouw naam Maak er een leuke dag van! het weer heb je alvast mee!
Shaula heerlijk he dat weer! word er helemaal vrolijk van! wij gaan zo meteen even naar de speeltuin is altijd een succes! Ow en een tuin snap je helemaal! wij hebben ook geen tuin.. Vind dat echt jammer want buiten dat het voor jezelf lekker is kunnen de kids daar ook gewoon lekker rustig spelen en je heb alles bij de hand zeg maar.
@Rose haha...ik dacht dat het aan mij lag! Maar hier ook niemand online, terwijl ik normaal allang tig x wordt aangesproken door bepaalde personen
rose gefeliciteerd meid, een hele fijne dag sylvia een behoorlijke terugslag maar het is een leer die ik even nodig had. hier aan het genieten van de zon en naomi, ze heeft net een liga op en zat werkelijk helemaal onder . Zal als ik op de pc zit ff spammen. wendelaa hoe was t in tilburg
Rose, gefeliciteerd Danjo, beterschap Curly, fijn dat je aan het genieten bent Joenka, hoest met jou? Wen, ja want dan had ik je al gestalkt wilde ff weten van vnaochtend enzo haha Hier alles goed, een blij mannetje, die nu 's vonds rijstebloem in de fles erbij in krijgt, vanaf vanavond want hij trekt t niet meer zo lang. Groete en fruit gaan super! en hij eet ook best netjes. Wat een lekker ding, hoe lastig de beginperiode was enzo hoe fijn het nu is. Ik zit met een halve keelonsteking thuis, schoonmams heeft boodschappen gebracht en is even met Tijn wandelen en ik ga rustig aan doen want wil morgen wel ff werken. En het partime werken is lekker, soms als het lekker gaat denk ik, goh volledig thuis, ook fijn maar van de andere kant, even wat anders en collega's enzo heeft ook meer waarde en we hebben allerlei leuke dingen in het vooruitzicht en het is lekker weer en ik geniet gewoon! Oja, gister helmpje aangemeten, 9 april halen we m op, met een stoere legerprint en zijn zonnebrilletje is binnen gekomen.
@Rins, een babybanz zo te zienStoerrrrr...... Het aanmeten, tja, stond zo weer buiten haha. Vond het maar weinig voorstellen, Tim moest op schoot...kreeg folie om zijn hoofd en vervolgens werd er een gipsafdruk gemaakt. Met een half uur waren we weer weg. Vriendelijke man dat wel. Tim vond het allemaal prima en reuzeinterressant. had wel wat gehuil verwacht, maar helemaal niets. 13 april is het helmpje klaar en wordt die helemaal op maat gemaakt verder. O en wij hebben een blauwe genomen. Vond de rest toch allemaal wat te druk enzo.....
Rose, msn deed hier hetzelfde! Shaula: Ooooh ik begrijp je HELEMAAL!!!! Had nooit verwacht dat ik een tuin zou missen, maar nu we alleen een balkon hebben denk ik dr wel anders over.. Rins: Leuke zonnebril!!
Wendelaa: Fijn dat Tim zo rustig bleef. En met een half uurtje alweer weg, dat is snel. Ik vind helmpjes met printen ook te druk. Ben benieuwd!
hier ook weer even komen koekeloeren, hoe gaat het met iedereen??? Hier ook geen tuin , 3 kamer appartement met 2 kleine kids... dus alleen een balkonnetje helaas Jammer hoor!