@Rins: Leuke zonne bril hoor! Sterkte met je keel! @Annas: Hier gaat het redelijk goed.......meisje maakt een groei door en wil alles tegelijk leren en dat gaat niet zo goed @shaula: Ja ik hoop dat ze je huis snel opleveren want het is nu heerlijk in de tuin! Op welke kant zit straks jullie tuin? Het was heel gezellig met mn vriendin Ze had d'r kleinste man bij zich en die was heel lief met Megan. Daarna ben ik ff 1,5uur wezen lopen met Megan en ze heeft heerlijk een uur liggen slapen!
Sloppy, we hebben straks een tuin op het zuid-westen. Lekker he zo wandelen met dit weer! Net weer buiten geweest met de meiden. Senna vindt het allemaal prachtig nu ze in de gewone kinderwagen ligt/zit. Ze is uitgeput in slaap gevallen hier thuis Anastasia; hier ook nog een 3 kamer appartement met 2 kleine kids. Ben blij als ik hier weg ben en iedereen zn eigen kamer heeft Nu slaapt de jongste nog bij ons op de kamer. Leo, jullie gaan ook op zoek naar een huis met een tuin als jullie huisje verkocht is?
@Rose: gefeliciteerd! @Anas: hoe is het bij jullie? Vanmiddag zijn manlief en Fleur me gezellig op komen zoeken op m'n werk was wel heeeeel leuk!
jeetje, respect voor jullie, met een (of twee!) kind (eren) in een 3kamer appartement... maar volgens mij hebben jullie allemaal plannen om te verhuizen! rose, gefeliciteerd! heb t helemaal gemist meid... hier doen wij ook niet aan cadeaus, gaan dan liever samen wat leuks doen. sloppy, mooi dat het beter gaat. wen, goh, dat duurde maar ff. wel gek dat je nu bijna n maand moet wachten... rins, moet jij ook zo lang wachten op dat helmpje voor tijn? anas, hier gaat t ook heel goed. hoe is t met jou? danjo, lekker ff genieten van t weer en je meissie. rustig aan he? hier lekker gewandeld, in de tuin gezeten, en ook nog wat gepoetst tussendoor! vanavond lekker niks, heb gtst al n week niet gezien, dus ik ga straks met de pootjes omhoog op de bank! vraagje: gebruiken jullie t gewone babybadje nog? tess is zo druk met haar benen (denk dat ze blij is dat de spreidbeugel even af is) en zet zich steeds af. ze past er echt niet meer in, en rechtop zittend wordt haar rug zo koud... dan blijf ik bezig met kannetjes water over dr heen gieten, en kan ik dr haar niet eens wassen. ze zit nu eigenlijk altijd in de tummy, of ze gaat mee onder de douche. wij hebben geen ligbad. de tummy wordt ook wel krap, aangezien wij een soort michelin-meisje hebben... haha
@Ellen, ik wist van te voren dat het zeker wel 2/3 weken kon duren voor de helm klaar zou zijn. Al had ik gehoopt dat het eerder 2 als 3 weken zou zijn @Maia, wat lief! @Badje, ik gebruik het babybadje idd nog steeds. Maar Tim zit er tegenwoordig in hihi, wil niet meer liggen en valt best mee hoor met die kou. Ik was eerst zijn haren en dan kan hij zitten.....billen doe ik voor hij er in gaat en voor de rest gebruik ik geen zeep vanwege zijn huid. Groot bad zal hij in gaan als hij in t badzitje kan, want anders vind ik dat veel te laag om vast te houden
@Badje: ik gebruik het badje al maanden niet meer. Neem haar altijd mee onder de douche, of we gaan samen even in bad, veel makkelijker! Maar ik lees hier steeds dat de beebjes lekker spartelen... heb ik hier geen last van Fleur gaat liggen genieten, echt prinsheerlijk, en spelen en spetteren is er hier (nog) niet bij. @werk: ja tuurlijk even pronken. En daarna even lekker buiten in het zonnetje gezeten, even lunchen. Wilde ze mijn appel hebben, ging ze het stuk wat ik had afgebeten en dus geen vel meer had helemaal aflikken hihi.. was zooo grappig.
maia: wat leuk!!! wen: jeetje efe wachten dus nog! tuin: mmhhh wij hebben ook een heerlijke tuin en zodra het echt mooi weer wordt zet ik het grote 360 zwembad weer op ik kan niet wachten! badje gebruik ik hier nooit meer en in de tummy wil meneer ook niet want dan weigerd hij om te gaan zitten! wij gaan dagelijks zelf in ons groot bad en dan gaat hij lekker mee! vandeweek trouwens voor het eerst eens de bubbels van ons bubbelbad aangezet nou hij vondt het geweldig werdt helemaal razend hihi. shaula: leuk dat senna zo geniet in de kinderwagen er is ook zoveel te zien he haha. jaja
ik wil jullie echt niet gek maken hoor maar ooooo ik kan niet wachten tot het echte mooie weer heerlijk dobberen in onze achtertuin hihih
@Shaula: Dat is heerlijk! Goede tuin @Badje: Wij gebruiken hem ook niet meer. We hebben nu een bibabad en dat is geweldig! Ga nu weer ff een fles maken..........nr 6 voor vandaag en we zijn er nog niet...pfff Met de hapjes erbij heb ik veel voer werk
Hé allemaal, zo ben net terug van mijn werk. Oppas was toch wel bezorgd om Juliën. Hij had zich verslikt in zijn slaap en ze moest hem uit bed halen om hem weer op adem te krijgen. Komt door die klote verkoudheid. Verder geen temp. verhoging. Hij drinkt nu alleen moeilijker. Leuke foto's zag ik voorbij komen! @Rose, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! @Wendelaa, fijn dat het meten allemaal goed is gegaan. @Danjo,wat vervelend dat je bekken nog zo opspeelt zeg. Misschien toch nog een bezoekje aan de dokter? @Rins, leuke zonnebril! mag ik vragen waar je hem hebt gekocht? Misschien is het voor ons wel een goed idee aangezien Juliën in juli meegaat naar Mallorca... All, bedankt voor jullie reacties op mijn topic. Hoopte al dat het niet te zwaar overkwam want het is gewoon even mijn gevoel op dit moment. Vandaag heb ik er helemaal niet bij stilgestaan dus het valt allemaal wel mee. @Werken, ik begin me toch wel vaker schuldig te voelen als ik aan het werk ben. Dan wil ik ineens zo graag naar hem toe... En dan moet ik bijvoorbeeld nog een halve dag.
Heb hem hier besteld http://www.vakantieinkopen.nl/my-first-shades-baby-zonnebril-navy-blue.html Zondagavond besteld en vanmiddag zat ie netjes in een doosje in de brievenbus. @ All, thx voor de reacties @ Helmpje, hier 2,5 week. Duurt ong. gemiddeld 2 wkn om zo'n ding te maken. @ Bad, tijn spettert en schopt er ook op loas. Vanmiddag had hij in de gaten dat als hij met zijn handje op zijn beetje "slaat" het dan ook erg grappig is haha
@Maia, zo he! Wat een zwembad zeg....als ik dat hier neer zet is heel de tuin vol hahaha @Rins, schijnt dat ze erg muzikaal worden van zon helm Die man vertelde dat ze het geluid van helm tegen spijlen van de box of bed helemaal geweldig vinden....misschien een duetje later