Met dit weer krijg ik ook zin om mijn tuin(tjejejejejeje) op te gaan knappen! Tegels schrobben, rommel weg brengen, plantjes neerzetten...maar goed, na morgen wordt t weer bagger haha
Heee dames, Sorry dat k heb niks laten horen, want het is zo hoop gebeurd bij mij. Ik moet eens keer een verhaal gaan schrijven, maar dat komt eens keer wel. Het gaat goed met me en de kleine lieve jochie ook. Hij is inmiddels bijna 5 maanden en laatste cb op 8 maart woog hij 7580 en 67,5 cm!! En aan hem te zien is ie weer lekker bij gegroeid En HOE IS BIJ JULLIE?? Heb jullie wel gemist Groetjes Jo
Fijn dat alles goed gaat met de kleine...en ach, we hebben allemaal weleens geen tijd voor hier toch(oke, behalve ik hihi) @All, waar zit iedereen!!!! Geen hond hier, op de chat of msn...zijn we zo op elkaar afgeknapt na de meeting?
@Jo, hoii @Wen, haha nou dat zal wel meevallen toch? Ik ben "ik mis je" aan het kijken op de EO. Moet toch ook eens msn gaan aanmaken.
Weer bij gelezen nu even reageren. @ badje, soms doe ik Emma nog weleens in het badje. Ze spetterd niet echt, ze speelt wel wat met het badeendje. Het meest nemen we haar mee onder de douche. Vinden we makkelijker en sneller. @ tuin, wij hadden tot 3 jaar geleden een hele kleine tuin waar je net 1 setje tuinstoeltjes kon plaatsen. De tuin grensde toen gelijk aan het water. Maar ze hebben toen van het waterschap op 10 meter achter ons huis een nieuwe dijk aangelegd en het water gedempt. Het gedeelte tussen ons huis en dijk hebben wij er als tuin bij kunnen kopen. We zijn er super blij mee, zeker nu met Emma. Kan ze lekker daar ravotten. En het heerlijke is dat die nieuwe dijk niet toegangelijk is voor andere, dus we hebben gewoon nog privacy.
Rose, Gefeliciteerd!!! Heb je nog wel iets gekregen?? Badje, Britt gaat al tijden niet meer in het kleine badje, gelukkig hebben we een groot bad (190 cm) waar we samen ingaan paar keer per week. Tuin, wij woonden hiervoor in A'dam zonder buiten en heb nu een heerlijk grote achtertuin (115 m2) daar genieten we echt van. Zal even een fotootje van zoeken.....
Dit is een gedeelte van de tuin. Dit is de tweede zomer dat we er wonen, dus moet nog wel e.e.a gebeuren.
blij ei, hoe was het trakteren op je werk trouwens gister? (mocht je het hier al gemeld hebben, sorry dan heb ik het gemist)
Morning!! Britt is vroeg wakker.... Ze wilt nog niet eens de fles. em oja, ze heeft ontdekt dat ze kan gillen haha, gelukkig zijn het alleen kreetjes en geen concerten.
goedemorgen. zo weer werken. @jaja & curly: wow wat een tuinen ... mooi @wen: je bedoelde jaja's tuin de mijne is een chaos deze wilde ik jullie niet onthouden. Van gisteren, toen ze bij me op mijn werk kwamen.
leuke tuin curly maia mooie foto hoor schattig. tuin hier niet zon grote maar kunnen er makkelijk zitten met een bups , en dr is ook ruimte voor naomi straks :d hij is volgens mij 3 meter nog wat breed en 10 of 12 meter lang . als we de schuur na achter zouden doen was ie veel breder maar vind het best zo
@Maia...oeps..bedoelde idd jaja. Wat een leuke foto!...dat is nog eens aan de Raply(?) methode doen haha @Danjo, nou dat klinkt als een grote tuin hoor hihi @Curly, gaaf tuinset! Nou ja, lounge set meer @Tuin, hier echt mini hoor. breedte van het huis en 3 meter diep ofzo. Was groter, maar er staat nu een schuur die net zo breed is als de tuin haha....ja was of minder thuis of een berg reptielen in huis. Wij zitten bijna nooit in de tuin. Als het echt warm weer wordt, is het net een sauna. Staat heel de dag de zon op. Plus dat Rudi extreem last van hooikoorts heeft en dus liever binnen zit. Maar goed, volksbuurt he, dus zit dan voor aan de deur Daar is het lekker als het buiten 30gr is
Wendelaa hier staat ook de hele dag de zon erop hoor erg vervelend soms maar kan goed tegen de warmte. Hier kan ik naomi sochtends ook uit bed halen en dan rustig ff wat voor mn zelf doen voor ik dr de fles geef. moet zo na de arbo van het uwv ben lichtelijk zenuwachtig want zou niet weten wat ik me ervan moet voorstellen