hihi wen, inderdaad. Ze wilde hem ook niet meer teruggeven maar normaal krijgt ze haar eten nog netjes gepureerd hoor, maar vond dit zo schattig @tuin: naja, die van ons is ongeveer 8 x 8 dus redelijk groot, maar het is een rotzooi. Denk dat we er volgend jaar iets aan gaan doen. @nathalie: zoo dat is wel lekker. nou ik ga meisjelief maar wegbrengen en daarna naar m'n werk. Moet vandaag even vroeger beginnen dus wordt een lange dag.
Goedemorgen! @ curly leuk he al die geluidjes @ Maia wat een lieve foto! werkse! @ Danjo succes meid! @ Nathalieh lekker uitzicht Veel plezier met babyzwemmen.
Rose, heb je nog een leuke dag gehad gisteren? Danjo succes!!!! Maia: Wat een leuke foto! Dat lust ze wel zo te zien.. Curly: Mooie tuin hoor, en wat een super gave lounge set! Wauww! Natalieh: Mooi hoor zo bij het water!
Vandaag ook weer een druk dagje.. Vind het heerlijk om bezig te zijn op t balkon met dit weer! Wou dat ik een tuin had, was ik helemaal los gegaan! Vanmiddag even bloemetjes kopen!
Hallo hier Pieterburen!Gister de hele dag op bed gelegen met koorts tussen de 39.4 en 38.8.Mijn meisje was een dag naar mn tante en die was rond 19 uur weer thuis.Vandaag gelukkig ietsje beter alleen nu begint mn meisje te hoesten..Hoop niet dat het door zet! @Shaula;heb je Senna ook al brood gegeven?Dat mag toch vanaf 6 maanden? @Josien;Fijn dat Sam is goedgekeurd! @Danjo;hoe is het vandaag met je bekken?Succes dalijk! @Luna;ik ga dalijk je topic lezen,die babybanz kan ej bij prenatal kopen @Rose;nog gefeliciteerd meid!Hoe was het bij de kapper?? @Rins;hier ook zon Babybanz bril in huis! @Ellen;Dyoni gaat ook in de tummy of mee onder de douche..ik heb zon shantala tub die lopen wat breder dan gewone tubs @maia;wat een leuke foto!! Vraagje;met dit lekkere weer, gaan jullie ukkies dan nog in een voetenzak?
Tara heeft het omhoog kruipen in bed helemaal in de gaten. Gisterochtend na de eerste fles trof ik haar zo aan in bed.. Naar boven gekropen, en tussen de spijlen door het hemeltje pakken!
Leonie, wilde meid heb jij. Wel schattig hoor, ze kijkt zo lief. Babyd, w.b. voetenzak, ik gebruik hem nog wel, maar twijfelde ook. Denk als vanmiddag de zon doorkomt, haal ik hem er wel uit. Had hem gister ook helemaal losgeritst.
@Leonie, wat schattig die Tara van jou! Wel zou ik nu de Klamboe buiten handbereik ophangen, opknopen of achter het bedje hangen. Anders kan het gevaarlijk worden. Maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen. Hebben jullie al een trouwdatum??
lieve foto's leo En inderdaad wat Luna zegt uitkijken met klamboe Hier gelukkig nog niet de klamboe ondekt hahas Ik Rits hem vanmiddag ook even los baby!
onze tuin: Bekijk bijlage 60943 was vorig jaar aan het begin, we hebben er nog nieuw gras in laten leggen en er staat nu een waterornament op de plek van het bosje links achterin
@Natalieh, Leuk uitzicht hebben jullie zeg! Heerlijk. @Baby, goh, jij bent wel heel ziek geweest dan! gelukkigvoel je je al wat beter! Juliën zit nu nog in de voetenzak, maar gaat er als het boven de 18 graden uit komt echt niet meer in. Het is al zo'n zweetbeertje. @Danjo, best nog een grote tuin toch! @Wen, lekker in de voortuin op een kratje bier! Familie slang en co erbij. hihi. Msn komt nog. Is under construction. @Curly, super mooi jullie tuin.