Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    ****EGO****

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, we krijgen in de week van 12 april de sleutel van ons nieuwe huis!! :D :D :D

****EINDE EGO****

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Baby, dat is minder :( Beterschap!!

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Shaula, gefeliciteerd!!!!!!!!!

@Baby, arme meisje....dikke knuffel voor Dyoni

4. Maia

Maia Niet meer actief

@baby: hoop dat het niet doorzet

@voetenzak: heb hem er nog wel opzitten, omdat ik de wind nog wel koud vind aanvoelen en ze heeft nog niets van slofjes of schoentjes ofzo dus ik vind het koud voor alleen sokjes. Of ben ik nu heel truttig? eerlijk zeggen ;)

@luna: fijn dat hij wat is opgeknapt

@nathalie: wat een heerlijk uitzicht!

@leonie: geweldige foto's!

@slapen: hoe kleden jullie je kindjes met dit weer 's nachts?
    Ik ga maar eens op jacht naar een zomerslaapzakje.

@danjo: geweldige foto! Fleur vindt een liga ook heerlijk :D maar ik heb wel een slabbert en opgestroopte mouwen ;) (niet da thet helpt van d'r vieze vingers smeert ze ook gewoon in haar haren enz.. maar het gaat om de gedachte hihi)

@anas: fijn dat mike weer goedgekeurd is! Hij groeit lekker

@shaula: oo lekker een boterhammetje ;)

@baby: beterschap voor Dyoni :(

@voeten: die worden hier vastgehouden alsof ze bang is dat ze er vandoor lopen

@Shaula: oooo gefeliciteerd :D lekker hoor!

nou volgens mij heb ik iedereen gehad ;) ga zo weer even alvast wat taartjes bakken (voor morgenavond een opdrachtje) en verder bankhangen enzovoorts...

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Voetenzak, nope hier niets meer in de maxi-cosi liggen.
    Dik vestje aan, sokjes goed opgetrokken...
    In de wandelwagen vandaag ook alleen een vestje aan, was zo warm. Kids hebben ook gewoon in een t shirt gelopen vandaag, nou ja Tim gelegen hihi

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@danjo, weer even terug naar wat minder uurtjes dus. Zoveel pijn is ook niks. Wat schattig die foto’s!

@Josien, hihi, hier vandaag in dezelfde situatie. Mannetjes waren vandaag ook lekker thuis. Morgen weer vrij, dus hopelijk mooi weer.

@Jaja, super om te horen dat alles goed gaat. Pff Dylan is ook al 6 maanden, wat gaat het snel hé!

@anas, fijn dat alles goed was op het cb.

@Baby, hoe gaat het nu met je meissie?! Wat vervelend zeg, dat ze zo ziekjes is. Heerlijk vrij morgen. ;)

@Wendelaa, hahaha dus niet echt charmant om naar te kijken. Wel weer jammer…

@Shaula, woow senna is echt al oud!! Hihi. Lekker geshopt vandaag? Wat een goed nieuws van jullie huis! Ik wil ook….

@Maia, nee hoor niet truttig! Hmmm taartjes. Hou nou eens op over die taartjes ! haha. Ik krijg altijd zin in van die marsepijntaartjes met slagroom enzo als ik jou naam alleen al zie.

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

OOo ik heb nu al zin in morgen. Ga eens even shoppen want de salarissen zijn er weer. Alvast bij de H&M een bikini kopen voor op vakantie en kijken of ik nog wat leuks voor Juulz kan scoren.
    En een mooie string voor onder mijn trouwjurk!! Want daar hoef ik verder niks onder aangezien hij strapless is... lekker boeiend verhaal maar goed... ;)

8. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    luna: haha alvast veel plezier voor morgen.

baby: bah je meisje ziek veel beterschap hoop dat ze er niet al teveel last van heeft!

maia: nee hoor niet truttig op warme dagen haal ik de voetenzak eruit en als het kouder is gaat hij er gewoon weer in!

shaula: jaaaaaa eindelijk de sleutel leuk hoor!

jaja

9. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    heb niet alles terug gelezen. Ben weer een paar dagen neit geweest dus kan niet alles terug lezen.

danjo: leuke foto;a van de liga eten!!

ana: netjes hoor. Fijn dat ie weer goed gekeurd is :d

baby, rins: beterschap!!!! En dat met t mooie weer...balen hoor en baby: beterschap met je meisje ook! Hopelijk slaapt ze lekekr vannacht en is ze mrogen weer beter! Lekker hoor dat je jezelf vrij heb gegeven!

maia: ik heb wel slofjes aan, maar verder een zomerjas (wel romper en truitje met lange mouwen). Geen mutsje of sjaal meer ofzo

jaja: heerlijk m te horen dat het zo goed gaat met dylan!!!!

Hier een meisje wat erg gefrustreerd is. Probeert te draaien maaer wil nog niet helemaal lukken hahaha.
    Vandaag naar de dokter geweest. Ze heeft zichzelf helemaal open gekrabt op haar hoofd. Eczeem. Zo zielig, snachts ok wakker van de jeuk enzo...heel haar hoofdje is een wond van het krabben. Nageltyjes kort knippen helpt niet want die zijn binnen een paar uur alweer scherp (irritant he) Sokjes om de handjes gedaan.
    Maar goed, we hebben een zalfje gekregen en daarmee moet het binnen 2 weken over zijn. Zo niet, dan krijgen we hormoonzalf mee. Hopen dat het snel beter gaat!

Shaula: gefeliciteerd dat je eindelijk de sleutels krijgt!!! Jeeeee. Ik bel je zo wel ff :p

Ik ga nu maar eens een badje maken voor tessa. Morgen komt oma op haar passen. Lekker thuis!!!

alvast welterusten allemaal!!!! (ben er erg vroeg bij, maar heb geen tijd vanavond warschijnlijk)

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
  11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
  12. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Wendelaa; :D :D :D :D

Verrekte Mongol

13. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

haha koekwous! ;)

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    neeeeee, niet weer dee new kids!!! ;)
    ik hoor de hele dag niks anders.

shaula, superrrr dat je de sleutel krijgt! veel klussen dus binnenkort? leuk dat senna al brood heeft gehad. wat gaat t snel!

baby, beterschap met je meissie!

danjo, ok, dus weer minder werken en dan langzamer opbouwen dan je de afgelopen tijd hebt gedaan? ik hoop zo dat het snel beter gaat!

rose, succes bij de fysio morgen. en als je t niet vertrouwt, gewoon extra aan de bel trekken!

errug leuke foto`s gezien van tuinen, kruipende kids en huisdieren en liga`s. :D

hier gaat t super, alleen zit teun nu voorlopig in de meern op de bouw, wat betekent dat de wekker gaat om 4.45 uur... tess wordt meestal ook dan al wakker, ondanks dat teun heeeel zachtjes doet. ik geef haar dr speentje wel, maar 9 van de 10 keer gaat ze niet meer slapen. daarom `s avonds maar op tijd naar bed!

slaap lekker allemaal!

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Zooooo..... productief avondje achter de rug. Weer 11 maaltijdjes voor Sam gemaakt en in de diepvries gepleurd... Die kan er weer ff tegen.

@Babydream, dikke knuffel voor Dyoni! Hopelijk helpt het molletje haar lekker te slapen...

@Ellen, pffffff.... 4.45 uur! Jij liever dan ik! Waarschijnlijk lig jij nu al lekker op een oor dus.

Goed idee! Dat ga ik ook doen. Trusten allemaal en tot morgen!

Liefs,
    Josien

16. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Even bij gelezen en nu gaan slapen. Morgenvroeg weer op om te gaan werken.
    Tot snel!

17. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Nou gisteraaf was de temp opgelopen bij mijn meisje tot 39,5..Ik wist maar niet wat er aan de hand was tot ze in mijn vinger beet hihihihihi!!Ik voel de puntjes van een ondertandje!!!!!Domme mama had het niet door mevrouw beet dus maar even om het duidelijk te maken hihih..Hopelijk is de koorts dalijk een stuk minder!

@Shaula;jeej wat heerlijk van je huis!

@maia;hier in de wandelwagen heeft ze indd leren slofjes..s nachts 1 dekentje en een zomerslaapzakje..

@luna;shopse vandaag meid!

@sannie;ach arm meisje, hopelijk werk de zalf snel…

@ellen;oee das vroeg wakker…Hier ben ik vandaag ook helaas alweer om 5 uur wakker maar man en kind slapen nog…

@Josien;goed bezig jij!Wat staat er op Sam’s menu?

18. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Goedemorgen!

Drukke dag vandaag eerst zo naar cb dan naar dokter en om half 12 naar fysio pfff ;)

yeah Dyoon krijgt ook al tandjes :)

Druk geweest met kokkerellen josien.

Dat is vroeg Ellen hier ook vaak half 5 de wekker, gelukkig slaapt Eva wel door.

Danjo hoe is het met jou?

Zo ga maar eens douche.

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Baby, kijk slimme dochter....als je het niet kunt zeggen, dan maar zo hihi

@Josien, Sam heeft dus weer wat te kiezen haha

@Hier.....beetje zenuwachtig, om 10.45 bij de oogarts zijn met Tim. En straks laat ik m eerst even wegen op het cb

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen

@Jaja: Wat fijn om te horen dat het zo lekker met je mannetje gaat!

@Maia: Wij hadden al heel snel de voetenzak niet meer in de maxicosi......megan heeft het heel snel te warm. Wel heeft ze altijd schoenen of d'r ugg's aan. En ik heb ook altijd een dekentje voor d'r bij me.
    Je bent geen trut hoor, het is bij ieder kind gewoon anders.

@Tandjes: Die willen hier nog steeds niet door komen.......het lijkt wel een waterval die uit haar mond komt van kwijl maar verder helemaal niks. Maar het zal vast wel goed komen....

@Josien: Zeker productief! Wij geven nog steeds potjes..........was niet de bedoeling hoor maar ze eet nog steeds maar een half potje en dan zijn het de kosten niet en dan is het wel zo makkelijk :D
    Ook omdat ik nog gemiddeld op 6flessen per dag zit is het wel beter voor mij ;)

@shaula: Dat is geweldig nieuws!! Lekker klussen en voor het echte mooie weer begint in de tuin!

@Sannie: Ach gut dat is wel heel zielig voor Tessa! Hier vijl ik de nageltjes regelmatig dan blijven ze net iets langer minder scherp.
    En dat draaien, in een keer hebben ze het en dan willen ze niks anders meer doen :D

Ik ga vandaag een dagje naar mijn ouders toe........sloppyman heeft nacht dienst en dat is zo lastig in een klein huis dat ik een dag vlucht :D
    Lekker ff shoppen met mijn moeder en dan worden we altijd heeeeeeerlijk verwend.

Mijn schoonmoeder is nog steeds niet veranderd........als ik daar naar toe wil dan moet ik zelfs mn kind op de grond verschonen want het mag niet op bed! Pffff laatst had ik een spuitluier en doe dat maar eens op zo'n klein matrasje op de grond!
    Wel kopen ze vanalles nieuw in hun huis, en ze hebben geen geld, maar een camping bedje met verzorgings hoekje zit er niet (69,95) pfffff
    We hebben zelf een kastje neer gezet met wat spulletjes er in en die hebben ze nu ook gevuld met hun eigen (niet baby) spullen!
    Wat moet je daar nu mee??

Met Megan gaat het nu al weer twee dgn wat beter! Ze krijgt nu om 20.30 de laatste fles en dan slaapt ze door tot 7uur! En nu ligt ze zelfs nog te slapen :D Deze dgn kunnen ze me niet meer afnemen :D

Deel Deze Pagina