baby gefeliciteerd wendelaa suc6 bij de oog arts meid. Rose hier gaat alles zn gangetje. Ellen vervelend dat Tess wakker word van Teun Luna nog lekker geshopt Hier zo naomi uit bed halen en dan de fles en na het kdv en dan ga ik ook even 2 uurtjes werken
Danjo, is dat wel verstandig? Gaat het al wat beter met je? Werkze! Babydr: Hahah! Slim kind! Leuk zeg dr eerste tandjes! Mag je gaan shoppen voor tandenborstels! Krijgt ze daar ook een apparte kast voor? Wendelaa: Lachen die ringtones!! Vooral die 2e natuurlijk! Succes straks bij de oogarts, je hebt wel een zenuwappige week zeg! Maia: In de maxi doe ik tara een vestje of zomerjasje aan, en in de wandelwagen heb ik nog niet geprobeert. Luna: Wat bedoel je met strapless? Zonder bh enz? Mooi hoor, hoef ik niet te doen met mn zwangerschapstieten. Ellen, Wat vroeg!!! En ik al chaggie wanneer Tara zich om 7 uur meld, pff. MOet Teun nog lang zo vroeg eruit? Hier, hele dagen druk met klusjes doen in huis.. Denk je dat je alles gehad hebt. Nou niet dus! Gisteren de voegen opnieuw geverft in de douche, 2,5 uur bezig met erop doen. 2 uur bezig met eraf halen. Balkon op de knieen schrobben. Nu heb ik rugpijn, ook handig want ik moet nu het andere balkon. Fijne dag iedereen, t is weer heerlijk weer!
Sloppy, wat een vreselijke schoonouders heb jij zeg... Ik heb helaas geen advies voor je. Veel plezier met shoppen. Wendelaa, succes straks bij de K.A. Leonie, zo hou je jezelf wel bezig, heb je nesteldrang?? geniet ook een beetje van het mooie weer he? Baby, oh ook al een tandje. Weer een mijlpaal! Hoe is het met de koorts? Geniet van je vrije dagen. Luna, Shop ze!! Hier, Britt was vanaf 6 uur al wakker. Wordt steeds vroeger, iemand tips? Ze vraagt dan nog niet om de fles....
Leonie lekker druk dus pffff, en dit is de afspraak nu elke dag 2 uurtjes behalve de woensdag. Curly sorry geen tips gewoon laten liggen en proberen te rekken tot dr normale tijd? hier is ze nu overdag wel veel meer wakker maar leg dr wel in bedje en ze vind het prima. ik ga Naomi weg brengen
morgen dames! curly: mis een tutje? danjo:werkse doe voorzichtig! baby: aaah een tandje hoop dat ze inmiddels er wat minder last van heeft! wen: succes met alles en ind een spannende week voor jullie! sloppy: wat fijn dat de nachten nu goed gaan! ellen: hier precies hetzelfde de wekker gaat hier om half 6 en meneer wordt altijd wakker ik laat hem dan liggen met tutje in en dan valt hij meestal in slaap! VRAAGJE mis heel dom hoor maar ik koop nu allemaal potjes groenten en fruit en het kost me erg veel! hoe maak je zoiets zijn er nog dingen waar je rekening mee moet houden?????? gr jaja
@Jaja: dat wil ik ook graag weten Hoe maak je zelf de baby voeding...........ben niet zo'n keuken princes Sloppyman kook altijd. Nu is het nog niet zo duur omdat ze maar halve potjes per keer eet maar straks 2potjes per dag vind ik ook wat veel........
goedemorgen! Al een productief ochtendje achter de rug... eerst geknuffeld met Fleur toen manlief wegging, toen gevoed, toen mijn taart gevuld, net samen gedoucht en nu ligt mevrouw in bed. @baby: gelukkig is het maar van een tandje @danjo: werk ze. @sloppy: tja, weet niet wat je daarmee moet met je schoonouders. @wen: succes bij de oogarts. nou ik ga weer even snel verder met mijn taart. Dan kan ik vanmiddag tenmiste lekker gaan shoppen met Fleur kinderwagen heb ik hier dus dat is mooi...
Ik geef nu scheve opmerkingen in de hoop dat ze het begrijpen 8) Dat heel vroeg wakker worden hebben wij ook ongeveer 2wkn gehad........en nu sinds 2dgn is dat weer over. Vandaag heb ik haar zelf pas om 8.30 uit bed geplukt! Dat mag van mij elke dag wel Wel was ze om 4uur en om 7uur ff wakker en toen heb ik haar een speen gegeven en sliep ze weer verder........dat tel ik nu niet mee. Het CB vertelde ons dat ze op deze leeftijd als ze wakker worden je missen en de wetenschap dat je in de buurt bent is genoeg om verder te kunnen slapen. Vandaar dat een speen geven of even een hand op het hoofd je genoeg is. Daar moeten ze door heen en kan soms een paar mnd duren..........joepie
sloppy: oke nou hier wordt meneer ook nog vaak wakker snachts geen 12x meer maar toch! en ind een speentje erin en het is goed! en ind ik wil eten ook zelf maken meneer hier eet een grote pot groenten en fruit dus kost me erg veel allemaal! maar ben ook echt geen keuken mens manlief kookt hier ook! oja nog een vraagje meneer hier vliegt door zijn bed iedere keer wordt hij wakker en ligt hij boven de dekens te huilen hij kan niet stil blijven liggen snacht zelfs niet in een slaapzak mis iemand nog tips hiervoor???? jeetje wat een vragen hihi
@Jaja: hahahahahaha, wat hebben we het goed voor elkaar met onze mannen Ik heb zelf gedacht over de babycook maar ik weet niet waar ik hem neer moet zetten..........dus een goed kook boek voor baby's is ook welkom
Sloppy, thnx voor de info. Britt slaapt met een speentje, maar is echt klaarwakker. Ik laat haar wel liggen en dat vind ze prima. Babyvoeding, ik gooi alles door de blender. Groente eerst koken (of stomen in de magnetron) zonder zout te gebruiken. Bijv bloemkool, worteltjes, boontjes enz. Mocht de groente wat te dik zijn, dan doe ik er een beetje water bij. Bij de Albert hein hebben ze van die bakjes bloemkool voor 1 persoon geschikt voor magnetron, daar maar ik 2 porties van. Qua fruit gewoon schillen en door de blender.... mango is hier favoriet of perzik, banaan, appel en peer. Hopelijk hebben jullie er iets aan.
@Curly: Dank je daar heb ik zeker wat aan In wat voor bakjes vries je het dan in? Ja de vragen blijven komen nu hoor
Sloppy, ik heb bij de prenetal kleine roze bakjes gekocht (per 4 ongeveer maat van een klein potje). Ik vries het niet in, maak vaak per 2 dag (dus 1 vandaag en de ander voor morgen in de koelkast). Bakjes kan je ook bij drogist ofzo halen.
@Rose, ze doet het dus prima! @Leonie, als je klaar bent mag je hier ook wel wat komen doen hoor haha @Jaja, geen tips voor het gewoel van Dylan. Tim doet het ook, alleen die wordt er niet wakker van. @Hier, vandaag ff langs het cb geweest voor extra wegen. En weegschaal daar en in het zen anders z.h wegen niet t zelfde. Vorige week in het z,h was hij 6735 en vandaag bij het cb 7kg! Maar goed, sinds de laatste keer bij het cb dus toch aangekomen, niet veel, maar er zit een stijging in. Ook even advies gevraagd aan de verpleegkundige en afwachten wat de k.a zegt over de voeding en anders moet ik een afsrpaak maken bij de dietiste om te kijken hoe ik het aan ga pakken met bijvoeden
zo, was ik ook weer heel eventjes. vanmiddag gaat christian WEER met maureen naar de dokter toe.. ze heeft nou al voor de 3e dag op rij boven de 38.5 en hoest tot kokhalzen toe en je ziet dat ze een ontzettend zeer keeltje heeft. ook drinkt ze alle flessen niet meer leeg en is ze erg onrustig hierdoor.. zooo zielig!