Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    kk:succes meid het zit ook niet mee hoop dat het heel snel beter gaat

2. Maia

Maia Niet meer actief

ach kk, sterkte voor Maureen

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    KK beterschap weer met je meisje, wat een drama dan he als ze steeds ziek zijn !! Hoop dat het met het mooie weer beter gaat worden bij jullie!!
    xx

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jaja hier een leuke site , en idd alles door de blender heen en gaan met die banaan , als je geen blender hebt nu in de aanbieding bij de blokker ( heb zelf ook een nieuwe gehaald).

Wendelaa fijn dat er iig een stijgende lijn in zit meid

kk zit je niet mee met je meisje he bah, sterkte

Hier even voorzichtig in huis bezig boven alles alweer klaar, scheelt dat het daar altijd schoon is.

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
  6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ellen, mvj en ikzelf van harte met de 5 mnd van jullie meisjes

7. ja, gefeliciteerd met jullie kindjes die alweer 5 maand zijn!gaat hard he?

hier is maureen dus echt niet lekker.. ze viel net alweer tegen me aan in slaap en heeft maar een halve fles van 180 gedronken.. vanochtend ook al... arm poppie!

en eten koken doe ik ook zelf.. maureen krijgt peer die ik met de staafmixer fijn maak en ook gekookte worteltjes krijgt ze.. anders wordt het veel te duur hoor..

8. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    he knuffelkonijn een dikke knuffel vanuit friesland!! niks aan dat je kindje niet lekker is

hendrik krijgt nu 4x 210cc fruithap en meestal een half potje groentehap, ja ik ben tegemakkelijk en koop eigenlijk altijd potjes bij de poisz bonbebé. voldoet goed.
    jelle eet natuurlijk wel met onze pot mee, fruit is meestal knijpfruit appels amnderijnen etc. maakt hij niet zoveel van ja 2 partjes maar dat vind ik niet genoeg. hij trouwens wel gek op banaan eet ie zo maar op.

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Fokje maakt toch niets uit geef ook wel potjes hoor , maar vaak als we wat eten wat zei ook mag eet ze daarvan mee en vries ik wat in

10. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Thanks voor de link Danjo ga meteen kijken :)

KK beterschap met je meissie!

gusam hoe is het met jou?
    Hoe gaat het met Riley en met de zwangerschap?

11. Gusam

Gusam Niet meer actief

@kk beterschap met je meisje.

Hier is Riley weer een beetje opgeknapt, maar ze is nog niet helemaal beter, ze klinkt nog heez.
    Slaapzak en naar bed hier lag Riley vanmorgen ook boven de dekens met slaapzak, dus ben ik benieuwt naar de tips daarvoor.

Ik zelf ben nu al 3 dagen misselijk met spugen, vandaag de ha gebeld voor toch maar weer de zetpillen, om 2 uur moet ik terug bellen.
    as maandag mag ik met Riley naar de ka en dan hoop ik dat ik gelooft word dat er iets niet klopt met de voeding. nu heeft ze totaal niets anders extra en nu is mijn meisje haar eigen weer.

En sorry dat ik er zo weinig ben, maar heb weinig energie en veel afspraken.

fijne dag dames.

XXX Gusam

12. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Hoi allemaal,

JAja, hoe ging de meting?

Danjo, ging het werken een beetje?

Lekker weertje he?
    Heerlijk, iedereen komt ineens weer meer naar buiten enzo.

Alle goed gekeurde kindjes, mooi zo!

Baby, gaat het herstel met je vader goed?

Maia, alweer druk aan de bakkerij ;)
    Ik heb in april een workshop *O* YEAH

KK, sterkte!

En wat hebben veel kindjes al tandjes.

Ik dacht dat tijn er een paar wkn geleden een kreeg, al dentinox uit voorzorg gehaald haha maar dit staat nog dicht inde kast ;)

Heb voor tijn laatst met weekendje weg een potje wortelen uit een pakket meegenomen, tijn had 2 uur krampen erna :( en ik vond het zelf ook niet lekker ruiken eerlijk gezegd.

Zelf koken vind ik niet erg, ff wat koken, staafmixer erop en verdelen in bakjes en ik kan zo weer 2 wkn vooruit, als ik genog bakjes heb haha, had er wel meer mogen halen.

Bij de xenos hebben ze een mooi formaat bakjes.

13. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Zo daar ben ik ook weer eens!

Heb wel alles terug gelezen, maarrr.....ga niet overal op reageren.

Wen: Ben benieuwd wat de oogarts gezegd heeft??

Rose: Jij naar de fysio, ben benieuwd....

KK: Tjee, weer niet fit! Beterschap voor je meisje

Danjo: Weer terug bij af! Balen joh! Nu echt maar rustig aan doen! Enne.....is Deventer al afgesloten????;)

Leo: Druk aan het klussen, met dit mooie weer????

Josien: Zo dus de 3 sterren maaltijden liggen weer klaar! Altijd handig!

Gusam: Vervelend dat je zo misselijk bent! Suc6 bij ka

Hier vanmiddag vrij! Had vanmorgen BHV (brand) en had vanmiddag vrij genomen omdat mijn schoonouders op wintersport zouden/moeten zijn! Maar is wel erg lekker hoor! Deur open, Boaz ligt lekker te slapen. Net het andere gedeelte op de wagen gezet, gaan we straks Britt maar lekker lopend uit school halen! Verder krijgt Boaz fruithap, maar hij is niet enthousiast zeg maar! Peer nu 4 dagen gehad en vandaag banaan...

Vanmorgen heeft hij een ochtendje bij mij op het kdv gezeten ivm cursus en geen oppas. Was helemaal top gegaan.
    Morgen hebben we de crematie pas laat om 16:45, moeten er om 15:30 zijn. Eerst de kids weer onderbrengen...

14. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    danjo: je bent geweldig en wat een leuke site en van de blender had ik ook niet dus efe snel bij de blokker halen thanks!

gr jaja

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zijn ogen opzicht zijn goed.
    Li +3 ,re kon ze niet goed meten want hij zat niet stil, maar dat is heel normaal bij deze leeftijd. Pas als het + 8 of 9 is moet je je zorgen gaan maken.
    Maar als we er nu niet al iets aan doen, dan geheid dat rechts een lui oog word/blijftt en naar buiten blijft staan.
    Dus nu iedere dag 15 min links afplakken en over 2mnd weer terug komen.
    Ze gaan het nu gewoon goed in de gaten houden en ontwikkeling van zijn ogen volgen

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    hmm...ontdek net dat ik weer ongi ben.
    Maar gelijk de gyn gebeld en maandag gaat EINDELIJK de spiraal er weer in haha..bah....

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Rins hier gaat het redelijk hoor met die 2 uurtjes, balen dat Tijn krampjes krijgt van een potje.

Joenka dacht net aan je haha das raar, ik zou het niet weten of dter al is afgesloten dom gelul allemaal. Je bent dus lekker drukjes en ja het is heerlijk buiten he. heel veel sterkte morgen knuf.

jaja blender was nu 17 of 18 euro en lekker smoothies kun je er ook mee maken jammie.

wendelaa super dat de spiraal erin gaat yeahhhh

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Rose is een leuke site hoor vanaf 6 mnd , maar ik zou dr zelf ook mn inspiratie op los laten gaan

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
  20. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    *Inbraak*

Ik kreeg net een sms van Kk, en ze moet toch weer met Maureen naar het ziekenhuis, ze denken rs virus..

*uitbraak*

Deel Deze Pagina