Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    O wat klote zeg!!!
    Hoop dat het toch mee valt met Maureen

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    kk klote zeg beterschap voor je meisje

wendelaa super lieve foto maar had ik al gezegt

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Hoop ik ook.. Arme Maureen. En natuurlijk ook kk en christian.. Blegh.

4. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    KK & fam. Sterkte

Wen, die tim toch...

Danjo, leuke site zeg, ik zet m ff bij mn favoreiten.

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sloppy: Nou als ze zo moeilijk doet was ik er niet vaak langs gegaan!
    Lekker dan!
    Waar doet ze moeilijk over? pff.
    Succes met shoppen!

Knuffelk: Aah! Dikke knuffel voor Maureen, en ook voor jullie natuurlijk. Wat een zorgen!
    Hopelijk is jullie meisje snel weer beter.

Curly: Thanks voor de tips voor eht maken van een groente/fruit hap! :D

Wendelaa: :D Dat dacht ik niet! Ben blij dat ik even zit!

Ellen, Mvj en Danjoo gefeli met de 5 maanden!! :D

Joenka, ja helaas wel. Kan niet anders. Zaterdag open huis en had niet verwacht dat er zooveel gedaan moest worden.
    Heerlijk wandelen met dit weer.
    Succes en sterkte morgen!

Wendelaa: Nou hopelijk helpen de stickers!
    Wel fijn dat ze zeiden dat t normaal was bij deze leeftijd!
    Aah! Wat een schattige foto!

Knuffelk: Aaaaah dat meen je niet !!! :(
    Wat erg, ik krijg er koude rillingen van.
    Sterkte meid!

6. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Wen: Mooi dat zijn ogen op zich goed zijn! En een kwartiertje afplakken is goed te overzien toch? Wat een geweldige foto!:D

Danjo: Wat lief dat je aan me dacht! Als het tenminste positief was;)...

KK: K.. dat is weer balen zeg! Hopen dat het allemaal meevalt!

Ellen,Danjo & Mvj: Gefelic met jullie 5 maanden kindjes!!!

Leuke site alleen waardeloos artikel;), zware vrouwen en vrouwen die veel aankomen tijdens zwangerschap krijgen zware kinderen??? Oke ik ben niet slank maar ik was bij Boaz slechts 12 kilo aangekomen en bij Britt 30 kilo8)...

7. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meiden wil even laten weten dat ik niet veel tijd meer heb omdat ik terug iets meer dan full time werk
    vind het wel jammer maar kan niet alles bijlezen
    mis het hier wel heel erg
    xxx

8. zo, we zijn thuis MET maureen en MET vernevelapparaat helaas.. wel weer vorm van rs, maar we moeten het een weekje met het vernevelapparaat thuis proberen en anders gaan ze een andere oplossing zoeken :(

9. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    kk: jeetje zeg wat een ellende weer heel veel beterschap hoop echt dat het snel beter gaat! *dikke knuffel*

jaja

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @KK, hebben ze er een verklaring voor waarom ze er zoveel last van blijft houden?

11. Maia

Maia Niet meer actief

pfff pittig en heftig allemaal kk! Sterkte voor Maureen en hopelijk knapt ze met dit apparaat snel weer op.

@wen: fijn dat de ogen in elk gevoel goed zijn op zich en hopelijk gaat het afplakken werken.

Hier lekker wezen shoppen vanmiddag. Manlief zal wel een rolberoerte krijgen als hij ziet waar ik mee thuisgekomen ben ;)

oftewel:

12. Maia

Maia Niet meer actief

vond het zelf wel meevallen ;) 4 setjes, een zomerjasje, 2 sandaaltjes, een slaapzak :)

o ja, en deze wil ik jullie ook niet onthouden :) ben hiermee lekker bezig geweest vandaag en wordt over een uurtje ongeveer opgehaald!

13. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Maia: Leuke kleren hoor! Heerlijk zomer!
    En....ik dacht dat je die tas gekocht had, zag niet dat het een taart was:D:D:D:D. Echt super goed zeg!

14. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Vandaag met Dyoni, mn moeder en tante wezen shoppen!Dyoni is echt weer schandalig verwend, en mama kon niet slagen hahaha..Ze is vandaag gewoon weer een vrolijke troela dus denk echt dat het door t tandje kwam!

@Ellen;hmm ik ben gewoon gaan rekken met Dyoni en op een gegeven moment kwam ze zelf later, dus gewoon de 1e fles later geven zeg maar

@jaja;ik doe meestal gewoon groente met of zonder een aardappeltje koken en dan pureren.Meestal maak ik veel en doe het in die bewaarbakjes van avent in de vriezer

@Rose;mooi dat je meisje weer is goedgekeurd bij t cb!

@Wendelaa;nou mooi je mannetje groeit iig weer!En hij is dus even een kapitein 1oog!Blijft een stoere bink hoor en Dyoon blijft gek op hem hihih..Maar jeej je spiraal!Hoop dat je niet zo lang vloeit als ik pfff..

@kk;pff houdt ook niet op bij jullie he?!Phoe weer rs!Nou ik hoop dat het apparaat helpt!

@Sylvia;koop jij wel eens bij Klein Beginnen???Vandaag zo’n gaaf setje vandaan van Little Feet/Moodstreet!

@Ellen,mvj en Danjo:Jeeej jullie meiden vandaag ook alweer 5 maanden!

@Rins;nou mn vader is een week geleden geopereerd maar het herstel valt hem tegen..Vind het te lang duren maar ja geduld is een schone zaak zeg maar

@Joenka;je hebt t maar weer druk meid..Sterkte morgen

@maia;hihih mijn berg was nog ietsiepietstie groter..enne die roze schoentjes heb ik ook lief he!..maarrre dat jasje die roze waar heb je die vandaan?Ik heb ook zoiets voor Dyoni maar dan met een geruitte omslag..oooh die taart is gaaaaf!!!!!!

15. nee, het ene kindje is vatbaarder dan de andere en aangezien maureen een redelijk heftige vorm had van het rs virus, kan het zijn dat de longetjes EXTRA gevoelig zijn... dus dat kan het zijn...

maar ook ben ik maandag met haar bij mijn moeder geweest en toen was ze al niet zo lekker, maar mijn moeder heeft ook nog eens 2 hondjes en rookt gewoon waar de meisjes bij zijn, dus dat prikkelt ook nog eens extra.. voorlopig moet ik huizen waar word gerookt vermijden..

16. leuke kleertjes maia.. en je kan niet zien dat het een taart is zo snel! goed gedaan joh!

17. Maia

Maia Niet meer actief

dank jullie dames :) ben er ook wel trots op ;)

@baby: ja, maar niemand overtreft het aantal kleertjes dat jij koopt ;) ik vond dit al heel veel hihi :D
    btw, mijn jasje komt bij de V&D vandaan, heeft bij de mouwtjes een rood/wit geblokte omslag.

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @KK, ja t is idd zo dat kindje met rs vatbaar zijn voor ieder virusje wat langs gewaaid komt.
    Maar wel klote dat het bij Maureen dan steeds zo hard aanslaat dan...Tim blijft hoesten en snotteren enzo, maar is er gelukkig niet ziek van.
    Wel raar, is mijn mening dan, dat je moeder gewoon rookt waar ze bij zijn, zeker gezien de achtergrond van Maureen.

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @KK, sterkte meid! Weer een vorm van RS... :(. Ik hoop dat het snel toch een beetje beter gaat zodat ze sowieso niet in het ziekenhuis hoeft te blijven.

@Maia, wat een leuke berg kleren weer en wat een mooie taart. Ik moest echt even drie keer kijken om te zien dat het een taart was! Geweldig gemaakt! Ik wou dat ik zo creatief was.

@Danjo, die link heb ik hier van de week ook eens gezien met die babygerechtjes. Ik werd meteen geïnspireerd. Gisteren heb ik kidneybonen met rijst gemaakt, zoete aardappel met worteltjes en zoete aardappel met broccoli. Zeker de broccoli leent zich goed voor het smeuïg maken in een hapje. Ik ben bij de andere hapjes heel benieuwd of ze niet te 'dik' zijn of met te veel stukjes. Ach ja... hij moet het toch een keertje leren. Ik heb er in ieder geval mijn best op gedaan. Nu nog hopen dat ie het lust.

@Wendelaa, oh..... hee herkenbaar die foto met dat afgeplakte oogje. Ik heb het zelf ook altijd gehad. Bijna al mijn babyfoto's zijn met sticker. Succes!

@Joenka, stom artikel hè? Ik was ook maar 9,5 kilo aangekomen met Sam, maar hij was toch echt bijna 10 pond.

De rest.... sorry ff vergeten! Dikke knuffel voor iedereen!

Liefs,
    Josien

20. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hé allemaal,

Zo wat een druk dagje vandaag. Wezen shoppen met Juliën en zo te zien aan bovenstaande foto's heb ik het nog netjes gehouden. ;) Verder net naar de smid geweest om ringen uit te zoeken, maar ik ben er nog steeds niet uit. De man was niet vrolijk, maar ik kon gewoon echt niet kiezen. Ik hou zowiezo niet van die standaard ringen en aangezien dat in trouwringen bijna altijd het geval is, wordt het nog moeilijk.

Ik denk niet dat ik verder echt alles onthouden heb maar probeer het even, voor de rest. Sorry, hopelijk niets belangrijks over het hoofd gezien.

@KK, veel sterkte met Maureentje. Het houdt maar niet op hé!

@Baby, al wat beter?

@Maia, leuke kleertjes en mooie taart zeg!!

@Wen, hahahahaha die ringtones! Die eerste was ook om te gieren.

@Danjo/Josien, creatief met hapjes zo te lezen. haha

Deel Deze Pagina