Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

NOu dat was ook het eerste wat in mij opkwam!
    Ik was meteen weg gegaan met zon achtergrond! Daaggg.

2. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    maia, wat een gave taart. Zo eentje wil ik er ook wel voor me verjaardag......

KK, ik schrok een beetje van het ZH bericht, maar begreep dat je weer thuis bent. Hoop dat het vernevelen helpt.

Leonie, graag gedaan, vers is toch het lekkerst. Al krijgt Britt ook af en toe ene potje hoor.

Wendelaa, stoere tim hoor met z'n piratenoog.

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

oooh maia ik heb hetzelfde jasje vandaag voor Dyoni gehad!Wat leuk hebben onze meiden hetzelfde aan deze zomer hihihih

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wen, jeetje, je bent er maar druk mee met al die artsenbezoeken en controles enzo... hopelijk helpt de pleister!

kk, beterschap met je meissie, wat erg alweer rs! ik kreeg er kippenvel van toen ik t las. wel fijn dat ze lekker thuis is.

leo, teun zit de komende week zeker nog in De Meern, maar heeeeeel misschien moet hij daarna een periode naar hoofddorp...:( dan moet hij er uit om 4.15 uur. heb tess vanmorgen gewoon een half uur laten jammeren, en toen sliep ze weer in zonder dat ik er geweest was. jammer dat ik haar toen al snel wakker moest maken omdat ik moest werken...

danjo, hoe ging het werken vandaag?

joenka, sterkte morgen!

maia, wat een gave kleertjes! en die taart!!!! toen ik eroverheen scrollde dacht ik dat je ook n nieuwe tas had gekocht, dat zegt toch wel wat over je kunsten! wauw!!!!! (sorry voor alle uitroeptekens, maar dat moest ff haha)

baby, tess krijgt `s morgens ook geen fles hoor, als ze zo vroeg wakker is. als ik niet hoef te werken, krijgt ze m gewoon pas om 8 uur. ze vraagt er ook niet echt om. jammer dat je niet geslaagd ben voor jezelf. ach, kleren kopen voor je kind is toch ook veel leuker!

kk, sorry, ook van mij een negatieve reactie, ik snap niet dat je moeder rookt waar je kids bij zijn! zeker omdat maureen al zo ziek is geweest...

zo, hier weer weekend, ik ben best wel weer moe na twee lange dagen! tess heeft t weer goed gedaan op t kdv, de andere ouders kennen haar allemaal al, omdat ze altijd zo vrolijk lacht naar iedereen! hahaha best wel trots!

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    o ja, danjo en mvj, gefeli met de 5 maanden van jullie meiden!

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Babydr: NOG MEER????? Hahah!
    Wel liefdat je zoveel krijgt.

Ellen: pfff, wat sneu ook voor Teun. Ik zou echt rete chaggerijnig zijn elke ochtend zo vroeg eruit! Ligt hij er savonds ook vroeg in?
    Maar goed dat ze zelf door sliep!

Maia super leuke kleertjes, en dat jasje: wauw!
    De taart is ook weer superr mooi.

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    O foei, ben ik helemaal de meiden vergeten te feliciteren met hun 5e vermaanddag!
    Mag nog wel toch??? Bij deze; Evi, Naomi en Tess...gefeliciteerd!

Nou zeg, werd net om 19.15 nog door de k.a gebeld haha.
    Was ervan overtuigd dat hij t vergeten was....
    Conclusie, idd blijven doorgaan met de soya.
    Nu begon hij er wel ineens over dat het niet zeker is dat het GEEN KMA is. Maar als Tim het goed doet op de soya, gewoon geven. Want wil ik zeker weten dat het kma is en geen lactose-intolerantie, dan zou ik pepti moeten pakken. Daar zit natuurlijk wel lactose in.
    Maar goed, morgen even de dietiste bellen om een afspraak te maken....
    En stom! vergeet te vragen om een recept ofzo...zodat ik het vergoed kan krijgen.
    Nou ja, misschien dat een dietiste dit ook kan en mag

8. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Heey meiden,

Ben jullie niet vergeten hoor... lees wel nog mee maar het reageren lukt gewoon bijna niet... sorry...

KK, *&^% zeg!! Hoop dat het vernevelen helpt en dat de lente snel door mag breken!! Weg met al dat gesnotter!!

@joenka, gecondoleerd met oma... ( beetje laat maar zeker gemeend! )
    @baby, heb je ook een nieuwe kledingkast gekregen bij al die kleertjes???? hihihi....
    @maia, wauw wat een gave taart!!!!
    @ochtendfles, wij laten L. ook altijd even kletsen hoor in de ochtend... en dat vindt ze ook helemaal niet erg, als ze echt honger heeft horen we het wel... (en de buren ook...hihi )

@all... dikke knuffel!

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maia heerlijk geshopt zie ik en wat een mooie taart weer zeg

baby je meisje weer heerlijk verwend :D, past het nog wel in de kast haha

kk fijn dat ze weer mee na huis mocht sterkte hoop dat ze snel opknapt.

Josien zo jij bent druk aan de kook geweest :D maar wel leuk ik wil straks ook lekker rijst met courgette en vis etc maken

Luna ook wezen shoppen haha , en balen dat je niet DE ringen kan vinden.

iedereen aan de shop kbs komt volgende week pas hoor :D hier gaat het na dr spaarrekening.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wapa geef niks meid

wendelaa groot gelijk heb je en voor een recept kun je ook gewoon de ass bellen.

Ellen vervelend dat Teun zover weg moet zeg bah , het werken 2 uurtjes is te doen maar na maandag gaat het sowieso wat slechter maar ja komt wel weer.

zo ondertussen de eagles aan het kijken die op de klote krijgen dus ei jij een goeie avond weer :D

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    haha....hier ook een vent die aan de buis gekluisterd is.

@Danjo, o dan zal ik idd de assistente ff bellen morgen...

Ik heb trouwens 2 blaffende kids in huis hihi

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @KK: Heel veel sterkte!! Meid jullie krijgen het ook echt niet cadeau! Ik hoop dat je meisje snel opknapt!

13. zo, ff snel bijgelezen.. ben helemaal kapot.. vanavond muziek geoefend van de kerk, voor de dienst van zondag.. alle medeleven die ik kreeg.. heb flink van me afgehuild daar.. baal er zo van.. genieten gaat elke keer maar zo kort.. eerst christian op de 5e kraamdag redelijk kritiek in ziekenhuis, toen esmée kroepaanval, toen christian weer naar het ziekenhuis, toen maureen in ziekenhuis en nu alweer zo ziek! blegh, laat die zomer maar komen!

14. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    kk jeetje arme maureen! het zit jullie idd ook niet echt allemaal mee he! Beterschap! en ik hoop dat het vernevelen werkt!

Maia wauw wat een geweldige taart weer! het leek net een echt tas! echt heel mooi!ook leuk geslaagd zo te zien!

Baby Dyoni is dus weer lekker verwent! ik ken die winkel wel ben er een paar keer geweest. Erg leuke dingetjes hebben ze daar!Als je nou nog een keer in de stad bent dan kan je mischien ook eens een kijkje nemen bij coccinelle de outlet daar hebben ze soms ook weleens wat leuks hangen maar dat gaat meestal wel snel.
    En Ook al een tandje opkomst! gelukkig had ze daar de verhoging van!
    Oja en wie is jouw teamleidster op je werk? was een vraag van mn schoonmoeder;)

Wendelaa ach die Tim met s'n pleister! staat toch wel stoer hihi!
    Gelukkig zijn ze er nu achter gekomen!

Roken waar kindjes bij zijn vind ik echt not done! ik zou er ook niet bij gaan zitten maar mn spulletjes pakken en weg gaan.
    Mijn schoonmoeder rookt ook maar echt nooit in bijzijn van de kinderen dat was voor haar vanzelf sprekend

potjes wij koken meestal vers en noa eet eigenlijk gewoon met ons mee inzo verre bv bloemkool en een aardappeltje en verder niks toegevoegd ofzo. Als wij iets gekruids eten dan eet ze een potje maar vind dat zo zonde omdat Noa niet echt heel erg fan is van avondeten dus na een paar hapjes al geen trek meer heeft..

Luna hoe is het eigenlijk met je haar afgelopen? heb je toch nog het permanentje laten zetten? Dus nog niet geslaagd voor de ringen! groot gelijk het hoeft toch ook niet in 1 dag te gebeuren.. je moet het wel echt heel mooi vinden als je een keuze maakt

Verder ben het echt allemaal alweer vergeten:(

Vandaag een lekker avondje voor mezelf heerlijk!kinderen slapen (al een tijdje) Dominique is voetbal kijken bij zijn ouders!dus heb het rijk voor mezelf:D vanmiddag eerst naar de kinderboerderij geweest met een vriendin en daarna lekker gezondigd en bij de mac gegeten en nu zit ik met een bak ijs voor(achter?) de pc:p.

15. 0babydream0

Nou helaas gisteravond kreeg Dyoni toch weer koorts(38,8) dus een pcm erin en lekker naar bedje.Hoe lang mag ze eigenlijk koorts van die tandjes hebben?..Mevrouw slaapt nog lekker en moeders is alweer wakker..wordt er een beetje moe van iedere keer zo vroeg wakker maar ja…dan ga ik zo maar strijken hahaha

@Ellen;hmm lastig met Tess,dan heb ik ook geen idee sorry.Heerlijk he dat ze zo vrolijk is!

@Wen;hihih zo te horen is die arts zoals je al zei echt een verstrooide professor!

@wapa;nee die kleding is in maatje 74 dus als 68 niet meer past wordt de inhoud geswitched hihih

@luna;moeilijk he trouwringen uitzoeken!Ik vond dat ook zo moeilijk..Uiteindelijk heeft manlief zijn voorkeur uitgesproken en ik me aangepast hahahah

@Sylvia;heeft coccinelle een outlet??Waar zit die dan??Ik heb nu momenteel Hanneke why?…En leuk even kinderboerderij altijd leuk voor de kids!

16. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Vannacht lekker geslapen.
    Om half zeven bij de fysio zijn en dan krijg ik te horen of ik weer voorzichtig mag gaan paardrijden of niet.
    Daarna werken tot 14.30 uur en dan om 15.30 uur een afspraak om de belastingpapieren in te vullen.
    En daarna is het weer lekker lang weekend.

17. 0babydream0

@nathalie;spannend zeg!Succes hoop dat je weer mag rijden!

18. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    wen ik heb je een pb gestuurd!

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sylvia, geslaagd dagje en avond dus voor jou!
    Kan ook niet anders met dat weer van gisteren

@Baby, voor Dyoni geld de zin; beter verwend als verwaarloosd hahaha

@Nathalie, duim voor je dat je weer groen licht krijgt.

@Jaja en ik jou ook;)

@Hier....zucht....gaat minder met de kids.
    Tim gisteravond 39gr en hij snotterd en hoest(tandjes?)
    En waar ik al bang voor was, Eva komt net ook met 38,1 uit bed.
    Die hoest....pppffff....niet normaal!

20. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Baby die zit in de van oldebarneveldstraat dus bij de bijenkorf en de burgerking gewoon rechtdoor lopen en dan zie je het vanzelf aan je rechterhand. Het zit niet echt goed gelegen vandaar dat de meeste ook niet weten dat het er is.

Toen na de neeting had ik verteld dat je ook bij kraamzorg rotterdam werkt vandaar de vraag ze dacht mischien kent ze je dan.

Meestal als het tandje door is hebben ze vaak er geen last meer van mischien nog een tandje ernaast die doorkomt?

Wendelaa zielig hoor 2 zieke kindjes! of het een tandje kan zijn weet ik niet omdat Eva ook ziekjes is.. Vind Tim die pleister niet erg?

Nathalie succes vandaag! hoop dat je weer groenlicht krijgt om te gaan rijden!

Het bnieuwe klokje van Luna staat sinds vorige week op kwart voor 7! mag niet klagen het is alleen ff wennen:p

Deel Deze Pagina