haha zo leuk! er staat n kast met spiegel direct achter me (ja, wij hebben n heel klein computerkamertje...) en tess zit heerlijk te kletsen tegen zichzelf en lacht gewoon hardop naar dr eigen spiegelbeeld!!!
@danjo: werk ze @curly: succes bij de arbo @kk: fijn dat de nacht goed gegaan is! @jaja: hier ook nog geen tandjes hoor. En ook al weken flink kwijlen enz... ze heeft 1 tandje ieniemienie stukje door (vanaf heel snel al) maar dat heeft toen niet doorgezet. Dus dametje hier vinden wij ook nog tandloos. @ellen: leuk is dat he, spiegels! Is met Fleur ook enorm grappig! Oo ik moet zo even de mobile redden van de grijpgrage handjes van mevrouw
wij houden de kbs in eerste instantie gewoon zelf. zijn wel van plan met haar verjaardagen iets kleins te geven, en een bedrag op de rekening te storten. ze worden vaak al zo verwend! o ja, ik wil al n poos wat doms vragen, zie hier wel eens n afkorting voorbij komen, maar kan er niet achter komen wat t betekent.... :9 OMG ???? ja, ik ben blond...
o ja... ik ben gisteren precies 5 maanden na de bevalling voor t eerst ongesteld geworden... en ik begrijp nu waar jullie t over hadden, zo`n eerste ongie na n zwangerschap. ik loop leeg!
@Ellen..OMG= O My God..... En nu eindelijk ongi dus! Ik ben t sinds gister voor de 2e keer en meer last van als de 1e x hihi
@spaarrekening: wij hebben er eentje gekoppeld aan mijn rekening en ik spaar maandelijks 5 euro voor haar en eventueel geld wat ze verder krijgt van mensen, ons (verjaardag enz.) stort ik daar gewoon naar toe en tzt zullen we wel kijken hoe of wat.
haha ok, dat is niet zo erg dat ik dat niet wist...dat zeg ik nl nooit! ik ga tess ff badderen. rechtop, in t baby badje. kijken of ze dat leuk vindt.
Baby: Wat vervelend elke keer zo vroeg wakker. Kun je niet eigenwijs je ogen dichthouden dat je na een half uurtje weer in slaapt of ben je echt klaarwakkeer? Natalieh, succes straks. Ik hoop voor je dat het weer mag! Spaarrekening, wij sparen nu nog niet zoveel omdat we zelf het geld goed kunnen gebruiken. Straks willen we wat meer iedere maand over maken. Zelf heb ik altijd heel veel op mn spaarrekening gehad, als ik dan een nieuwe fiets ofzo nodig had, werd dat daar vanaf gehaald. Wou ik een nieuwe kamer , werd t daar vanaf gehaald. Had ik een verjaardag. Werd t daar vanaf gehaald. Dat ging eigenlijk prima. Voor onzin mocht ik het echt niet gebruiken. Studie werd gewoon door mn ouders betaald. Ellen: haha Tess ook al gek op zichzelf? Tara vind zichzelf ook helemaal geweldig. euh..... ik weet het niet meer!!!
Hier weer n druk dagje! Ben nuu even gauw aan het ontbijten. Dan Tara naar mn ouders brengen, daar blijft ze logeren omdat ik nog heel wat moet doen in huis, en we zijn zo beperkt in wat we kunnen doen als Tara thuis is. Ze word best snel wakker, en alle kamers grenzen aan 1 hal. Dus als ik in de keuken sta moet ik al bijna op mn tenen lopen. Morgen met open huis is het ook niet handig als ze erbij is. Vind het wel lekker. Dan de stad gauw in, dan naar le soleil. En dan aan de slag thuis! Fijne dag iedereen!!
@Leonie, spannend morgen dus! Duim echt voor jullie dat er een koper tussen zit.... Jeetje wat heb ik toch een hekel aan als ik het cb moet bellen! Moet dus een afspraak maken met de dietiste voor Tim, maar hier kun je ze dus niet rechtstreeks bellen..... Net poging gedaan, maar de afdeling die ik moet hebben weer in gesprek. Dus zo nog maar eens proberen
Ellen wij hebben nog geen spaarekening voor de kinderen maar dat willen we wel gaan doen zodat als ze later op hun zelf gaan of iets dat ze een mooi bedrag ervoor hebben.Luna dr klokje ging eerst tussen 8 en half 9.. was gewoon een beetje verwend door die tijd. Hoeveel sparen jullie voor de kinderen? wij moeten het voor 3 doen dus het kan geen vetpot zijn. Curly succes bij de arbo! Leo succes! ik hoop ook echt voor jullie dat er morgen een koper bij zit! en lekker dat ej je handen vrij heb vandaag en morgen! Wendelaa hier ook altijd een drama om die lui aan de tel te krijgen! ten eerste is het een 0900 nr en wij hebben alleen maar gsm dus dat tikt aardig aan. En dan kom je eerst bij een centrale en dan word je weer doorverbonden en dan heb je meestal nog eens 5 min wachtijd. Daarom bel ik ze ook bijna nooit! maarja als het echt nodig is dan kan het niet anders natuurlijk!
waardeloos wen, belachelijk dat je ze niet rechtstreeks kunt bereiken! leo, succes vandaag, en morgen ook natuurlijk! hopelijk krijg je veel kijkers. heb net tess` nagels geknipt, zet ik k3 op, met media player. zit ze mooi naar die figuurtjes te kijken, kan ik rustig haar nagels doen, haha! badje ging redelijk. wel lastig met haren wassen enzo.
sylvia, wij sparen 25 euro per maand voor tess. voor een volgende zou ik dat dan weer vanaf de geboorte doen.
ooo dames heb net effe vanalles teruggelezen op het forum toen ik bezig was met bevallen hihi. wat hebben jullie met me meegeleefd lieve dames hihi. nagels knippen: haha dylan is dan net een meisje hij vindt het heerlijk als ik zn nageltjes ga knippen! wen: gggrrrr das altijd waardeloos duurt altijd eeuwen. leo: heel veel succes vandaag hoop dat je morgen kopers krijgt! sparen: mmhh hier nog geen spaarrekening geopend er staat een spaarpotje voor hem maar ga binnekort er toch mee eens mee beginnen altijd fijn voor later. jaja
deze tip was: luuf onder de voetjes smeren (dun laagje) en dan warme sokjes aan. christian had de sokjes ff in magnetron gedaan
Nou, heb ze te pakken gehad....maar wat schiet ik er mee op! Kan pas 27april terecht!??! Tot die tijd durf ik echt niet aan bijvoeden te beginnen hoor..... Moet 19april bij het cb zijn, afwachten wat hun ervan vinden