@Ellen, jij ook lekker geshopt dus! Hier ook goed geslaagd bij de wibra....3 zomerbroekjes voor Tim, zwembroekje voor Tim, slaapzak, 2 jurkjes voor Eva en 2 boleros en dus ook maar een hoop kleerhangertjes haha Vind altijd zalig dat je daar zoveel spullen hebt, voor zo weinig geld
@Noa, ik snap dat je onzeker blijft wat dat betreft. Zeker omdat ze niet echt zwaar is, ook al volgt ze netjes dr lijn. En dan kunnen we wel met zn allen zeggen, dat je je gene zorgen moet maken, maar dat doe je dan toch... Tim drinkt 4 a 5 flessen van totaal 200ml. En die gaan tot op de druppel leeg
haha, ja dat voel je niet zo in de portemonnee! curly, maken ze dan foto`s in zo`n houten kistje enzo? ik heb t 1 keer gezien bij mijn nichtje, maar toen was t zo`n jonge troela die met n knuffeltje aan t rammelen was en heel druk om jasmijn heen liep en alleen maar zei: ga maar lachen, ga maar lachen. ze straalde niet uit dat ze t leuk vond om te doen. ben benieuwd of de foto`s van britt leuk zijn! misschien moet ik dan ook maar n poging wagen...
ja inderdaad, ze is altijd al niet zo zwaar geweest, ze is een mooi klein poppetje..... maar het blijft gewoon lastig voor mij dat ze haar flessen niet leeg drinkt.... maar goed niets aan te doen, zolang ze blijft plassen en verder vrolijk is zal het wel goed zijn
groente en fruit vind ze trouwens wel super lekker....maar wil ik nog niet te veel van geven als ze haar flessen niet leeg drinkt
ellen, idd ook dat soort foto's. Wij hebben in dec. ook foto's laten maken en toen deden ze dat niet. Deze vrouw was erg aardig en Britt vond d'r leuk, dus bleef lachen. Noa, misschien zit Yara in het sprongetje van 19 wkn?? Zolang ze wel goede plasluiers heeft zou ik me niet te druk maken. Krijgt ze al fruit? Is het anders een idee om daarmee te beginnen?
baby, gefeliciteerd met de vermaanddag van Dyoni! (was ik nog ff vergeten...) hoe gaat het nu met je vader? ik ga de badkamer poetsen... ZO geen zin in, maar t moet echt weer gebeuren.
hier a ik zo ook ff de badkamer schoonmaken... maureen ligt met zetpilletje op bed.. hoesten wordt absoluut niet beter (ook niet met ventolin helaas..) het leek eerst beter te gaan, maar dat was 2 dagen, nu lijkt het weer erger te worden en ze heeft ook pijn met hoesten.. morgen maar weer naar de dokter voor penicilline ofzo... curly, zulke foto's heb ik toen bij esmée ook laten maken.. wibra: hier 1 van die setjes die naomi ook heeft in 68 en 1 in 86 voor esmée, rompertjes voor esmée, babydoekjes, babybandana's voor de zomer en schoentjes voor maureen...
Noa dat slechte drinken ken ik wel maar met de 1,2,3 van bibi gaat het super en drinkt ze dus 4x 180 cc weg oke af en toe laat ze wel eens wat staan. met speen 2 van avent had ik hetzelfde als jou dus mischien het proberen waard, maar maak je niet al teveel zorgen he zolang ze haar lijntje volgt is het prima. Ellen naomi ligt altijd heel breed en vind de bak echt niet breed ze weet ook niet zo goed waar ze met dr armen heen moet maar hier ook nog geen buggy gedeelte hoor dat echt pas als ze goed kan zitten. wendelaa die zwembroekies waren zo gaaf he hihihi. baby nog gefeliciteerd kk ook lekker ingeslagen dus echt super hoor de wibra haha alleen de maten zijn soms beetje klein dus haal altijd kwa shirts een maat groter Zo hier bij de etos geweest en ff snel langs de jumbo heb ook al friso 2 gehaald waren nu in de aanbieding . wat zouden jullie trouwens doen ik heb nu nog 3 pakken 1 staan en nog wat in de bus ,dus ik schat dat als ze 5 mnd en 3 a 3,5 week is nummer 1 op is ....dan gewoon over gaan op 2 ?
Danjo, ik zou als naomi weinig last heeft van krampjes, spugen etc. gewoon overgaan op 2. Zeker omdat het maar een paar weken scheelt....
he meiden even weer een berichtje uit het noorden!!!!! alweer deel drie schrok ervan haha hier gaat alles goed, ben weer fulltime aan het werk (nou contract van 10 uren per week, maar vind het goed zo) mijn bekkenpijn is bijna helemaal over gelukkig!!!!!!!!! Hendrik doet het erg goed, krijgt vier flessen 210cc en fruithap en half groente hap en alweer in kleding maat 74 (68 past nog net) Jelle gaat ook goed, wil alleen niet alle middagen meer op bed, dus heb minder tijd voor mezelf en huishouden. moet hier wel erg aan wennen meiden een hele goeie week en tot snel
Curly ja zal dr net een week hooguit om hangen , naomi heeft nooit krampjes gelukkig Maar ga sowieso even overleggen met het cb ook over brood etc
fokje, goed te horen dat alles goed gaat met jou en je mannen. danjo, goed plan even overleggen. je zou anders eens achter op het pak moeten kijken van 1 en 2 en kijken wat het verschil is in voedingswaarden e.d.
volgens mij zitten er alleen meer voedingsstoffen in omdat je kind natuurlijk na 6 mnd ook actiever gaat worden in zn doen en laten
danjo, heb de bibispeen ook al geprobeerd, maar deze gaat haar echt te snel, dan loopt er meer langs haar mondje dan erin... heb nu maat3 spenen gekocht en ga dat maar eens uitproberen... nog even een trost mama momentje: vanaf gisteren draait Yara van rug naar buik!!!!
baby: belachelijk van de wandelwagen!!!! Wendelaa: Ahhhhh ik smelt... wat een lieve foto! Curly: Leuuk, ben benieuwd naar het resultaat. Drinken: Tara drinkt 2x210 en 2x 180.. Best veel dus! Ellen: leukk!! Paste die goed? Ik heb dr ook niet veel geld voor over hoor. kk: aah, beterschap voor Maureen. Danjo: Ik heb geen idee qua voeding.. Is de 2 voller ofzo? of wat moet ik me er bij voorstellen?( ooh ik lees t al ) En het lijkt me dat je dan gewoon kan beginnen...
danjo, bedoel je dat je pas de wandelwagen gaat gebruiken als naomi zelf los kan zitten? dat kan nog wel ff duren hoor. volgens mij mag je de wandelwagen best gebruiken als ze nog niet kan zitten, moet je m gewoon iets schuin zetten, of helemaal plat. voeding, zou gewoon over gaan als t pak op is en ze bijna 6 maanden is. kk, beterschap met maureen! ook alweer lekker ingeslagen, haha fokje, fijn dat t goed gaat met de boys! leuk om weer even van je te horen. jammer dat jelle niet meer altijd wil slapen `smiddags, heb je idd minder tijd voor jezelf en t huishouden! tess is erg onrustig vandaag, drinkt wel goed, maar t slapen is waardeloos. ze wordt steeds huilend wakker. vind t moeilijk om dr te laten huilen, normaal geef ik haar dr speen en slaapt ze weer, maar nu is t anders. heb dr ff laten huilen en nu is ze weer stil, ga zo maar weer ff kijken. jaja, heb je t gesprek al gehad? ik ben zo benieuwd! ga ff foto spammen van t setje dat ik gekocht heb.