Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Zo hier een meisje vlug in bad doen want die heeft een halve pot gel in dr haar gesmeerd! dacht al wat is ze lekker rustig hihi!
    En ik zeg ook altijd tegen Doom dat die z'n spullen moet opruimen! ik had het helaas niet gezien..

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @KK, nou ja zeg! Hoe is iemand er ooit opgekomen haha.

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    syl, hahaha heb je wel foto`s gemaakt? eigenlijk zou je man zelf moeten komen om de bende op te ruimen, vind je niet? hihi

wen, belachelijk dat t weer zo lang moet duren!

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sylvia, gelukkig was t alleen maar gel...

5. haha sylvia, inderdaad was het gelukkig maar gel, esmée heeft haar hele gezichtje een keer onder gesmeerd met sudocreme... oeps!

6. Maia

Maia Niet meer actief

@wen: zoo wat duurt dat lang! raar zeg :(

@sylvia: haha grappig ;)

@sparen: 5 euro in de maand. En een hoop extratjes van dingen die ik overhou met m'n taartendingetjes :)

7. wie weet nog een leuke baan voor ongeveer 20 uur?
    wil toch gaan werken en zou ook graag willen weten van de dames die zo'n 16-20 uur werken hoe dat gaat met kdv enz.
    zouden jullie pbtje willen sturen? wat hou je ongeveer over in de maand? werk je niet alleen maar voor de opvang?

8. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Hey meiden,

Heerlijk weekend... maar lijkt wel alsof ik thuis nu nog drukker ben dan op mijn werk ( terwijl dat ook geen rustig baantje is.... ) haha...

Vanochtend met beide kids bij de huisarts geweest en dinsdag aanstaande wordt van beide kids het tongriempje geknipt...!! De huisarts gaat het zelf doen... zo zielig maar wel beter... want het is inderdaad wel kort, niet te kort, ze waren allebei zo`n grensgeval... nou ja doe dan maar...

KK hoe is het nu met Maureen?
    Haha... gel... grappig... ( totdat het hier gebeurt, dan is het ws niet zo grappig.. hihi)
    Sparen, wij sparen voor beide kids 50,- per maand... en het is voor als ze gaan trouwen, huis kopen, studeren... enz enz.... oja misschien voor een wereldreis ofzo.. (manlief denkt daar anders over... haha.. )

Oh, daar gaat een beker drinken in mijn grindvloer... zucht.... nou hopelijk nog even tot vanmiddag!

doei!!

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wapa, druk druk druk daar! hoe krijg je drinken uit je grindvloer? opzuigen met keukenpapier?

kk, ik werk 27 uur, hou echt genoeg over! we krijgen redelijk wat kinderopvangtoeslag, dus per week 2 dagen kdv (flex-opvang, iets duurder dan reguliere opvang) kost ons zo`n 170 euro in de maand. valt mee toch?

o, hier wordt n meisje wakker, tijd voor de fruithap!

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Wapa. waarom doen ze het bij de oudste nu pas eigenlijk?
    En idd zielig, maar ach ze zijn dat snel weer vergeten zullen we dan maar zeggen hihi

11. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Sow.... nou straks maar even met de waterzuiger erover heen... NU is het idd met keukepapier en dan met water opdeppen en straks ga ik alles weer even dweilen en dan even bepaalde plekken met de stoomreiniger en waterstofzuiger en dan weer klaar...

Toen Milan geboren was, heb ik 5 maand lang heel veel pijn gehad met de BV en achteraf gezien bleek dat door het korte tongriempje te komen maar het was de eerste en dacht dat al die pijn erbij hoorde dus hebben daar toen verder geen acht op geslagen en er werd wel eens gezegd door het CB dat het wel wat kort was maar dat hij daar geen problemen mee zou krijgen.. maar hij laat de helft uit z`n mondje lopen als ie nog melk uit een flesje krijgt... en dat is dus niet goed...

Dus toen we vorige week bij het CB te horen kregen dat die van L. ook kort was hebben we direct contact gezocht met de huisarts en hij is wel bang dat de kids daar problemen mee kunnen krijgen.... zucht...

oja werken...ben erg blij dat ik weer aan het werk ben... het is inderdaad nu wel heeeeeel erg druk maar dat komt ook allemaal wel weer goed!!

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sparen : hier oma en opa 20 en mijn oma spaart ook 20 in de maand voor naomi , wij sparen dus alleen maar in een spaarpot het kleine geld ( wat meet is dan 50 in de maand haha). en ze heeft veel geld gehad van mijn oma etc omdat ze nu nog in leven is en straks kan ze het niet meer geven. ook heb ik al het geld wat ze heeft gekregen met visite in dr spaarpot gedrukt

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    jeetje danjo, dat wordt een rijk meisje als t zo door gaat!

tess vindt fruit toch wel lekkerder dan groente! merken jullie verschil tussen fruit of groente?

wapa, wat een gedoe zeg, met die vloer.

wat een pokkeweer is t hier, moet zo nog boodschappen doen...

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ellen ze heeft ook een behoorlijk bedrag op dr rekening staan voor dr 5 maanden , maar goed is niet erg. het is idd blegh weer hier ook wou ff na de prenatal maar moet ik over de snelweg na hengelo en ben bang dat het erg druk is

15. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    arbo, thnx voor alle succes wensen. heb een goed gesprek gehad. over 2 wkn weer.... Daarna me meisje opgehaald en die ligt nu weer lekker te knorren.

Sparen, wij sparen minimaal 50 euro per maand voor Britt. Daarnaast al het geld dat ze heeft gekregen bij geboorte (ruim 1500 euro!) voor een groot gedeelte gespaard of besteed aan haar (ligt nog geld apart voor een buggy enz.)
    Ook opa en oma geven regelmatig geld en dat gaat naar haar spaarpot. Ik heb me voorgenomen om met verjaardagen ook geld om naar haar spaarrekening over te maken te vragen. Aan beide kanten is ze enig kleinkind dus wordt flink verwend.

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    fijn dat t goed ging curly, was vast lekker om je meissie daarna weer op te halen!

jeetje, 1500 euro bij dr geboorte???

17. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    ellen, ja veel he? Niet van 1 persoon hoor. Ze heeft ook nog 3 overgrootoma's (of Omi's zoals wij ze noemen) dus is erg geliefd...

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Curly, fijn dat het gesprek bij de arbo goed ging.
    Wat zeiden ze er eigenlijk van dat je werkgever je zomaar beter had gemeld.
    O en wat leuk om te horen dat er nog meer mensen het woord Omi gebruiken, zo noemt Eva mijn omas ook haha

19. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    wendelaa, ze vond het raar en gaf aan dat mijn werkgever puur gesprekken mag voor vanuit belangstelling, maar dat ik me niet druk moet maken. (ze mag mijn werkgever ook niet afvallen natuurlijk).
    Ja met 2 oma's en 3 overgrootoma's wordt het erg verwarrend allemaal.

20. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Wen;Verwend wie Dyoni??Valt toch best wel mee hihihi

@Sylvia;oke thanx voor de tip!En je schoonmoeder is toch ook pber dan moet ze me kennen hihi ben ik nl ook…Had je meisje een wetlook gemaakt met de gel??

@jaja;ja ze heeft nog een beetje verhoging maar niet echt hoog meer.Gister overdag had ze ook geen koorts maar in de avond begon het weer dus ben benieuwd..

@kk;wat super dat ze een nachtje lekker heeft geslapen!

@Ellen;hier is de spaarrekening voor Dyoni indd voor wat jij bedoeld..trouwen/op zichzelf/studeren…Geweldig he als ze zo lekker een leuk kindje in de spiegel zien!hihi manicure met muziek!

@Leonie;ik kan mn ogen dichthouden wat ik wil maar slapen doe ik dan niet meer hahaha
    Spannend morgen open huis!Hopelijk worden de kijkers ook kopers!

@wapa;spannend en succes met de tongriempjes!

@curly;fijn dat alles goed was bij de arbo

Deel Deze Pagina