Luna, haha held. (ik was ook geschrokken dnk hoor). En krijgen we nog een foto te zien van je nieuwe coupe? Wendelaa, lekker moet je 's avonds laat je bed ook nog verschonen.... Leonie, succes vandaag. Ga je nog taart bakken.
Zo, goedemorgen.. Hier wel weer een goede nacht gehad! Maureen slaapt gelukkig wel 's nachts.. Alleen moest ze vanmorgen zo ontzettend hoesten dat de halve fles er weer uitkwam.. Precies zo al het begin van toen... waar gaat dit heen?
Luna, ja de stukjes gaan wel goed, maar ik let wel op wat ik geef hoor. Echte grotere stukjes sla ik nog over. Leo, succes vandaag met je huis! Ik hoop dat DE kopers er tussen zitten! KK, sterkte meid Luna, wij houden hier ook absoluut niet van aardappels en groente. Aisha eet nu met de pot mee maar zij eet dus ook nooit echt de Hollandse pot haha. Ik maak het soms voor Senna. Maar ik heb nu de a la Carte potjes van Olvarit. Dat zijn ook "bijzondere" gerechten zeg maar. Gisteren de couscous-versie gegeven en dat vind ze gelukkig ook nog lekkerder dan de aardappels en groenten
shaula, ik ben jaloers! teun is een echte aardappeleter, t liefst 7 x per week. jammer genoeg voor hem moet hij zo`n 2 x in de week rijst/pasta oid eten, omdat ik dat zo lekker vind!. ik hou dan altijd nog wel n restje over, zodat ik wel vaker 'buitenlands'kan eten potjes: wauw, ik wou dat tess al zo goed groente at. denk er zelf over om ook 6 mnd potjes te gaan kopen, zijn iets dikker, dat eet ze beter. rest vries ik wel in. josien, als sam zo goed groente eet, zou je dan niet beter de fles van 15.00 iets minderen? als je de laatste fles minder doet, slaapt hij dan nog wel door? leo, succes met t open huis! hopelijk heb je t heel druk vandaag! nou hier helemaal niet fit, snotverkouden en keelpijn. als ik mijn meissie maar niet aansteek. tess was trouwens gewoon weer om half 6 wakker. teun heeft haar om 7 uur de fles gegeven. ik heb lekker uitgeslapen. heerlijk!
kk, als je t niet vertrouwt moest je toch weer komen of niet? je hebt dus nog niet t idee dat t vernevelen helpt? sterkte!
wen, en nu ligt je dekbed te luchten zeker? balen zeg, kun je zo laat nog weer t bed gaan verschonen!!!
Hihi die mannelijke aardappeleters ook Hier ook een man van de hollandse pot hoor, als ik groente ga wokken wordt ie gek Jammer voor hem; ik vind het lekker! Hij wordt gelukkig van bloemkool haha! Ellen, dat wat ik zelf heb gemaakt is ook heel dik, maar dat eet ze juist heel goed! Vond het trouwens super simpel en weinig moeite - heb nog nooit een potje gekocht. Hadden er wat gekregen in die pakketten maar die heb ik weggegooit. De friso brokkoli leek me wel zo ranzig, dat eet ik zelf ook niet Wen, hoe herkenbaar! Ik gisteren ook thuis en lekker met haar knuffelen, kotst ze me helemaal onder! Mn man had pappadag en denk je dat die vies was? Ik trek het aan denk ik, gebeurt me altijd! Wij zijn helemaal happy - gisteren heeft ze 730 gedronken en een groente en een fruithap gehad Helemaal toppie dus! De fles met rijstebloem werd, na enige aanmoediging, ook goed gedronken! KK, he bah - ik hoop dat het meevalt!! Luna, hihi ik zou me ook kapot schrikken hoor! En foto's hebben we wel, beeldschoon knalgroene smurrie uit de mond Danjo, zo Naomi is een beste eter dus - een potje is 120 gram dacht ik. Potjesvoeding is wel anders natuurlijk, wat meer aangelengd maar dan nog denk ik dat een halve echt genoeg voor haar is! Wat zitten sommige voedingen trouwens dicht op elkaar! Dat hoef ik hier echt niet te proberen, dan eet ze gewoon niet! Drinkt ze alle flessen ook echt leeg? Ellen, beterschap!
@Odess, haha...hier dus ook! Ik ben al zo vaak door de kids ondergekotst en door Tim ondergeplast en zelfs gepoept haha. En Rudi nooit iets! Ze weten gewoon dat papas daar niet tegen kunnen @Aardappels, voor Eva er was aten wij nooit gekookte aardappels. Wel puree of gebakken. Nu staat het wel 4 dagen in de week op t menu. Eva en ik zijn dol op pasta's maar daar geeft Rudi weer niets om. @Groentepotjes, o ik zou willen dat Eva weer net zo goed groente at als t eerste jaar haha. Ik hoop dat Tim het wel goed zal blijven eten. @Ellen, het dekbed zelf bleef gelukkig droog. Ik was snel met de hoes eraf halen en door de soya is het gelukkig wat dikker Zo, de hond ligt naast me op een boxkleed van Tim, ligt lekkerder als zijn mand denk ik hihi
hahaha onder gekotst, geplast en gepoept!!! jeetje, dan heb ik geluk hier. hooguit een keer wat spetters groente. tess heeft voor t eerst dr roze all-stars aan, beetje te groot nog, maar zooooo schattig! hiihi in combinatie met dr grijs-paarse jurk en grijze maillot is t wel net n clowntje nu... zal zo ff foto maken.
@Luna, als je zoete aardappel in de winkel koopt, misschien vindt Juulz die wel lekker? Ik had het zelf nog nooit gegeten, maar zag het op die site met babygerechten staan. Maar dat is echt een succes zeg! Ik heb nu gerechtjes gemaakt met zoete aardappel en broccoli en met zoete aardappel en worteltjes. Allebei heel makkelijk te maken en hij vindt het heerlijk. @Ellen, Sam drinkt nu flesjes rond 8 - 12 - 16.30 en 20 uur. Ik wilde inderdaad de fles van 16.30 dan gaan halveren (hij krijgt zijn groente om 16 uur). De laatste fles durf ik idd niet te verkleinen . Pap krijgt hij hier trouwens niet. @MvJ, ik zie het al voor me bij jullie om Evi zo aangekleed te krijgen . Wat zielig dat Evi zoveel huilt. Kan ze in een sprongetje zitten? Als ik zo hoor ontwikkelt ze zich ineens snel. Misschien moet ze al die indrukken een beetje verwerken... @Danjo, ik ben benieuwd naar de reactie van het CB! Morgen ff langs de Etos en dan ga ik maar alvast eens wat 6-mnd-potjes inslaan. En voor de rest nu ook zelf maar eens wat gaan bewaren van rijst en pastamaaltijden. @Ouderschapsverlof, ik zou denk ik ook heel snel gewend zijn aan een dagje thuis, maar goed... iemand zal de centjes binnen moeten brengen, dus dat blijft dan toch maar fulltime werken. Gelukkig is pappa fulltime bij Sam. Zo... net ff bij Van Cranenbroek geweest. Twee werkbroeken, drie t-shirts voor pappa en één voor mamma voor 40,00 . Sam vond het allemaal wel gezellig in de winkel. Liefs, Josien
mijn clowntje. ik ga de schoenen nu maar weer uit doen, vind de combi toch niet zo. ben wel erg blij met de schoenen!
@Josien, ben je in Schijndel geweest? Ik ga binnenkort er ook weer ff heen, wat dingen voor in de tuin halen. Leuke winkel altijd he hihi
jeetje josien, dat is leuk shoppen! ik durf fruit en groente niet te dicht op de fles te doen, bang dat tess dan dr flessen niet leeg maakt. eerst maar es beter gaan eten!
@Ellen, wat een leuke schoentjes zeg! En gaaf jurkjes ook.... Dragen alle kids al schoentjes? Weet dat ik bij Eva ook vaak slofjes of schoentjes aan deed, bij Tim totaal niet
odess, naomi drinkt niet al dr flessen leeg heeft ze ook nooit gedaan gemiddeld 750cc. Ze is meer van het vaste voedsel. Daarom ma na cb voor extra wegen en hoe nu verder
@Ellen, ook vind jij het geen leuke combi, ik vind het geweldig . Stoer hoor die All-Stars! Geweldige pica! @Danjo, Sam is net zo... denk dat hij ook zo'n 750cc drinkt per dag. En dan dus nog 1 potje groente (geen fruit). Ach... hij is vrolijk, dus maak me maar geen zorgen. @Wendelaa, in Schijndel ja . Leuke winkel. Altijd leuk om te kijken. Ik heb ook gezocht naar zwembandjes en zo'n zwemband voor Sam, maar helaas hadden ze die niet. Sowieso is de hele babycollectie eruit . Balen! @Ellen, hoe is het eetpatroon van Tess nu dan (of had je dat al gezegd... sorry, dan heb ik er overheen gelezen )... Liefs, Josien
josien: tussen 7 en 8 fles 1. 200 cc slapen. tussen 9 en 10 fruit. (kwart potje, meer wil ze nog niet) tussen 11 en 12 fles 2. 200 cc slapen tussen 15 en 16 fles 3. 200 cc ong. 17 uur groente (paar hapjes, ik blijf proberen) 20 uur fles 4 200 cc +2 lepeltjes rijstebloem. ik wil heel graag het slaapje na t fruit gaan doen, maar ze is `s morgens nog te vroeg wakker. zou t t fijnst vinden als ze slaapt tot de eerste fles, dan ruim n uur later fruit, en dan pas naar bed. dat trekt ze nu nog niet. danjo, ik ben ook benieuwd wat t cb zegt! als ik jou was zou ik ook eens proberen met potjes van 8 mnd te beginnen. die met pasta zijn best te doen volgens mij. dat zijn hele zachte stukjes.
zo, was ik ook weer ff.. hier is het schema ongeveer: 8 uur fles van 180+6 of 210+7 half 10 half potje fruit, dan naar bedje tot 11 uur ongeveer.. kwart voor 12 fles van 180+6 of 210+7, half 1 naar bed 16 uur weer een fles 180+6 of 210+7 17 uur beetje groente (ze wil nog niet zoveel nu ze steeds zo vol zit met slijm) 18 uur naar bedje tot 19.30 ongeveer.. 19.45 fles van 210+7 en 3 schepjes rijstebloem en rond kwart over 8 weer naar bed. heb vandaag een sollicitatie gestuurd naar plopsaland. Die opent hier een speelparadijs in coevorden, dus dat is redelijk te doen met de auto.