Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Juliën met zijn wortel ;) Ik doe mijn mond niet open, ik doe mijn mond niet open ik.....

2. Momfulness

En vandaag..

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Leuke site met schoenen maar heb dr al zoveel :D

Luna nice je haar en leuke picas.

Joenka ben ook benieuwd maar heb dr net al een halve pot met bruine bonen en rundvlees gegeven oeps hahaha. grote potten zijn net zo duur als de kleine aso eigenlijk.

Ellen jij ook lekker een avond alleen heerlijk.

Hier vanmiddag bij vrienden geweest en daarna boodschappen gedaan bij de jumbo mooi nog ff 3 pakken luiers voor 15 euro :D.

4. Momfulness

@Danjo, hahahaha jij kunt onderhand een winkel in luiers gaan beginnen!! Wist ik trouwens ook niet van die potjes.

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Luna door mn vorige lading was ik heen hoor haha had de vorige x ook maat 4 gehaald en die liggen er nog :D
    Ja potjes zijn net zo duur eigenlijk belachelijk.

6. haha luna, mooie foto's hoor.. wat lijkt juliën alweer wijs zeg!

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ellen: Ik kijk altijd bij sportzaken binnen, maar nog nooit gezien. NOuja ik blijf kijken, kom ik ze vanzelf wel een keer tegen! :)

Joenka: Oo heerlijk een avondje alleen, vind je dat zelf wel lekker of?
    Wat stoer van Britt! :D
    Echt goed!
    Nee, helemaal niemand! :( Baal echt verschikkelijk.
    WAAH! Wat een leuke sitttee! :D
    Heb de schoentjes meteen gekocht! En een labeldoekje..
    THANKS!! :D

Maia: aahh wat leuK! :D

Luna, pff een jaar! Dat is wel heel lang.. Die zullen het ook wel goed zat zijn dan!
    Hebben jullie geen open huis gehad?

Natalieh: Ik laat haar gewoon slapen!
    En wat knap van rug naar buik! :D Toen Tara het eenmaal door had was er geen houden meer aan.

Jaja: Wat super meid. Ik ben helemaal blij voor jullie!
    Veel plezier morgen, en succes voor je man! :)

Curly: Waarvooor moest de makelaar ons waarschuwen dan?
    Ik baal een beetje van de foto's van het huis. Vind het veel kleiner lijken dan dat het is!
    Straks als alle bomen eromheen in bloei zijn moettie maar even nieuwe fotos maken.
    Op 1 of andere manier zegt mijn gevoel dat wanneer het straks een beetje mooi weer is, we hem zo kwijt zijn!
    En wat goeddd van Britt!! Woehoee, leuk zeg

Ellen: Wauw dat is lang!
    Veel plezier je avondje alleen!
    Lekkeerr!

Luna; Mooie foto,, leuk je haar!!!
    Is het toch gelukt? (volgens mij heb ik het gemist! ).
    Aaah wat een moppie is Juul toch. Echt een wijs ventje!
    Lekkerding!

Danjo: Jeee, ik neem jou een keer mee met boodschappen.
    Ik krijg het dus echt niet voor elkaar met die lekker in het leven bonnen om hjet bovenop een actie te gbruiken!

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Bij de jumbo kijken ze niet eens na die bonnen leonie moest ook 2 actie dash producten voor 4 euro korting keek ze ook niet na had maar 1 fles dash dacht probeer het gewoon haha.
    balen dat je geen kijkers heb gehad zeg

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Joenka, o fijn nu zit ik gelijk te kwijlen bij die link haha
    Zie al schoenen voor Eva...

@Luna, hihi....wortels dus geen succes

@Leonie, jammer dat er niemand geweest is zeg!
    Zit je dan in een brandschoon huis te wachten

10. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Curly uh luna, lekkere bos krullen hoor!! Leuk! Helemaal naar je zin? Wat een lekker ding is Julien toch!!

Leonie, dat het risico bestaat dat je geen kijkers krijgt. Ik heb zelf tijd bij een makelaar gewerkt en we moesten dat altijd wel aangeven (daar moest ook betaald worden voor de advertenties). Mocht je niet tevreden zijn, dan moet je gelijk aan de bel trekken. en idd zodra het weer mooier wordt en alles weer groen is, komt het wel goed.

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    O irritant! Nu heb ik dus op die site schoenen gezien voor Eva die ik MOET hebben, maar niet meer in haar maat ...aaaahhhh

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha wendelaa heb jij weer

13. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    :D:D:D:D:D:D
    Sorry dames!!!

14. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ff een late reactie van de gel-aktie maar ik had er helaas geen foto van gemaakt omdat ze al van plan was om andere dingen ermee te gaan besmeuren.En sudocreme ja die had daan toen ze jonger was al een keer te pakken gehad.. dat was wel minder met dat vette spul!

Luna o gelukkig is het toch nog goed geworden! tja ik ben ook nooit helemaal tevreden kan altijd wel iets anders hihi!
    Leuk je kapsel!! en wat zie je er jong uit!(ben je volgens mij ook;))
    En wat een scheetje is Juliën toch!!

Baby mijn schoonmoeder is geen pber heb het ff nagevraagd.
    Ze nam eerst weleens stageres mee maar nu niet meer.

Leo balen zeg dat er niemand is gekomen!

Kk sterkte ermee! anders mischien ff bellen naar het ziekenhuis?
    Succes met solliciteren! hopelijk word je aangenomen!

Shaula gefeliciteerd met je huis!!! dus binnenkort lekker van je nieuwe huis en tuin genieten!

Ellen noa eet ook dr groente niet zo geweldig hoor. Ze vind fruit veel lekkerder.O leuke he die schoentjes!! ik heb ze ook 2 paar zelfs gelukkig in verschillende maten! had er ook nog 1 als kraamkado gekregen.

Josien dat is nog eens lekker shoppen!

Ja blij ei waar ben je? heb je al een tijd niet meer gezien!

Joenka wat goed van Britt zonder zijwieltjes gefietst!
    Leuke site he! ik slaag daar nou altijd! vooral bengh en vingino!

Curly wat goed van Britt van buik naar rug omrollen!!!

Danjo weer lekker luiers geshopt:D ik ben nog op zoek naar de aanbiedingen;)

Vandaag ook weer eens lekker geshopt!:D heb me netjes ingehouden dus baby er is nog wat bij coccinelle;)
    De 2 meiden blijven bij opa en oma slapen, ze hebben een loopauto van little tikes gehad en zijn dr helemaal gelukkig mee!
    Wel rustig hoor je zou denken ff lekker maar heb ze toch liever thuis:p

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sylvia lijk mij ook niks hoor zonder kindjes , had dat eerder al met de hond dus laat staan met naomi.
    ze gaat wel snel ff ergens slapen want ik zal er toch echt aan moeten wennen. wat heb je geshopt?

16. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Danjo ja dat is ook zo. Ik heb Daan pas met 2 jaar voor het eerst bij mn schoonouders laten slapen en Luna was toen 1:) en dat heeft niks met mn schoonouders te maken hoor maar klinkt egoistisch maar ik kon het niet..had er geen lekker gevoel bij.Noa nu ook nog niet maar ze gaat wel eerder als de andere 2.
    Nou ik heb het netjes gehouden 3 setjes per kind en nog een jurkje voor mezelf (eindelijk een keer)

17. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Sylvia, oh lekker geshopt, foto's?? Kan me goed voorstellen dat je ze liever thuis hebt. Ik heb dat met Britt ook. Ga je zelf wat leuks doen??

Joenka, bedankt voor de site, heb gelijk schoentjes besteld!

18. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Zo net weer een complete verschoning en bad van Emma en wieg gehad. Ze zo dunne ontlasting dat het weer tot aan haar oksel zat.
    Maar ze ligt nu weer heerlijk te slapen.

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    nou, dat was geen avondje tv, mijn schoonzusje kwam langs met n nieuwe soort monopoly: monopoly city. die is leuk!!!!

luna, mooie foto`s! van je haar en van juliën. erg leuk!

logeren: tess heeft al 3 keer gelogeerd, maar vond t steeds super om dr weer op te halen. de eerste keer heb ik zelf echt heel slecht geslapen, de andere keren ging t beter. vind t wel goed voor dr om ergens anders te slapen. en ook voor mij! haha
    ze gaat trouwens alleen als wij een feestje hebben en het te laat wordt om dr op te halen.

nathalie, balen van die spuitluier, hopelijk blijft het bij 1 keer.

hmm, ik ben geen fan van friso-potjes, omdat er zo`n chemische geur aan zit, maar laat tess die nou beter eten dan de olvarit groente!!! bv de bloemkool, die stinkt, maar ze eet t echt beter!
    haha gekke meid.

ik ga gauw slapen, want morgen zal t wel weer erg vroeg zijn! en we hebben natuurlijk ook n uurtje korter...

20. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey dames weer een berichtje van mij.

Ik heb vandaag of eigenlijk gister ochtend het hartje gehoort via de angelsound jeee is toch wel weer appart, en dit hartje ging vlugger als bij riley.

Verder gaat het hier wel goed, de misselijkheid is nu stuk minder met de primperan.
    Ook riley is weer een heel stuk opgeknapt, dus die speelt en gilt er weer flink op los.

Fijne zondag
    XXX Gusam

Deel Deze Pagina