@Ellen, ze houd van ''vieze'' dingen dus haha. Maar goed dat ze de eerste tijd niet weten wat stank is. @Gusam, fijn dat alles goed gaat met het frummeltje. zo, dat is wel te merken een uurtje korter...pppff...voel me nu niet echt uitgeslapen haha
vind de geur van friso echt wel meevallen alleen die bloemkool ruikt echt na verroting bah, gewoon zelf koken en invriezen. gusam fijn dat het goed gaat. hier mag ik uitslapen ben ik wakker, nou dan maar ff tv in bed kijken
@Danjo, doe ik ook dan als ik mag uitslapen en toch vroeg wakker ben. Gewoon stug blijven liggen haha
goedemorgen! Dametje hier is lekker lang wakker en heel gezellig! zomertijd ging goed, ze is normaal rond 6 uur oude tijd wakker dus dit werd 7 uur nieuwe tijd helemaal prima dus hihi @schema: ik zie dat de meesten rond 10/11 uur een fruithapje geven. werd dat ook aangeraden of doen jullie dat zo uit jezelf? @gusam: fijn dat het goed gaat! @maaltijden: geven de meesten nu al de groente met aardappelen ofzo? hier nog niet worteltjes en witlof is favoriet hihi... baalt manlief van want die vindt witlof een van de goorste dingen van de wereld nou wij gaan zo richting schoonouders. Als ik manlief uit de F1 weg kan trekken in elk geval. Vanmiddag viert m'n schoonoma d'r verjaardag dus dan zijn we daar alvast voor Fleur. Vinden zij ook wel gezellig.
@Maia, Tim is tegenwoordig ook steeds langer wakker smorgens. Vanmorgen wel 1,5 uur haha Veel plezier vandaag!
Zo daar was ik weer!Gister bij mijn oom en tante geweest..Overdag heeft Marcel geklust met mn oom, tante Dyoni en ik gingen uhmmm (shoppen) Daarna daar gegourmet..Was gezellie! @zomertijd ; dyoni slaapt nog steeds dus die ga ik zo maar eens wakker maken @flestijden;hier 8 , 12 , 16 en 19.30 @Josien;wow meneer al in een kinderstoel!Wat een grote vent dan he?! @mvj;lekker zon kleine draaikont! @Odess;wat lekker dat ze zo goed eet!Heerlijk genieten van je meisje nu met een dagje extra vrij! @Sannie;hihih de 1e ruzie nu al gehad!Succes met die meiden! @Luna;hier gaat het weer goed hoor!Denk dat de koorts echt van het tandje kwam!Leuk je haar!Wat is het toch een lekker ventje! @Ellen;En toch zag ze er lief uit in die combi!! @kk;dat lijkt me een gezellige werkplek! @Joenka;jeeej wat stoer van Britt!!!Enne ik word de laatste 2 dgn om 6,15 wakker hahaha @jaja;wat heerlijk he dat t zo goed gaat bij jullie!!En dat hij de hapjes zo lekker eet!Super!!!! @Sylvia;ik was gister nog even op zuidplein wezen shoppen haahah @Gusam;fijn dat het weer beter gaat en super he het hartje horen!
Baby, shoppen? jij? haha leuk he. Wij gaan vanavond gourmetten gezellig. gusam, fijn dat je je beter voelt en wauw het hartje horen. Dat is geweldig. geniet ervan. maia, veel plezier vandaag! mezelf, wij gaan vanmiddag naar Blaricum, is lentemarkt op de zorgboerderij. Leuk gaan we lammetjes aaien enzo.
Morning........ Hoestie hier? Lees wel mee maar dat reageren......haha Ff een poging doen @ luna, leuk die foto's van Julien. Die 2e foto is dat een wipstoel? Zoja, mooi ding joh! @ Leonie, jammer dat er geen kijkers zijn geweest. Maar misschien als idd het mooie weer straks beter aantrekt. Gaat het nog steeds goed tussen jou en m? @ Kk, leuke job lijkt me zoiets, succes met afwachten. @ wapa, hoe bevalt jou niuewe baan eigenlijk? @ Ellen, is dat een groot bordspel die city? Wel leuk spel altijd monopoly en wij spelen samen vaak het kolonisten kaartspel voor 2 personen. Haha, die tess, lekker een eigen mening @ Gusam, mooi dat je een hartje hebt gehoord. @ Danjo, en nog geslapen? @ Maia, ik doe het rond 10:00/10:30 omdat het mooi tussen 2 voedingen in valt maar straks staat het vlgs mij ook zo in het boekje. Hebben jullie ook een boekje van het cb gegeven met voedingsrichtlijnen per maand? Hier trouwens alleen ng maar groente Fijne dag. @ baby, klinkt als een leuke dag gister. @ Curly, fijne dag en eet smakelijk straks. Mannetje wil thuis niet gourmetten omdat dan alles stinkt en onder het vet zit haha dus wij hebben het laatst in een roompothuisje gedaan @ hier, druk weekend gehad en das nog niet fijn als je nog niet helemaal opgeknapt betn maar goed. Gister kregen we 5 vrienden te eten, ieder maakt een gang van het diner en wij hadden het hoofdgerecht dus boodschappen, poos in de keuken, tafel leuk opdekken etc. Om half 2 hebben we ene high tea met andere vrienden en vanavond laat eten we bij mn moeder die is morgen jarig en die heeft een lekker haasje voor ons klaar staan. Dusse dat word van de week iedere dag op de crosstrainer Schema: 7:00 wakker 7:30 fles 8:00 naar bed 9:30 wakker 10:30 fruithap 12:00 fles 12:15 slapen 14:00/14:30 wakker 16:00 fles 16:30 slapen (soms) 17:30 wakker 18:00 groentehap 18:30 slapen 20:30 fles en slapen tot 7:00
rins, dat is ook wel een nadeel, die lucht. Alles ruikt dan naar gourmet!! Maar goed, voor een keertje is het niet erg. Jij ook eet smakelijk met je haasje!
Goedemorgen dames, Ik moest heel erg wennen aan weer werken, geregel met kdv omdat zowel moeder als schoonmoeder uitvielen, Boaz met norovirus, ik met buikgriep... Wel redelijk bijgelezen denk ik... @Wen & Rins, veel succes met de helmpjes. Zijn jullie al een beetje aan t idee gewend? Rins wat zit ie lief te wachten met het aanmeten. @Wen, wat een schattige stoere foto van de super-piraat! @Danjo.... ben je al bijgekomen van onze 'nipte' overwinning . En gaat t weer beter nu je weer rustiger doet? @Baby.. klinkt best pijnlijk die vinger.... oohhh daar hoor ik mn grote kleine man..
@Blij Ei, en.... wel weer allemaal opgeknapt! Fijn dat je er weer bent! @Schema's, interessant om de verschillen zo te zien. Vanmorgen heb ik Sam een stukje peer in zijn hand gegeven, maar ik heb hem nog nooit zo smerig zien kijken . Nog geen succes dus. Ik had het hem nu gegeven net voordat ie terug naar bed ging (rond 9.45 uur). @Zomertijd, niet veel van gemerkt. Ik heb Sam vanmorgen rond half negen uit bed gehaald (in plaats van acht uur normaal gesproken). Hij was wel wat meer moe toen hij rond 10 uur naar bed ging, maar goed... @Maia, ik geef wel aardappelen ja. In de 4-maanden-potjes zat eigenlijk ook overal aardappel in (nou ja, ik had potjes wortelen/aardappel en gemengde groenten waar ook aardappel in zat). Op die site met babygerechtjes werd ook veel met aardappel gedaan. Ik heb wel gekozen voor zoete aardappel in de winkel en Sam is er verzot op . Vandaag gaan we rode kidneybonen met rijst proberen......... daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Zo meteen lekker shoppen! Het is hier koopzondag en buienradar geeft geen regen aan, dus we gaan eens lekker naar het dorp wandelen! Allemaal een fijne zondag! Liefs, Josien
Vandaag een klein feestje; emma is vijf maanden geworden. Emma werd om acht uur nieuwe tijd wakker, dus 7 uur oude tijd. Ik heb haar om 11 uur nieuwe tijd haar drinken gegeven, maar ze heeft niet alles op. Wel was ze vreselijk moe en ligt ze nu dus weer heerlijk te slapen.
hier ook geen last van de nieuwe tijd. tess werd om half 8 wakker, fles gedaan en toen meteen weer in bed gelegd. ging goed! net ff naar n vriendinnetje geweest, die is net zwanger, niemand weet t nog. erg leuk! t is dus alweer tijd voor fles 2, maar tess slaapt. ik laat dr nog ff liggen, maar wil vandaag wel proberen t schema aan te houden. baby, alweer geshopt??? hahaha ei, beterschap met boaz, balen dat je zo met de opvang zat te rommelen! nathalie, gefeli met de vermaanddag van Emma! josien, hier ook koopzondag in t dorp, ga ik ook heen wandelen met tess gusam, fijn dat t zo goed gaat! rins, wat een druk weekend! veel plezier nog! monopoly city is net zo groot als de gewone monopoly. hier koop je wijken, die je mag bebouwen met huizen, scholen of industrie. je kunt elkaar dwarsbomen door milieuvervuilers in elkaars wijk te zetten, waardoor t minder waard wordt. ik vond het erg leuk. was ook niet moeilijk ofzo.
josien mischien de peer even in de magnetron doen zodat ie iets sok word bij naomi een groot suc6, veel plezier met shoppen rins ook weer een druk dagje zo te lezen maar wel gezellig veel plezier baby nog wat leuks gekocht? ei haha die hele eagles kan me niet veel boeien maar voor hun doen hebben ze het goed gedaan vind ik . dus jullie allemaal in de lappenmand knuffel. nathalie gefelicieerd ellen hebben jullie in het dorp koopzondag geweldig
zeg danjo, foei! raalte is best groot hoor! hahaha we hebben hier alles, zeeman, wibra, kruidvat, marskramer, hema en heel veel kleding winkels. nooit hier wezen shoppen dan?
Raalte: Is leuuuuk om te shoppen! En gezellige cafeetjes op t plein enz. Vond het in de zomer zo heerlijk daar zitten! Natalieh: Gefeli met Emma! Nou dan gooi ik t schema ook nog even in de groep. 8:00. Fles, 210+7. Slapen tot 10. 11:00 groentehap. 12:00 fles, 180+6. Slapen tot ongeveer 14:00. 16:00 fles, 180+6. Slapen, een uurtje. 17:30/18:00 groentehap. Van 19:30 slapen tot 20:30. Fles van 210+7. Blij ei: Fijn dat je weer terug bent! Buikvirus brr..!!! Maar wat is het norovirus? Gusam: Fijn dat t goed gaat! Gaaf he, om het hartje te horen! Ik denk dat je weer een meid krijgt! noujaaa. Ik ben het verder alweer vergeten. Sorryy..
vaak zat geweest haha maar wist echt niet dat dat dorp koopzondag had... maar er gaat niets boven de brink
hahahah nee leo, de brink deventer!!! krijgt tara `s morgens al groente? getver, hahah moet er niet aan denken. hoewel t haar niks uit zal maken. raalte is idd erg gezellig, zie me er al zitten deze zomer, met tess in de wnadelwagen erbij. leuk!!! danjo, we hebben volgens mij zo`n 5 of 6 x in t jaar koopzondag.... hahaha was t maar wat vaker!