Oktober 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Momfulness, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Heb jullie ook gevonden...

Baby, gelukkig is de operatie goed verlopen!

Kitty, jammer dat je niet komt.

Ellen, wat een leuk setje! En hier is Senna net zo. Ook steeds huilen, steeds wakker tussendoor...pfff. Vermoeiend he. Hopelijk gaat het snel weer over!

Danjo, heb van jou ook nog een leuk setje voorbij zien komen! En ik hoop niet dat je ziek gaat worden!

Danjo, ik ga ook over een paar dagen over op nr 2. Ze is zondag 6 maanden. Dit kan volgens mij geen kwaad hoor.

Noa, wat goed dat Yara nu van rug naar buik draait!!

Baby, wat balen van die wagen zeg! Dat zou toch niet moeten kunnen!

Hier een moeilijke en vermoeiende Senna. Steeds tussendoor wakker overdag maar ook snachts...pfff. Heb niet het idee dat de zantac helpt...bah. Ze is ook echt niet te genieten. Sorry, mn klaagmodus staat even aan.

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Oh ja, jaja. Hoe is het gesprek gegaan???? :)

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hey meiden, helemaal brak hier lekker pijn in mn keel enzo ook - pfoe kan slecht tegen weinig slapen! Maar goed, morgen lekker dagje met mn mopje knuffelen, yay! Die is weer een enorme klier met drinken vandaag - het lijkt me zo heerlijk als ze over kan op 4 voedingen en goed haar fruithap gaat eten maar datzit er echt nog niet in :/ Tot zolang dus toch nog die 23.00 voeding en mn hubbie geeft die dan, maar niet denken dat ik dan slaap... En dan is 6 uur erg vroeg! Verder vind ik mn werk heerlijk hoor en eigenlijk bevalt die 36 uur nu prima! (al is die dag ouderschapsverlof vanaf april voor een jaar ook wel heerlijk!)

@ Dromen, je droomt tijdens je REM slaap en babies van 7 maanden oud (in de buik) hebben deze al. Afgelopen april is er een wetenschappelijke publicatie geweest waarin aangetoond werd dat foetussen van schapen (het onderzoek op mensenfoetussen uitvoeren zou op iets teveel verzet stuiten ;)) al voordat zij een REM-slaap ontwikkelen waarschijnlijk dromen. Het is een Duits onderzoek geweest, als je zoekt naar Karin Schwab in combinatie met babies/ dreams vind je meer :)

Wendela, wat een SCHATJE! Echt een lekker ding hoor, wat zit hij al stoer op de foto!

Baby, gefeliciteerd met de 5e vermaanddag van Dyoon! Elise morgen ook al, zucht... wat worden ze groot :D

Leonie, lekker in bikini hoor! Daar moet ik nog even voor door afslanken :D

Hier trouwens al 2 kilo kwijt in een weekje op mn eten letten! We gaan nog even door :D

Curly, hoest met jouw gewicht nu?

Shaula, knuffel voor jou meid! Vervelend dat ze 's nachts zo lastig is! Hopelijk wordt het gauw beter! Sprongetje?

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hé,wat is hier weer gezellig geklept vandaag zeg. pfffffff kan ik weer een leesuurtje inlassen.
    Nou eerst een even Juliën op bed leggen zometeen en koken...
    Laterssssss

5. Momfulness

@Shaula, we kunnen elkaar een hand geven vandaag. Ik moest werken, maar de oppas heeft ene zware kluif gehad aan Juliën. Maar goed, hopelijk is Senna morgen vrolijker.

@Fokje, fijn dat alles goed is! Juliën eet hetzelfde als Hendrik.

@Kitty, beterschap.

@Rins, liga krijgt Juulz af en toe.

@Danjo, niet ziek worden!!!

@Ellen, nice setje!

@Curly, woon je in een kakkersdorp? Wij hebben hier Action en Lidl en Zeeman in het dorp… ben benieuwd in wat voor dorp ik woon. Haha

@Noa, leuke ontwikkeling maakt ze door zie ik!

@Knuffel, wat vervelend dat maureen nog zo ziek is. Beterschap

@Danjo, ik zou idd dan overgaan op nr 2! Juliën gaat volgende week over.

@Wendelaa, wat een super schattige foto.

@baby, hoe gaat het met je vader?

@Jaja, ik ben ook nieuwsgierig hoe het gegaan is.

Zo ik ga Juulz in bad doen!:D

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    shaula, klagen is ook wel eens nodig hoor! tess heeft t gelukkig niet `s nachts (ff afkloppen) en is redelijk te pas. al wil ze wel meer aandacht dan normaal. kan me voorstellen dat je t zat bent. misschien vragen of je de zantac mag ophogen?

odess, tess zit al een poosje op 4 flessen en eet dr groentehap matig. als elise doorslaapt mag je gewoon afbouwen volgens mij! maak je dr nu altijd wakker om 23 uur? misschien wil elise eerst groente? dat is tenslotte warm, misschien vindt ze t koude fruit niks aan? succes in ieder geval, kan me voorstellen dat je moe bent...

tess krijgt nog geen liga.
    heb ook zo`n bewaardoosje gekregen in een babydoos. maareh, waarom niet gewoon een ander doosje met dekseltje??? van curver, van ikea of van tupperware? zijn er genoeg te krijgen in kleine maatjes hoor! of anders bewaar je m toch in een boterhamzakje? hihi hoewel de hond m vast ook errug lekker vindt!

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    luna, hopelijk is juliën morgen weer lekker vrolijk!

8. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Odess, wat lief dat je er naar vraagt, ben nu 11 kilo kwijt, laatste weken niet veel aan gedaan moet weer even terug op de rit zien te komen. Lekker dagje voor jou dus morgen. Heb je er bewust voor gekozen om ouderschapsverlof pas in april in te laten gaan?

Luna, haha hier wel een zeeman gelukkig, maar is hier nogal een streng beleid zo is hier nooit koopzondag terwijl er wel genoeg winkels zijn. Voor action en Lidl moet ik een stukje rijden.... bedoelde er verder niks mee hoor.

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Shaula, is niet klagen....is gewoon ff je ei kwijt willen hier!
    Vervelend dat je het idee hebt dat de med niets doen....

@Luna, hoop dat Juulz lekker ontspant van zijn badje en lief gaat slapen straks;)

@Ligadoosje, noooooit gebruikt!
    Idd gewoon in een boterhamzakje haha....en heb ze nu uberhaupt niet eens in huis

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    hihi....geen koopzondag Curly!
    Hier iedere eerste zondag van de maand.
    En geen wibra ofzo?!? pppff...ben blij dat hier een heel arcenaal aan winkels is;)

Dus als iemand zin heeft in een shopsessie:D:D

11. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hee Luna, balen...ook een minder dagje dus.

Senna lacht nu wel gezellig naar me. MAar ze heeft nu net maar weer 25 minuutjes geslapen. En het gaat nu al 4 nachten zo. Vind het vooral sneu voor haar. Af en toe verlies ik mn geduld omdat ik zo moe ben...en dan snauw ik haar een beetje af. En dat vind ik dan weer zielig waardoor ik zelf een jankbui krijg. En zo gaat het steeds. Overdag is ze best gezellig (als ze maar niet slaapt) maar vooral snachts. Misschien maar weer eens een nachtje uit logeren... ;) Of gewoon hopen dat dit weer snel voorbij gaat. Ik weet ook niet wat het kan zijn. Zantac helpt niet. Heeft ze het te koud? Te warm? Slaapt ze teveel overdag? Te weinig? Heeft ze het zuur? Is het gewoon een raar ritme? Pfff... Nou ja...zo mn verhaal is eruit. Nu doe ik weer gezellig mee :)

12. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ellen, ik ben al omhoog gegaan met de Zantac. Dus ik denk niet dat het de reflux is waar ze last van heeft. Maar ja, wat het dan wel is...? Hopelijk kom jij gewoon goed de nacht door ;)

Wendelaa, thnx. Maar ik wil niet klagen haha. Maar soms moet het gewoon even ;)

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Misschien idd een idee om ze even weer een nachtje ergens te laten slapen, zodat je ff bij kan tanken.
    Snap heel goed dat je het erg rot vind als je een keer tegen dr snauwt, maar je bent ook maar een mens!
    Gebeurd hier ook weleens hoor.....

14. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    wendelaa, is ook eigenlijk niks voor mij zonder koopzondag, hiervoor woonde ik in Amsterdam daar kon ik iedere zondag los, even afkicken dus.

Shaula, dikke knuffel voor jou meid. heb helaas geen advies voor je, al denk ik dat een nachtje uit logeren je wel goed zou doen.... Sterkte meid.

15. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    trotse mama momentje, hebben vandaag filmpje gemaakt van Britt, voor degene die ik op hyves heb, als je het leuk vindt moet je daar even kijken

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    o dat is dan een wereld van verschil zeg!
    Heb ik je op hyves?? volgens mij niet;)

17. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Thnx voor alle knuffels. Ik denk inderdaad dat ze morgennacht maar even bij mn ouders mag slapen. Dan breng ik haar gewoon rond bedtijd daarnaartoe en brengt mijn moeder haar de volgende ochtend naar de opvang. Vind het nog moeilijk om dr weg te brengen maar ja...ik MOET een keer slapen haha. Aisha blijft dan wel gewoon thuis. Die slaapt wel ;)

Curly, kan op deze pc niet op hyves. Ik ga vanavond op de laptop even kijken. Ben benieuwd!!

18. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Oh ja ik weet eigenlijk ook niet of ik jou op hyves heb. Ik moest nog iemand accepteren van hier...lukte ook al niet hierop en vergeet het nu steeds. Vanavond maar eens doen.

19. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    wendelaa en shaula volgens mij heb ik jullie niet ik nodig jullie anders wel uit, volgens mij staan jullie wel bij leonie... ben niet zo van pagina hier noemen...

20. Momfulness

Hyves: ik heb wat uitnodigingen gekregen. Waarvoor dank! Maar ik weet even niet bij iedereen wie, wie is...:)

Odess weet ik en knuffel... Maar verder?? sorry!

Deel Deze Pagina