zwangeremamma ooww okee thnxvoor je antwoord...dat zal ik maar niet doen dan... ik d8 lekker ontspannend lekker heet badje heerlijk i love it, maar voor de zekerheid maar niet doen dan!
ja je kan wel maar niet te heet.. tuurlijk kan je lekker een bad nemen als je m maar niet te heet maakt!
ik ben doodop dus ik ga niet echt reageren, sorrie @gusam: sterkte met deze situatie. Je gaat het vast wel redden! @josien: o wat een prachtige echo. WAUW. @ricmar: wat een erg nieuws ik blijf voor je duimen dat het goed blijft gaan! @kitty: jeetje, wat een rotsituatie zeg! Sterkte. @cindy: dank je voor je hulp met de lijst, ik heb er even geen puf voor. Ik beantwoord je pm morgen wel. Nou ik ga even bankhangen en dan vroeg naar bed.
ricmar, ik hoop dat het allemaal goed is meid, wat een onzekerheid zeg. josien, mooie echo! ik vind ook dat het idd lekker druk wordt hier! heel goed nieuws allemaal dus! ik ben nu echt net 4 wkn zwanger (van mss wel 2) en heb een buikfoto waarop ik wel 8 wkn zwanger lijk ofzo, niet normaal. ik ben normaal vrij slank, een klein buikje wel, maar toch niet zo. mijn darmen zijn wel opgezet en erg bezig, kan dat daarvan zijn, vind het erg raar.
@richmar ga dan nu nog naar het zh daar maken ze weer een echo, dan hoef je vanavond en vanacht niet meer in onzekerheid te zitten. ik heb dat in dec ook gedaan, en dat luchte mij ook op en dan heb je iig duidelijkheid. en een dikke knuf XXX Gusam
Ricmar: ik hoop dat er niks aan de hand is en dat jullie ukkie zich nog gewoon veilig in je waant. Idd anders ziekenhuis bellen. Wies: ik zie echt al een iniminiebuikie. Wel mooi hoor!
@ricmar meis wat vreselijk, al die onzekerheid nu. Morgenvroeg meteen vk even bellen, duim voor je Liefs
@wies dat is zeker een mooi buikie hoor ik heb ook zon klein buikje. Maar als ik wat aankom normaal komt het bij mij ook altijd snel bij mijn buik erop.
Wauw Wies, lekker buikkie al! (ik ga de mijne niet showen want ik heb al een 20-weken-buik van mezelf )... @Ricmar, hebben ze ook naar je eierstokken gekeken of daar geen vrij vocht zat? Ik vind het zo maf dat ze vanmorgen niks zagen en je nu ineens zoveel bloed verliest. Ik blijf gewoon voor je duimen meid! Liefs, Josien
ahh wies ik wou dat ik ook al zo;n mooi buikje had als jou! naja.. *schaam schaam* die heb ik ook wel bijna maar dan van mezelf en echt niet van de baby! bij mij zie je volges mij nog helemaal Nix achja, afwachten!
ze hebben niet naar de eierstokken gekeken. heb net gyn gebeld(zelfde als vanochtend) hij gaf aan er niks aan te kunnen doen, door het bloed zou hij nu nog minder kunnen zien? En tegen houden kunnen ze ook niks. Ik moet echt elk uur een schoonmaandverbandje pakken. Dus ja waar zat dat bloed vanmorgen? Ik heb geen idee. Ik mocht 2 paracetamol pakken voor de pijn en dan naar bed. Eventueel morgen ochtend weer contact poli gyn. dus denk dat ik zo mijn bed in duik. Meiden soory dat ik niet op jullie berichtjes reageer. maar kan het even niet...
Het kan nu ook nog geen baby zijn hoor. Ik heb ook al zo'n mooie bolling maar weet dat het de darmpjes zijn! Maar toch leuk al zo'n buikje, tenminste dat vind ik!
Hè wat vreselijk rot voor je dat je nu toch weer in onzekerheid zit! Probeer inderdaad maar vroeg te gaan slapen (als dat lukt) dan is het snel morgen en kun je misschien naar poli gyn. Ik duim heel hard voor je!
Lieve Ricmar, Probeer wat te slapen ja en als je pijn krijgt moet je me een ding beloven: linea recta naar de eerste hulp en ook de ruimtes rondom je eierstokken laten nakijken! Ik vind het wel raar dat ze vanmorgen sowieso al niet gedaan hebben, maar goed... daar heb je niets aan. Ik zou sowieso morgenvroeg nog een keer teruggaan. Het is waar dat ze weinig kunnen zien als er veel bloed ziet, maar dan kunnen ze toch in ieder geval dát zien. Dan weet je ook waar je aan toe bent! Heel veel sterkte meid! Liefs, Josien
ricmar, wel fijn dat je morgenochtend gelijk weer contact hebt met de gyn. hopelijk kun je een beetje slapen en heb jemorgen beter nieuws! truste. nee, dit kan nog zeker geen baby zijn, zijn echt mijn darmen denk ik, maar goed, vind het wel geinig. alleen zit mijn werkbroek helemáál niet lekker, en ga echt nog geen andere broek kopen
Ricmar ga maar lekker je bed in en probeer wat te slapen, volg verder het advies van josien op en succes morgen bij de gyn! Wies bij mij zitten mn broeken ook niet lekker meer maar idd ik ga nog niet in andere broeken lopen!
Tis in het aller begin ook niet altijd duidelijk te merken dat je zwanger bent idd; de test is dan de enige houvast! Haha, en dat plassen klinkt onwaarschijnlijk he maar het kan echt! Veel mensen denken dat je veel moet plassen als je verder in de zwangerschap zit, maar de boekjes schrijven er idd ook over dat je juist in het BEGIN en EIND last hebt van je blaas, dat die dan juist in de verdrukking zit! hihi. Wij piesen ons een ongeluk. Mijn maag begint overigens ook al op te zetten. Grr, met 5 weken al. Was bij Viggo ook al zo snel, met een week of 7. Weten jullie nog leuke jongensnamen die bij Viggo passen? Breek me nu al de kop erover !Haha. Gelukkig hebben we nog even. hihi Trusten voor straks of direct, en sterkte met alle klachtjes en kwaaltjes.