Oktober 2009 mamma's Josien: 28 september ~ 1e kindje na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Gusam: 29 september ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Huismus: 29 september ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Faith: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Klusser: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Afrola: 1 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Myr: 1 oktober ~ 3e & 4e kindjes (twins) ~ ? ~ ? Evamariah: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Trutje: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ bv Knuffelkonijn: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Jaja23: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Fokje: 3 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Pippeloentje: 3 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Rheab: 3 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Sjimf: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Bowen: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Andrea1981: 4 oktober ~ 1e kindje~?~bv Pixel: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Joan81: 4 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Noukie82: 4 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Jamila22: 4 oktober ~ ? ~ ? ~ ? SanneL: 5 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Boogiewoogie: 5 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Smokey: 5 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ Anastasia: 6 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Kitty1982: 6 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Mama Suus: 7 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Sunshine01: 7 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Marianm: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Gerdiendejong: 7 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Sharoni: 7 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~? Irriproppy: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Marciaatje: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Odess: 8 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv LFCsesje: 8 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Ceren: 9 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Debozoe: 9 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Maaike1309: 10 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Madelieveke: 10 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Rose1982: 10 oktober 1e kindje ~ziekenhuisbevalling ~ fv Nadja7: 10 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Moaatje: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Noraa: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling (waarsch. KS) ~ bv Aafjes: 11 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Cindy1981: 12 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Zwangeremama: 12 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling (KS) ~ bv JoySa: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Flotsje: 12 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Northern: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Lovelyjolyn1987: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Ricmar: 13 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling~ bv Sbabe: 13 oktober ~ 3e kindje ~ ? ~ ? Zonneschijn: 13 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Shaula: 13 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Klaassien: 13 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Diana81: 13 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv&fv Wietje: 13 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Imoam: 13 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ Ingrid72: 14 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ fv Morgaantje: 14 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Ellen1983: 14 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Aylin16: 15 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? L0ve: 15 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Najet: 16 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Jiska: 16 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Noa1980: 16 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Aruna: 16 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Zomerjurk: 17 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Sanneke78: 17 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Davide: 17 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Curly: 18 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Joenka63: 19 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Blij ei: 19 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Janneke G: 20 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Appeltje: 20 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Alyssa: 20 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Xandra1972: 21 oktober ~ 4e kindje ~ thuisbevalling ~ fv Lynn83: 21 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Booboo22: 21 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Lauraatje: 22 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? SylviaM: 22 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Crunch: 23 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Loesje84: 24 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Freya: 24 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Wies31: 24 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Esma: 25 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Daantje22: 27 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Sannie1982: 27 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Sannehai: 29 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? MamavanJordy: 30 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Neusje: ? ~ ? ~ ? ~ ? Eefje: ? ~ ? ~ ? ~ ? Monatoetje: ? ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Afspraken en/of echo's Huismus: 18 februari intake VK Ricmar94: 18 februari afspraak gyn JoySa: 18 februar termijnecho Faith: 19 februari 1e echo Sunshine01: 20 februari intake VK Jamila: 20 februari echo Pixel: 20 februari echo Morgaantje: 23 februari 1e echo Maaike1309: 23 februari 1e echo Trutje: 23 februari, 1e echo 15:00u Trutje: 24 februari, 14.20u intake VK Knuffelkonijn: 24 februari intake VK Sharoni: 24 februai intake VK Kitty1982: 24 februari 1e echo Northern: 24 februari 1e echo Sjimf: 24 februari echo Smokey: 24 februari termijnecho Boogiewoogie: 25 februari intake VK Josien: 25 februari 3e echo Ellen1983: 25 februari termijnecho Imoam: 25 februari intake VK Maia: 26 februari intake VK + 1e echo Afrola: 27 februari intake VK Joan: 27 februari 1e echo Odess: 2 maart, 9.30 intake VK +1e echo Shaula: 2 maart, intake + 1e echo Noukie: 2 maart, 1e echo Sjimf: 3 maart 9.00 uur eerste echo + intake VK Afrola: 3 maart 1e echo Knuffelkonijn: 3 maart 13:50 1e echo Daantje22: 3 maart gyn Aruna: 3 maart 1e echo Pippeloentje: 4 maart 1e echo Sunshine: 4 maart echo Flotsje: 5 maart intake VK Noa1980: 5 maart intake VK Moaatje: 6 maart intake + echo Noraa: 9 maart 1e echo Blij ei: afspraak VK Gusam: 10 maart 2e echo + intake VK Cindy1981: 10 maart intake gyn + echo Zwangeremama: 10 maart 10.15u intake + echo gyn Curly: 10 maart intake VK Joenka63: 10 maart intake VK + 1e echo Jaja: 10 maart intake VK + hartje luisteren Klaassien: 12 maart 1e echo Rose: 12 maart intake vk + 1e echo Marciaatje: 12 maart intake VK Wies31: 12 maart 1e echo Flotsje: 13 maart 1e echo Debozoe: 13 maart echo Lovelyjolyn: 16 maart 1e echo Blij ei: 16 maart 1e echo Jiska: 16 maart 1e echo Smokey: 18 maart echo VK Diana81: 18 maart 1e echo Xandra1972: 18 maart intake VK Marciaatje: 23 maart 1e echo Vlindertjes Een mini Jari Een mini Berenbotje Een mini Toontje Een mini Kira Een mini Dior Een mini Pat Een mini Minkep Een mini lin71 We hebben nu: 95 zwangeren en 8 vlindertjes Stuur Maia of Cindy1981 een PB om jezelf op de lijst te laten zetten. Willen de meiden waar nog een vraagteken bij staat ons even een pb sturen? Zo kunnen we jullie bij de lijst aanvullen.
ola mammies, Nou hier vandaag de hele middag naar een autootje wezen kijken. Wat een gedoe zeg. Moet in me in dat kleine autootje proppen van mijn moeder (achterin). Ben niet een van de dunste en ik werd er een btj onpasselijk van. in en uit, in en uit, in en uit, enz. Ach maar het goede nieuws is. Ik ben goed gekeurd door mvm en ik heb beloofd mensen te werven. Dus mammies die zich nog niet hebben aangemeld. DOEN! help je allemaal mensen mee. Geef een niet aan die zielige kindjes in de 3e wereld of van mishandelde diertje. Geef aan mvm..................nee grapje. Moet zeggen is een kleine moeite voor ons toch. Oke het is 10 weken op een potje plassen. Maar kijk en hoeveel gezinnen je er blij mee kan maken als iedereen het zou doen. (helpt het al?) Je kunt je aanmelden bij : www.moedersvoormoeders.nl hint. Hoe is het hier dames. Ga zo ff koekeloeren wat jullie allemaal geschreven hebben.
@maia: geen dank hoor meis. Doe rustig aan en ik merk je pb morgen wel. @ricmar: Meis ik ga voor je duimen dat het helemaal goed komt. Je hoor bij ons en je blijft bij ons. OK? Trusten
HALLO ALLE ZWANGEREN!!!! Ik heb een half jaar geleden heel veel op de site gezeten voor een derde beeb. Maar toen ging mijn huwelijk heel slecht dus was ik van mening dat een derde geen optie zou zijn. Nu een half jaar later en verhuisd zijn wij weer een gezin en heeeeeeeelllllllll onverwachts zijn wij toch weer zwanger. Lang verhaal maar wat ik wil zeggen ik wil me graag aanmelden hier voor 17 oktober.
@cyn van harte gefeliciteerd met je zwangerschap @liesben ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en wat maakt leeftijd uit. Nooit eerder gelukt bij jullie? Dan is het toch extra fijn of niet? @ricmar jeetje wat spannend zeg, hoop dat het allemaal meevalt en je niet goed zit met je gevoel. En verder gaat het met mij goed, had zondag op maandag 'snachts last van veel maagzuur en bij vlagen erg misselijk. En ik voel af en toe wel wat in mijn buik. De vorige keer voelde ik echt dat mn baarmoeder groter werd, nu wat minder maar kan dat ook zijn omdat ik al zwanger ben geweest (niet voldragen maar toch 10wk) En de vorige keer was ik super moe en super gevoelige borsten tot nu toe nog helemaal niet. Heb 2maart de termijnecho Morgen lekker een dagje vrij. Weltrusten allemaal dames en succes en genietse xxx rosalie
Ricmar: hoe is het met je? Tomnaat: welkom hier in het kippenhok haha. Fijn zeg dat jullie huwelijk nu weer goed is en geweldig jullie cadeautje. Hier vanmorgen weer getest en het lijntje verscheen nu binnen 3 minuten. Het is nog wel licht, maar met het opdrogen zie je het al een stuk beter dan de vorige. Het is nu ook een brede roze/paarse lijn. Mag het dus echt gaan geloven. Volgende week de vk bellen. En mvm, heb ik de vorige 2x ook meegedaan.
Goedemorgen, Heb weer bijgelezen....maar als ik vanavond weer thuis ben loop ik natuurlijk weer tig pagina's achter haha..Inderdaad een gezellig kippenhok. Alle nieuwe welkom! Ik heb vandaag cursus.....tot later allemaal.
goedemorgen! nieuwe zwangeren, welkom! Ricmar hoe gaat het met je meid? en Gusam? hoe gaat het met jou? al een keuze gemaakt? ik heb vannacht voor de verandering beter geslapen, 1x wakker gweest, maar viel vrij snel weer in slaap. gelukkig! nog 5 nachtjes slapen en dan eindelijk de echo! liefs ellen
Jeetje Ricmar wat een onzekerheid! Laat je niet met een kluitje het riet in sturen, dit is heel bizar en laat ze maar kijken wat het is en waar het vandaan komt! Tomnaat, welkom! Wat fijn dat jullie weer een gezin vormen Hier begint de misselijkheid steeds iets meer te worden, vanochtend dacht ik even over te moeten geven maar dat kon ik gelukkig voorkomen. Overgeven is voor mij echt iets wat ik nooit doe en dat wou ik eigenlijk zo houden... Vanochtend voor het eerst afgevallen, whoehoe! Zal blij zijn als het nu allemaal weer even stabiliseert, heb geen zin om een wandelende zeekoe te worden... (naja, niet nu al in ieder geval!)
o ja, over heet douchen/badderen, ik heb ook ergens gelezen dat dat niet goed is ivm temperatuurstijging en -daling... douche nu gewoon lekker warm. @meiden die al een keer een miskraam hebben gehad, zijn jullie ook zo overvoorzichtig? ik lees veel over wat je wel en niet moet doen en eten tijdens een zwangerschap en hou me daar heel strikt aan. dit omdat ik zooo bang ben voor nog een miskraam!
hahaha odess, dat kan ik me wel voorstellen ja! denk je trouwens niet dat t oplucht als je het eruit gooit? hoe heb je dat trouwens gedaan? voorkomen dat je moet overgeven?
Haha, nee ik heb echt een hekel aan overgeven, dus als je je neus even buiten het raam hangt en rustig ademhaalt dan zakt het gevoel, dan gauw een glas melk drinken en een klein beetje licht eten. Nu voel ik me nog niet toppie maar het is nu alleen een weeeig gevoel. Als je echt heel erg moet overgeven kan je het niet tegenhouden, maar nu kon ik het nog voorkomen.
Goedemorgen meiden! @ricmar duim voor je meis. Hier heerlijk geslapen vanmorgen en niet misselijk joehoe! Ik was weer bang dat ik de wc pot weer ging bezoeken Nou ik ben weer werken! Fijne dag en tot vanavond.
Ik heb nu al de hele dag zo'n weeig gevoel. Kan wel eten, heb zelfs het gevoeld dat dat wat helpt. Maar dat misselijke gevoel...jakkes! Kan nog wat worden straks .... En koffie? Ik moet er echt niet aan denken! Nou ja, thee is ook lekker
ga me even douchen. (ja heel braaf niet te warm... schaam me wel een beetje dat ik zo`n zeur ben, wil niet zo`n bezorgde zwangeren zijn!)
goedemorgen dames, ik heb weer eens belabberd geslapen en ik ben natuurlijk weer misselijk. begin eraan te wennen maar ik voel me beroerd en dat 24/7. Het is niet anders @ricmar: sterkte straks, hopelijk kan je gewoon langskomen. @tomnaat: welkom
Goedemorgen allemaal, Vannacht redelijk geslapen, slaap wel veel onrustiger dan normaal veel wakker en naar de wc. Maar ja zal er bij horen Gisteravond was ik behoorlijk misselijk elke keer na het avondeten die geur blijft de hele avond in huis hangen vreselijk. Ricmar hoe gaat het met je? Voor wat betreft bad je mag volgens mijn gewoon in bad hoor heb dat ook al tig keer gedaan. Een sauna daar mag je niet in. Veel vk zeggen zelfs ga maar lekker in bad liggen volgens mijn. Ik zou zeggen gewoon doen, maar als je je daar niet fijn bij voelt niet doen natuurlijk. Dat was het weer even werkse allemaal en tot vanavond, oh ja en degene met een echo heel veel succes meiden! Liefs
Hallo Even een update Ik vloei nog steeds al lijkt het iets minder te worden De ergste krampen lijken ook weg te trekken. Zal zo bellen met de poli, immers ik vraag me af of ze door het bloed wel wat kunnen zien (volgens gyn van gisteravond zien ze dan niks) Maar ik blijf het raar vinden dat hij gister geen bloed zag op de echo en dat ik gisteravond zo veel bloed ben verloren. Dan moet het toch al in de baarmoeder hebben gezeten? Of stroomt dat zo snel? Ja ik heb geen idee