Jeetje Daantje, wat een heftig verhaal zeg! Hoop dat het allemaal noghelemaal goed komt en dat je kleintje toch gewoon op de goeie plek zit! Die krampen konden dan natuurlijk goed komen door de verklevingen of niet? Spannend hoor, dus als het goed is weet je morgen toch al meer? En dan dinsdag helemaal definitief. Ik duim voor je.
Pff Daantje, wat een verhaal. Ik duim voor jullie! En voor de lijst: 1e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding en 2 maart intake bij de verloskundige.
@daantje: wat een hel zeg. Lijkt me niet prettig om zoiets mee te maken. @gusam: Ik had toch al gezegt dat ik af en toe niet spoor. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 toch? echo bericht: Net mijn baas gebeld. Ff vragen hoe het daar gaat en of ze me al missen. Tuurlijk miste ze me (had niet anders verwacht, niet om mijn persoontje hoor, maar het is gewoon druk haha). Toen zei ik nog van jaaaaa mag bijna weer aan het werk. Waarop zij antwoorde ja gelukkig wel. Ik kon het niet laten om toen te zeggen, maar wanneer mag ik dan weer met vakantie? Zij nog nou ja wanneer wil je met vakantie en hoelang? Ach zeg ik zo rond septeber en dan weer zo'n hele lange vakantie. Hoezo zegt ze ben je weer?....... Ik zo ja, ik ben weer zwanger. Ze wist niet waar ze het moest zoeken zo blij was ze haha. Ze leefde helemaal met me mee. (dacht altijd dat ik een doos was, maar zij spant echt de kroon). Ik krijg extra vrij voor alle bezoeken aan de gyn. enz enz. Dus gaat helemaal goed komen. Uiteraard heb ik helemaal mijn hyves aangepast en mag de hele wereld het weten. Ik weet dat het nog vroeg is, maar het voelt zo goed allemaal. Ik ga het van de daken schreeuwen! einde echo bericht.
@daantje: ja, ik ging er eerst nog vanuit dat het gewoon alleen mijn darmen waren en dat ik wel iets van pijnstillers ofzo zou krijgen en de huisarts dacht dus ook bbz dus stuurde me ook meteen door en er werd meteen vanalles geregeld, kreeg alvast een infuus dus we zijn ons toen rotgeschrokken. Weet dus precies wat je hebt doorgemaakt. Bij mij was ook geen vruchtje nog te zien (ook maar zo'n 4 weken) en ik mocht weer gewoon naar huis en heb volgende week pas mijn echo dus ik weet nog niet of het goed is maar daar gaan we wel vanuit awnt ik heb geen pijn meer gehad. Ik ben er een paar dagen echt van slag door geweest dus neem er echt de tijd voor. Gelukkig heb je volgende week weer een echo! Ik duim voor je
@daantje; wat een verhaal en wat hebben jullie een hoop te verwerken gehad in die korte tijd. Ik duim voor een mooi vruchtje bij de volgende echo! @rest; bleh, ik heb het koud en ben misselijk. Niet heel erg misselijk maar zo'n vervelend weeiig gevoel. Nu eerst maar weer eens wat eten.
@maia: ik heb een voordeel dat ik een vastcontract heb voor onbepaalde tijd en dat ze wisten dat we weer bezig waren. Ik heb dus geen last van de credietcrisis. In prive omstandigheden vind ze het geweldig. Ze leefde toen ook heel erg met me mee in werk omstandigheden is het natuurlijk minder, maar dat weegt minder zwaar vind ze. Had ook niet anders verwacht hoor dan dat zo zo zou reageren. @ricmar: weet je al wat meer meis. Je houd ons wel in spanning. Ik duim voor je. x
thnx voor je uitleg daantje, pff ik vind het allemaal heel heftig voor jullie en hopelijk groeit het vruchtje op de juiste plek en ga je een voorspoedige zwangerschap tegemoet! Liefs Maaike
Oktober 2009 mamma's Josien: 28 september ~ 1e kindje na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Gusam: 29 september ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Huismus: 29 september ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Faith: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Klusser: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Afrola: 1 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Myr: 1 oktober ~ 3e & 4e kindjes (twins) ~ ? ~ ? Evamariah: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Trutje: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ bv Knuffelkonijn: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Jaja23: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Fokje: 3 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Pippeloentje: 3 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Rheab: 3 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Sjimf: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Bowen: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Andrea1981: 4 oktober ~ 1e kindje~?~bv Pixel: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Joan81: 4 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Noukie82: 4 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Jamila22: 4 oktober ~ ? ~ ? ~ ? SanneL: 5 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Boogiewoogie: 5 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Smokey: 5 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ Anastasia: 6 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Kitty1982: 6 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Marleentje26: 6 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ FV Mama Suus: 7 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Sunshine01: 7 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Marianm: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Gerdiendejong: 7 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Sharoni: 7 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~? Irriproppy: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Marciaatje: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Odess: 8 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv LFCsesje: 8 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Ceren: 9 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Debozoe: 9 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Maaike1309: 10 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Madelieveke: 10 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Rose1982: 10 oktober 1e kindje ~ziekenhuisbevalling ~ fv Nadja7: 10 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Moaatje: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Noraa: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling (waarsch. KS) ~ bv Aafjes: 11 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Cindy1981: 12 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Zwangeremama: 12 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling (KS) ~ bv JoySa: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Flotsje: 12 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Northern: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Lovelyjolyn1987: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Ricmar: 13 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling~ bv Sbabe: 13 oktober ~ 3e kindje ~ ? ~ ? Zonneschijn: 13 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Shaula: 13 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Klaassien: 13 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Diana81: 13 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv&fv Wietje: 13 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Imoam: 13 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ Ingrid72: 14 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ fv Morgaantje: 14 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Ellen1983: 14 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Aylin16: 15 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? L0ve: 15 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Najet: 16 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Jiska: 16 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Noa1980: 16 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Aruna: 16 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Zusterrosa: 16 oktober ~ ? ~ thuisbevalling ~ ? Zomerjurk: 17 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Sanneke78: 17 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Davide: 17 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Curly: 18 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Joenka63: 19 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Blij ei: 19 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Janneke G: 20 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Appeltje: 20 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Alyssa: 20 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Xandra1972: 21 oktober ~ 4e kindje ~ thuisbevalling ~ fv Lynn83: 21 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Booboo22: 21 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Lauraatje: 22 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Crunch: 23 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Loesje84: 24 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Freya: 24 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Wies31: 24 oktober ~ 1e kindje (s?) ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Esma: 25 oktober ~ ? ~ ? ~ ? SylviaM: 25 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ FV Monatoetje: 25 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Liesben: 26 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Daantje22: 27 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Sannie1982: 27 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Sannehai: 29 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? MamavanJordy: 30 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Neusje: ? ~ ? ~ ? ~ ? Eefje: ? ~ ? ~ ? ~ ? Afspraken en/of echo's Faith: 19 februari 1e echo Sunshine01: 20 februari intake VK Jamila: 20 februari echo Pixel: 20 februari echo Morgaantje: 23 februari 1e echo Maaike1309: 23 februari 1e echo Trutje: 23 februari, 1e echo 15:00u Trutje: 24 februari, 14.20u intake VK Knuffelkonijn: 24 februari intake VK Sharoni: 24 februai intake VK Kitty1982: 24 februari 1e echo Northern: 24 februari 1e echo Sjimf: 24 februari echo Smokey: 24 februari termijnecho Boogiewoogie: 25 februari intake VK Josien: 25 februari 3e echo Ellen1983: 25 februari termijnecho Imoam: 25 februari intake VK Marleentje26: 25 februari 2e echo gyn. Maia: 26 februari intake VK + 1e echo Afrola: 27 februari intake VK Joan: 27 februari 1e echo Odess: 2 maart, 9.30 intake VK +1e echo Shaula: 2 maart, intake + 1e echo Noukie: 2 maart, 1e echo Zusterrosa: 2 maart 1e echo Sjimf: 3 maart 9.00 uur eerste echo + intake VK Afrola: 3 maart 1e echo Knuffelkonijn: 3 maart 13:50 1e echo Daantje22: 3 maart gyn Aruna: 3 maart 1e echo Pippeloentje: 4 maart 1e echo Sunshine: 4 maart echo Flotsje: 5 maart intake VK Noa1980: 5 maart intake VK Moaatje: 6 maart intake + echo Noraa: 9 maart 1e echo Blij ei: afspraak VK Gusam: 10 maart 2e echo + intake VK Cindy1981: 10 maart intake gyn + echo Zwangeremama: 10 maart 10.15u intake + echo gyn Curly: 10 maart intake VK Joenka63: 10 maart intake VK + 1e echo Jaja: 10 maart intake VK + hartje luisteren Zusterrosa: 10 maart intake VK Klaassien: 12 maart 1e echo Rose: 12 maart intake vk + 1e echo Marciaatje: 12 maart intake VK Wies31: 12 maart 1e echo Flotsje: 13 maart 1e echo Debozoe: 13 maart echo Lovelyjolyn: 16 maart 1e echo Blij ei: 16 maart 1e echo Jiska: 16 maart 1e echo Smokey: 18 maart echo VK Diana81: 18 maart 1e echo Xandra1972: 18 maart intake VK Marciaatje: 23 maart 1e echo Vlindertjes Een mini Jari Een mini Berenbotje Een mini Toontje Een mini Kira Een mini Dior Een mini Pat Een mini Minkep Een mini lin71 We hebben nu: 98 zwangeren en 8 vlindertjes Nieuwe mama('s): Marleentje26 Stuur Maia of Cindy1981 een PB om jezelf op de lijst te laten zetten. Willen de meiden waar nog een vraagteken bij staat ons even een pb sturen? Zo kunnen we jullie bij de lijst aanvullen.
@iedereen: een tip misschien voor alle onzekeren. Kijk niet achterom en ga niet elke zwangerschap met die van een mk, bbz, enz vergelijken. Iedere zwangerschap is weer anders. 1 op de 10 vrouwen (ja uit het boekje van mvm haha) voor de 12 weken groeit het vruchtje niet goed. Je hebt dus meer kans dat het goed gaat dan dat het fout gaat. Geniet lekker van je zwangerschap het zoiets unieks. Zonde als je je zorgen gaat maken dat het misschien wel uit kan lopen op een mk, bbz, enz. Het is moeilijk I know. Genieten is beter dan zorgen maken. Toch?
@cin, je hebt wel gelijk hoor, en ik denk er ook niet constant aan maar het zit wel in mijn achterhoofd, tuurlijk het kán gebeuren Het is zowieso denk ik onzeker, ik bedoel, het is onze eerste kindje, dus wat voel je en wat niet... Maar ik geniet er echt van hoor, ondanks de misselijkheid! Ik zou het zo graag op hyves willen schreeuwen, maar manlief wilt liever even wachten tot maandag, dan hebben we weer echo ALs die goed is mag het ook op hyves Kus
@maaike: kan ik helemaal inkomen wat je man zegt. Ben in 2008 2 kindjes verloren, dus mij maakt het allemaal niet uit. Vond het belangrijk dat eerst het werk het hoorde van mij en niet via een site ofzo. Nu mijn werk het weet, mag iedereen het weten. Iedereen maakt zich zorgen. Ook ik hoor het is moeilijk om het niet te doen. Zelf had ik spijt van dat ik nooit van mijn zwangerschappen heb genoten des te meer geniet ik nu ervan. Ja ook alle pijntjes en misselijkheden.
Hoi allemaal, even een berichtje van mij.. kom eigenlijk nooit meer kletsen, want ik heb t echt megadruk.. En mijn kleine mannetje wil ook de nodige aandacht.. Maar vanmorgen echo gehad en ook bij ons een mooi hartje! Ze konden nog niet goed bepalen hoever ik zwanger was, vandaar 5 maart een volgende echo voor nog meer duidelijkheid.. (ben direct na de pil zwanger geraakt..) Maar we zijn al hardstikke blij met het kloppende hartje.. Dit weekend gaan we het bekend maken.. Zin in! Ik lees soms wel even mee hoor! XxX faith
Faith gefeliciteerd! Jammer dat ze niet goed kon bepalen hoever je bent maar het hartje doet het! @all; zijn hier mensen die naar de 9 maanden beurs gaan? Ik denk ik wel, ik heb van die gratis avondkaarten van het kruidvat en die wil ik wel gebruiken.Vorig jaar was ik er met een zwangere vriendin en toen vond ik het stiekum ook al heel leuk...............
@pookie, ik ga zaterdag naar de 9maanden beurs, met mijn mama en schoonmoeder en schoonzusje Heb er wel zin in, ga naar allebei de beurzen trouwens Hoop niet dat het al te druk is Liefs
hey hey ik heb me van de week aangemeld voor moeders voor moeders. kende het al van mn vriendin en wil graag een steentje bijdragen. De mevrouw van moeders voor moeders komt vanavond bij me langs, ben benieuwd hoest verder met iedereen? xxxxx rosalie
Dan zie ik je daar mijn mannetje wilt toch maar niet mee dus dan ga ik met moeders. Die was er gisteren ook maar ja. Het was gisteren mega druk op de HHB zelf, de 9 maanden beurs was beter te doen zei ze, deze is ook wat ruimer opgezet. Ik weet van vorig jaar ook dat ik bij de vreethal helemaal gek werd van al die graaiende vretende mensen. Dat slaan we morgen dus waarschijnlijk wel over.