Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He meiden, ik wil me graag bij jullie aansluiten :D Na 1 jaar zelf proberen en 3 jaar in de MMM is het ons eindelijk gelukt! Ik voel me intens gelukkig ;) Ik geniet van al de krampjes en steekjes in mijn buik...heerlijk!
    Het enige minpuntje is dat ik heel lang moet wachten voordat ik mijn eerste echo krijg, 9 maart pas :(

Ik hoop dat alles goed blijft gaan...

Liefs, waterlelie

2. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Waterlelie: WAUW, Fantastisch nieuws! Welkom!

3. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Ik voel niet zoveel. Ik heb alleen een soort spierpijn in mijn onderbuik. En wat last van maagzuur vandaag (kan ook komen door de ben en jerry's die ik gister echt niet on laten staan..)
    Het is ook nog zo kort. Pas vanaf een week of 6 krijg je echt last van dingen he.

Groetjes sandra

Oja, ik heb een intake bij de vk op 20 maart en dan krijg ik ook eerste echo (en ik kan ook niet wachten....duurt lang!)

4. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    sylviaM bedankt voor je antwoord! nog "even" afwachten dus!

5. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @misselijk enzo....ik ben ook hele dag misselijk maar niet zo erg dat ik moet overgeven. Voordeel is wel dat ik niet zo veel eet, dus tot nu toe 1,5 kilo afgevallen.

koffie drink ik ook helemaal niet meer, terwijl eerst zeker 6 op een dag.

@maia, pfff lijkt me wel heel lastig om zo naar te voelen, ook al is het voor een super doel...toch niet fijn, sterkte ermee. Maar ik hoorde ook dat het in 2e trimester over kan gaan.

@wies, gemeen is dat he, ben je klaarwakker als je nog niet uit bed hoeft en dan opeens gaat de wekker en voelt t alsof je amper geslapen hebt.

MvM ben ik ook al aangemeld, heb de kannen al binnen maar moet nog even wachten met inzamelen tot week 6.

@sannehai het blijft spannend he, ook al weet je dat je zwanger bent, elke dag erbij is weer zo fijn

@sylviaM....dat klinkt erg naar, deze keer moet het allemaal 'gewoon' goed gaan

@cindy.....wow wat wordt die lijst lang, wat een werkje voor jullie zeg. En je hebt helemaal gelijk, ik moet mezelf soms even bewust maken van het genieten ipv steeds zorgen maken.

@gusam heel veel sterkte meid, knuffel voor jou

@ricmar hele grote dikke knuffel

@daantje...heftig verhaal, hoop dat je je mini snel vindt op de juiste plek!

@maaike, ik zou t liefst ook hyves vol willen zetten met zwanger zwanger zwanger, zelfs als ik in de metro zit wil ik het zomaar tegen iemand zeggen :) maar toch nog even wachten

@faith, zo leuk lijkt me dat om een mooie echo te zien....ik nog even geduld hebben

@pookie, wij gaan zondag naar de 9maandenbeurs

@zusterrose, fijn dat er op je werk zo goed is gereageerd, ik weet nog niet wanneer ik het ga zeggen....spannend om te doen lijkt me

......ik stop even met teruglezen en reageren...het is echt niet bij te houden

6. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    hier lekker gtst kijken en dan heerlijk slapen!

7. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @combinatietest....ja ik denk t wel, ik weet eigenlijk niet vanaf welke leeftijd ze het sowieso aanraden. Ben al 34 namelijk.

8. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey iedereen
    weer gedaan met werken
    voel mij niet zo lekker
    collega zei dat mijn boobs precies zo gegroeid zijn wel grappig
    x

9. Sunshine01

9 nov 2008
    65
    0
    0
    Pfff is bij jullie de moeheid ook zo toegeslagen?

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @blij ei vanaf 36 jaar geloof ik.

@sunshine ja echt wel savond's ben ik geen cent meer waard, begin ook steeds iets meer steekjes krampjes te voelen in mijn baarmoeder en af en toe vlaagjes misselijk. Maar ja zal er allemaal wel bij horen ;)

11. lynn83

lynn83 Lid

9 dec 2008
    73
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Zijn er al meiden die hebben verteld aan familie of vrienden dat ze zwanger zijn? Ik heb het aan mijn beste vriendin verteld en van het weekend gaan we het aan mijn ouders vertellen. mijn man wil het ook aan mijn zus en zwager gaan vertellen maar is dit niet een beetje te vroeg? Ben benieuwd vanaf wanneer jullie het vertellen.

Ik ben zelfs op dit moment onzeker of ik wel echt zwanger ben denk dat ik zaterdag nog maar een testje ga doen hebben jullie dit ook?

Gaan er veel van jullie naar de 9 maanden beurs? Ik wil eigenlijk wel gaan maar ik ben nog maar 5 weken zwanger, is er over een half jaar nog een keer een negen maanden beurs of is het maar 1 x per jaar

Alvast bedankt voor de info

x Lynn

12. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Hoihoi

Ik heb t al tegen iedereen verteld hehe. Op de dag dat we de test hadden gedaabn aan mijn ouders en schoonouders. En de dag daarna op mijn werk enzo. Ik kan het echt niet voor me houden. Ik zet t nog niet op hyves, maar de mensen met wie ik veel omga mogen het gerust weten.

Groetjes

13. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Hier ook bij ouders, schoonouders, stiefouders, oma en zussen bekend! :) veel te leuk om stil te houden.

9maandenbeurs gaan wij wel heen.

Ik nu slapen, slaap lekker allemaal.

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    @ ricmar en klusser, heel veel sterkte dames, hopelijk zijn jullie snel weer zwanger!

over het vertellen, ik heb t 1 collega en mijn beste vriendin verteld. ze vonden t helemaal geweldig!
    volgende week de echo, en als die goed is gaan we dezelfde dag nog langs de (schoon)ouders en mijn broer en mijn vriend z`n zus. ik weet nog niet of ik t dan ook al aan de rest van de kameraden en collega`s vertel.
    morgen bellen met de vk of de echo verzet kan worden naar maandag of dinsdag, want mijn vriend kan geen vrij krijgen woensdag! daar baal ik heel erg van. maar als de echo niet verzet kan worden, ga ik woensdag alleen....
    fijne avond nog!
    liefs

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    klusser en ricma, heel veel sterkte meiden met dit verlies.

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hier begint de moeheid ook al toe te slaan, en 's nachts slaap ik weer niet goed.

wij hebben het maandag tegen de ouders verteld, dinsdag tegen de broers, en ik had het zondag al egen mijn vriendin verteld. Morgen na de bloedtest en de (hopelijk goede) uitslag mag iedereen het weten. Dus morgenavond mogen we het tegen onze carnavalsband vertellen enzo, heb ik echt zin in.

MvM is vandaag geweest, weer een mooie positieve test, een lief rompertje gekregen en een dvd, en 3 maart staan de flessen voor de deur!

17. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

20 mei 2008
    261
    0
    0
    Dag dames,

Zo net terug uit de sportschool. Vanmiddag MvM hier gehad. De test was binnen 5 sec overduidelijk. Heel leuk, mocht het testje houden ze had er een schattig kaartje voor waar hij in kan. Ze heeft me gelijk de opvangflessen gegeven. Ik mocht gelijk beginnen. Eigenlijk is het pas vanaf 6 weken maar kennelijk was de test zo duidelijk dat ik gelijk mag beginnen. Ik heb trouwens gekozen voor de dvd. Waar hebben jullie voor gekozen? Het serviesje had ik nog niet zoveel mee. Het boek heb ik hard over getwijfeld maar ik was ook net bij de bieb geweest en een flinke lading zwangerschapsboeken meegenomen.

Ik voel me trouwens super. Niet misselijk, beetje meer moe dan anders.... Alleen mijn borsten pfffff ik slaap al een week met een sportBH aan. Ik wordt gewoon wakker als ik me omdraai in bed.
    Maar nou begreep ik al dat de meeste pas echt last krijgen bij 6/7 weken.... Ik ben benieuwd. Ik hoop wel op erfelijke bepaling. Mijn moeder is bij geen van de drie zwangerschappen misselijk geweest.
    Duimen dus.....

Voor alle zwangeren die nu al gevloerd in bed liggen: Slaap lekker.

Liefs

18. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    Hoi meiden,

Bij mij alles goed wel moe maar niet overdreven.
    NOg 4 nachtjes slapen en dan de eerste echo, ben er echt zenuwachtig over. Ben deze zwanger erg aan het vergelijken met de eerste (die na 9,5 week helaas mis ging). Toen had ik meer last van vermoeidheid en was niet echt misselijk maar moest wel om de 2 uur wat eten anders voelde ik me echt niet lekker. Nu heb ik dat helemaal niet aan de ene kant fijn maar aan de andere kant maakt me dat erg onzeker :(
    Ben zo blij als het maandag is kan echt niet wachten. Hebben jullie dat ook?

Groetjes,

morgaantje

19. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ja ik kan wel zelf halen en brengen maar daar moet ik een half uur voor heen rijden en een half uur weer terug. Nou daar heb ik geen zin in!

20. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Sterkte meid!

Deel Deze Pagina