17 december. Dit is wat ze zei dus ik ga daar maar vanuit 5 w en 6 dagen. @sjimf: nee we hebben eigenlijk nog niets leuks in gedachten. Waarschijnlijk kopen we kleine sokjes of een boekje over grootouders ofzo maar best kans dat we niets weten te bedenken en het "gewoon" vertellen. Ik denk in elk geval niet dat ze verbaasd gaan zijn. Ik zou niet weten of je trouwens dan ook bij de vk gewoon onder begeleiding kan zijn. We konden ons vandaag trouwens niet inhouden en hebben getest met een digitale van CB (zonder tijdsindicatie want die kan ik nergens vinden). Jaaa ben zwanger ... altijd fijn
PIPPEL GEFELICITEERD! Ik wist niet waar ik je anders kon bereiken Meid het is je meer dan gegund, geniet ervan! Ik zal hier ook af en toe meelezen om te kijken hoe het met jou en de rest hier gaat *gaat weer snel terug naar de september mama's*
@ Gusam en Maia, stiekem septembermama's maar toch hier willen kletsen . GEzellig hoor Ik ga volgende week de vk-praktijk bellen waar ik op controle moet komen... Nog even afwachten of alles goed blijft gaan deze week. Misschien dat ik deze week wel vast de ha bel om te vragen of hij me nog wil zien of dat een telefoontje genoeg is. Verder willen wij het weekend van 7/8 feb aan onze (schoon)ouders gaan vertellen. Zal het hele weekend in beslag nemen omdat beiden niet naast de deur en ook niet bij elkaar in de buurt wonen. We (en vooral ik) ben wel aan het nadenken hoe we het gaan vertellen. Misschien van het weekend samen in de winkel gaan kijken of er een leuk veelzijdig kadootje is... Aankomende vrijdag heb ik al wel een afspraak met mijn moeder staan om te gaan stadten. En dan wil ik dus wel proberen mijn mond te houden, hoop dat dat een beetje wil lukken zonder rare smoesjes wat daar ben ik tegenover mijn ouders echt niet goed in Mijn ouders weten al wel dat we 'bezig' zijn toen ik mezelf na weer een mislukte ronde even emotioneel gezien niet in de hand had. Maar mijn schoonouders weten nog van niets. Als ik bedenk hoe ze reageerden toen we vertelden dat we gingen trouwen zal nu wel helemaal het dak eraf gaan denk ik zo. Het zal wel een lekker emotioneel weekend worden
volgens de berekeningen op alle sites wel. Ik heb normaal een lange cyclus, dus zoals ik al zei, ik ben nog niet zo lang zwanger ik heb zondag een echo gehad en de gynaecologe die dat deed zei dat ik maximaal 2-3 weken zwanger ben (dus zoals ik al had uitgerekend zou dat begin oktober zijn ) Anders had ze het vruchtje gezien en dat kon ze nog niet eens zien (nog geen hartje). Alleen de verloskundige zei aan de hand van mijn laatste menstruatie dat het dus langer is maar dat kan dus niet zei ik Ik ga uit van wat de gynaecologe me vertelde die me gezien heeft en niet van de vk die me niet gezien heeft vandaar dat ik hier blijf hangen. ach, pas als ik mijn echo heb gehad weten we het zeker nietwaar
@ Sjimf, ik vind het ook wel moeilijk te bevatten hoor... Ik denk dat we daar allemaal wel last van hebben. Misschien moeten we elkaar maar elke dag even knijpen om te zien of het geen droom is Kijk ook nog elke keer even op de test, gelukkig blijft ie positief 's ochtends heb ik eigenlijk nergens last van, maar over de dag heen krijg ik langzaam meer last van mijn buik. En nu zit ik op de bank en dan heb ik echt de knoop van mijn broek los niet dat mijn broek zo strak zit maar het is toch fijner om helemaal geen druk te hebben op die buik Herkennen jullie dat?
@Afrola: Wij gaan het ook dat weekend aan mijn ouders en schoonouders vertellen. Ik denk dat ik maar zo'n fopspeen met opa en oma koop of een leeg fotolijstje of iets dergelijks... @Maia, tuurlijk lekker hier blijven kletsen! Herkennen jullie trouwens dat menstruatie-achtige-maar-toch-ook-weer-niet-helemaal gevoel in je onderbuik af en toe? Ik ren dan meteen naar de WC, maar de hele tijd niks! (gelukkig...)
@Sjimf, dat gevoel heb ik ook hoor. De vorige keer vond ik t ook doodeng en ging ik tig x per dag naar de w.c Nu ben ik alleen maar blij met dat gevoel @Afrola, ook hier een opgezette buik hoor. Smorgens zit mijn broek ruim en savonds...ppfff.... Als dit een voorteken is, dan hou ik mijn hart vast Wij (mijn man) willen nog ff niks zeggen. Al had ik vandaag de vriendin van zijn broer aan de telefoon en die zei ineens: jij bent zwanger he! Blijkt dat mijn man zich al verluld heeft daar hahaha. En een vriendin van mij weet t, maar die is zelf ook volop bezig Maar wil nu wachten tot na de 17, krijg ik de eerste echo, met het vertellen aan mijn ouders. En dan zeggen we t ook tegen Eva. de vorige keer hebben we idd de ouders sokjes gegeven. Denk dat ik nu bij Rainbowbabies een shirt besteld met achterop; I'm the big sister
hallo allemaal, Ik volg jullie al een tijdje maar nu toch maar een profieltje aangemaakt. Ik had vandaag een licht positieve test en had steeds al veel symptomen. Nu las ik steeds op deze site dat een streep een streep is en zwanger betekent. dus heb ik maar ff een banner geplaatst. Alle zwangeren van harte!
Welkom dunja12 en van harte gefeliciteer Luitjes, ik ga d'r vandoor. Heb de neiging om veels te lang op deze site te blijven hangen dus ik ga nu laptop dichtdoen en van m'n avond genieten Fijne avond allemaal!
Bevallingslijst oktober mama's 2009 Gusam: 29 september ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Ceren: ? oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Toontje80: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Josien: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Pat: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie miskramen ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Faith: 1 oktober? ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Evamariah: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Trutje: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ? bv ? Minkep: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Fokje: 3 oktober - 2e kindje - thuisbevalling - bv Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Pippeloentje: 3 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Sjimf: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Bowen: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Afrola: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Afspraken en/of echo's Gusan: 10 februari 1e echo Josien: 11 februari 1e echo Evamariah: 12 februari 1e echo Minkep: 12 februari 1e echo Wendelaa: 17 februari intake VK en 1e echo Trutje: 24 februari, 14.20u intake verloskundige Faith: 26 februari 1e echo Toontje80: 9 maart 1e echo Als je iets wilt wijzigen, klik je op Quote. Vervolgens verwijder je voor en achteraan het bericht de quote-haakjes en pas je het bericht aan. Klik op OK en alles zou er correct in moeten staan. Voor het plaatje vervang je de url door (spatie wel even weghalen achter http[/quote][/quote]
Dunja, van harte Leuk hoor! Ik heb het mijn ouders wel verteld vandaag. Ze waren heel blij. De vorige keer liep het niet zo leuk af en toen waren ze gelukkig ook op de hoogte. Dat vond ik wel zo prettig, hun steun zonder al teveel woorden en uitleg. En nu koos ik voor hetzelfde. Mijn schoonouders daarentegen weten niets en krijgen de eerste tijd ook niets te weten.
Hai Maia, Dank je.....en dat blijven hangen herken ik.... Veel te leuk deze site en zo nieuwsgierig hoe het iedereen vergaat. Maar ja zwanger worden en zijn is ook iets heel bijzonders en wil je alles van weten!
Hai trutje, Dank je....jij ook van harte! En ik geloof best dat waneer het misgaat je een troostende arm van je ouders nooit kan missen!
Oh ja.....Maia jij ook van harte, vergeet ik me dat nou toch ff te zeggen hihi.... T zullen de hormonen wel zijn, ben zo verstrooid als wat de laatste tijd
Hai Dunja, Gefeliciteerd en welkom op de site... @ Maia, haha te lang hangen, daar heb ik nou geen last van hoor @Trutje, voelde vast heel goed je ouders het goede nieuws te vertellen. En idd mocht er iets zijn is het ook heel fijn als je je gevoelens met een aantal mensen en voor je ouders te kunnen delen. @ Wendelaa en Maia, gelukkig niet de enige dus Ik had idd ook al zo'n idee, als dit nu al begint... We wachten wel af @ Wendelaa, zo'n t-shirt met big sister is ook wel heeel schattig @Sjimf, leuk een fopspeen... En dat menstruatieachtige gevoel heb ik vooral afgelopen weekend last van gehad. Ik dacht toen ook dat ik ongesteld werd. Het kwam alleen niet. Wat ik nu voel zijn volgens mij vooral ook mijn darmen. @ all, ga er nu ook vandoor. Nog even tv kijken en dan lekker slapen. Ben alweer lekker moe...
Ik heb me al aangemeld bij de septembermama's, maar omdat ik waarschijnlijk 30 september ben uitgerekend, zou het zo maar kunnen dat ons kindje begin oktober geboren wordt. Dus ik dacht dan meld ik me hier ook maar even aan. Alle mama's hier, natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Liefs