Dit is heel wisselend. De meeste meiden met een vroege echo hebben een verleden. (mk, ma,bbz, enz). Gemiddeld is tussen de 10 a 12 weken.
Jeetje Pixel, wat erg! Succes meis en veel sterkte! Ricmar...hoe gaat t met jou? Voor de lijst: ik heb mijn eerste afspraak bij vk op 20 maart en dan krijg ik ook meteen mijn eerste echo. Ik heb gehoord dat de meeste vk de eerste echo met 10 of 12 weken doen. Maar weinig doen met 8 weken al. Ik weet ook niet warom daar zo'n verschil in zit. Die 2 weken die je dan langer moet wachten duren echt lang... groetjes sandra
Ik kom hier even wat snoepjes uitdelen ! Heb mezelf net verwend met een hele zak schepsnoep uit de snoepwinkel heeeerlijk!
wij zijn 8 oktober uitgerekend. en 10 maart me eerste echo...spannend.. 13 maart ook voor eerst naar verloskundig. groetjes van saskia
Oke, dan weet ik dat ook weer. Ik vroeg het me gewoon af. Tis mijn eerste zwangerschap, dus heb nog veel te leren
@maia: jou moest ik net hebben. Heb sas33 en sannie1982 erbij gezet. Scheelt weer een mail. Straks is je mailbox helemaal vol met mijn gestalk.
Dames voor de bevallingslijst liever PB'en ik zie nog weleens berichten over het hoofd en dan hoop ik dat Maia ze wel oppikt. Dus PB maia of mij voor aanpassingen!
Hoi meiden Klusser, Ricmar94 en Pixel alle drie heel veel sterkte gewenst met het verlies. Hoop dat jullie het een plaatsje kunnen geven. Alle nieuwkomelingen welkom en van harte proficiat. Hier dagen met flinke griep op bed gelegen. Begin nu langzamerhand wat op te knappen. Maar ja de misselijkheid helpt dan ook niet erg mee. Aanstaande dinsdag heb ik mijn 1e echo en ben benieuwd of we nu eindelijk een mooi pupke mogen zien met een kloppend hartje. Liefs Sbabe
@sbabe: ik zie dat wij gelijk lopen maar jij toch 1 dag later bent uitgerekend. Jij moet een dag langer............................huh?
Volgens mij is sbabe 6,4 weken zwanger en jij 6 weken en 4 dagen... dan klopt het dat jij 1 dag eerder bent uitgerekend (40% van 7 dagen is 2,8 --> afgerond 3 dagen)
Hallo meiden.. Alle meiden waar het mis is gegaan veel sterkte! Vind het vreselijk om al deze berichten te lezen, zo zie je maar dat het allemaal niet vanzelfsprekend is. Verdriet en geluk ligt hier erg dicht bij elkaar.. Hier gaat het redelijk goed. Voel me prima, niet misselijk ofzo, vind dat soms ook wel eng dat ik niet misselijk ben. Verder wel een flinke griep te pakken.. nog 3 weken tot de eerste echo ik tel af..
ik dacht dat die 4 op 4 dagen duidde. Hahaha ik ben blond maar na ff moeilijk kijken snapte ik je uitleg.
@Pixel heel heel veel sterkte! @Cindy leuk je berichtje! wat een eer dat ik de 100ste oktober mama 2009 ben!